Uh nee, 3-0 was genoeg.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef chufi het volgende: Barcelona moet sws nog 4 goals maken , net als voor de 1-0
Bedankt Youri.quote:
Absoluut, Coco. Laat die club maar tuimelen en tuimelen.quote:
Ruben Schaken dacht dat het met 0-3 verlenging zou zijn.quote:
diefa oei oeiquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik denk dat ze hem in gaan werken en dat hij het op termijn overneemt van Netto.
@:frass @:stijn @:diefa
Is ook wel primaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik denk dat ze hem in gaan werken en dat hij het op termijn overneemt van Netto.
Ik geniet daar stiekem ook wel van.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut, Coco. Laat die club maar tuimelen en tuimelen.
weer mod wordenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
diefa oei oei
@:Tagliano; wat ga je hiermee doen?
Youri Mulder was zondag bij Rondo ook overtuigd dat Barcelona met 0-3 hier door zou zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruben Schaken dacht dat het met 0-3 verlenging zou zijn.
Ja voor zover je zo'n man kan beoordelen heeft hij het meer dan prima gedaan bij Heerenveen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook wel prima
Zou niemand kunnen bedenken die het direct van hem overneemt
De nieuwe kop is uit, maxi. De nieuwe kop is uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Noujaquote:
hahaahhahaquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De nieuwe kop is uit, maxi. De nieuwe kop is uit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-naar-zege~ad068577/![]()
Als je met die Cees Roozemond werkt en toch nog relatieve rust houdt doe je sowieso wel iets goedquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja voor zover je zo'n man kan beoordelen heeft hij het meer dan prima gedaan bij Heerenveen.
Alles is tijdelijk in het levenquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Dat is wel het principe van tijdelijk iets doen
Dat is een drinker. Ik zou bijna stellen dat Heerenveen een groot probleem heeft.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je met die Cees Roozemond werkt en toch nog relatieve rust houdt doe je sowieso wel iets goed
Dat kan toch niet, krijgen die geen constante kritiek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De nieuwe kop is uit, maxi. De nieuwe kop is uit.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-naar-zege~ad068577/![]()
Ik was er vooraf ook van overtuigd dat het vanavond in Nou Camp zou zijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zonder publiek houd ik niet bij wie thuis speelt ja
Je overschat het voetvolk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, krijgen die geen constante kritiek?
Drie keer al exact dezelfde situatie daar idd.quote:
Zit in de achternaam denk ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een zeer terechte kaart voor De Jong, die kan ook flink janken wel
Dat viel bij Nigel wel mee tochquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit in de achternaam denk ik.
Jo de Jong?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit in de achternaam denk ik.
Mikky heeft de broek aan.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Daar krijg je in Barcelona als eerste les in ..quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |