Zal morgen wel afgelopen zijn met Zoey als HM. Ze zei dat ze regels voor opruimen en poetsen zou maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Het begint al op een BB slaapkamer te lijken zoals we gewend zijn
[ afbeelding ]
Weten we gelijk wie de schuldige is van het wcpapier met remspoor op de grond in het toilet is....Zoey kijk altijd haar poep na.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, het is wel duidelijk waar die poep lucht vandaan komt, zoey veegt haar reet niet goed op de wc
Nou ik kan hem niet peilen, gebruikt hij Naomi voor info? Of juist team Thomas?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ie stiekem met de andere groep meegaat
Hij komt in ieder geval erg onbetrouwbaar overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik kan hem niet peilen, gebruikt hij Naomi voor info? Of juist team Thomas?
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel over 100 dagen voorbij zijn he
en maar schreeuwen dat vieze wijf, oh bah kaka op de wcquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie de schuldige is van het wcpapier met remspoor op de grond in het toilet is....Zoey kijk altijd haar poep na.
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.
Volgens mij was het vroeger de ene week nomineren, de andere week de exitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.
Ik kan ook niet meer herinneren dat het zo erg gebeurde bij andere BB's, dat stond volgens mij zo op de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoor
Ik wel want had last post opeensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schrok niet, maar het was in eens zo stil daar
walgelijk de Matt, wat dacht hij doe thomas na maar dan even verder gaanquote:
jil is er ook niet echt van gediend, die geeft hem haast een knietjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
walgelijk de Matt, wat dacht hij doe thomas na maar dan even verder gaan
Big Blooder?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef zodeju het volgende:
Ten eerste ga je toch niet waar andere bij staan je reet afvegen.....![]()
En dan aan iedereen laten zien.... en er nog lang over door blijft praten.
Waar ben ik in beland
Hmm daar zeg je wat, aantal dagen dat mijn wist genomineerd te zijn duurden volgens mij wel langer ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger de ene week nomineren, de andere week de exit
Als dat niet zo was mag men mij verbeteren
het mocht niet er mocht niet over gesproken worden en bondjes worden gevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer herinneren dat het zo erg gebeurde bij andere BB's, dat stond volgens mij zo op de achtergrond.
Hummie was wel wat strenger inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar toen 'moest' men ook bellen, en liep Endemol binnen op die belkosten, dus dat smeerde ze over een hele week uit, met af en toe een tussenstand om nog meer mensen te mobiliserenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm daar zeg je wat, aantal dagen dat mijn wist genomineerd te zijn duurden volgens mij wel langer ja.
Er ligt er weer 1 in zijn slaap te pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In Lieses kamer slapen ze inmiddels allemaal.
ja hij was er snel af maar ja geluid deed het weer niet ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
jil is er ook niet echt van gediend, die geeft hem haast een knietje
Die zijn natuurlijk ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In Lieses kamer slapen ze inmiddels allemaal.
Dacht dat het Thomas was maar zag hem in ene liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef Ireth het volgende:
Omfg! Wat een idioten!![]()
Gatverdamme! Had ineens dat buikschort van Mike in beeld!![]()
De 4 kinderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wie slapen/liggen er nu allemaal in die kinderkamer???
Mike Matt Jill en Thomas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Jill en haar drie nijlpaardenquote:
Nou stem maar lekker Nick en Michel eruit.....en dan de meisjes hebben jullie je eigen programma.quote:
En ook toen wist men zeker dat het niet eerlijk gingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen 'moest' men ook bellen, en liep Endemol binnen op die belkosten, dus dat smeerde ze over een hele week uit, met af en toe een tussenstand om nog meer mensen te mobiliseren
Toen vond ik Fokkers nog engquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
En ook toen wist men zeker dat het niet eerlijk ging![]()
Ik ben zelfs met paar Fok! ers nog naar de uitzending geweest toen, o.a. Hummie en Linda daar gezien dawas toch best tof
Zeggen ze dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze hebben dus waarschuwing/zendercheck gehad
Alle Jill knuffelaarsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en haar drie nijlpaarden
Ik hoor nog die Kenau Simonsdochter Hasselaer-stem door de luidsprekers: ER DREIGEN SANCTIES!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
En was je het eens met jezelf ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
Getverderie zit gewoon mezelf te quoten.
Tussen die kleuters tellen de uren daar dubbel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook al op leeftijd
De tijden zijn veranderd, PB. De tijden zijn veranderdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Zendercheck wegens fluisteren. Ze zullen wel even onder handen zijn genomen, maar bij Hummie ging dat altijd open en bloot, zonder SL
Jills Hobbitsquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds![]()
Ok op enkele na dan
Alle 30+ers vrijstelling van nominatie lijkt me een planquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tussen die kleuters tellen de uren daar dubbel.
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds![]()
Ok op enkele na dan
Over wie zijn ze het niet eens? Wat wil Thomas en wat wil Matt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu zijn matt en thomas het niet eens over stemmen, gaat goed met deze groep
Hoort ie morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Iemand een idee wat de prijs voor cupcake-winnaar Nick gaat zijn?
DJ Booth feestje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
En niet per se ten goede.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Benny het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd, PB. De tijden zijn veranderd
Ik hoop dubbele stem voor nominerenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Of een vrijstellingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dubbele stem voor nomineren
Ik denk valentijnsboodschap van vriendinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Met 8 flesjes bier en 2 flessen wijn.quote:
Hun allemaal die in de woonkamer net nog waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Thanks matt voor de bevestiging... waarschuwing voor fluisteren gehad dus
Ga zelf naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
mag die aub naar huis gaan irritant ventje
+1quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met 8 flesjes bier en 2 flessen wijn.
Jottem.
Nog niet vervelend genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
Als je genoeg drinkt zal dat vast meevallenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een punt
Maar na meerder meets blijkt de meerderheid mee te vallen hoor
Yep, matt zei net 'zullen we nu weer fluisteren, kijken of ze nog wakker zijn'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:47 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hun allemaal die in de woonkamer net nog waren?
Tussen de whiskey's doorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje op
*nadenktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt zal dat vast meevallen
De amuse voordat je gaat indrinken om uit te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje op
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dubbele stem voor nomineren
Moet ik mn screenshots nu gaan watermerken ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Doe mij maar boring streams danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?
Met kans op boring streams?
Ik erger me kapot aan hem soms maar hij houdt het wel interessant
Kun je screenshots geven van die reacties?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Dat is de modus operandi van anonieme lurkers. Zal waarschijnlijk geen bekende zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
welke fb ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
JAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots postenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
het is nog vrijdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef Flory het volgende:
Dat was de zaterdagavond weer in het BB huis dus![]()
Ik mis Patje toch wel, al gun ik hem alle geluk met zijn familie
Welke groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots posten
Over een paar dagen is hij zo ingekakt dat hij alleen nog maar ligt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Linkje naar FB is wellicht makkelijker danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Welke FB groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.quote:
Had gedacht dat jij wel een gifje zou makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?
als sherdrol eruit is , is het weer fokking kumbaya tenminstequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt dat
die was ik nog aan het maken, zodat ze die konden posten op fbquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Had gedacht dat jij wel een gifje zou maken
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.
Hij wilde tegen Michel staan en dat zou best eens kunnen lukken
Ik moest even aan hem wennen en zou hem never nooit niet in mijn vriendenkring dulden maar voor nu wil ik hem er nog wel even inhouden inderdaad. Hij liegt en verdraait dingen en stookt de boel op en zorgt voor drama.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gisterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Ireth het volgende:
Jill doet een Thomasje met de klok van de oven...
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Equivalent gehandicapten uitlachen.Triestige productie om dit zo te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'
En dat vind ik dan leuker om te zien, dan zo'n 'neppert'
Zoey die aan haar kont ligt te krabbenquote:
Sorry, *webcam uitzetquote:
Zo moeilijk zal het niet zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gister
Ok dan ik blijf sowieso nog wel kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedt
Het is ook wel heel opwindend allemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken
Ik voorlopig ook nog, even, denk ik, waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok dan ik blijf sowieso nog wel kijken
En dat is?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef Flory het volgende:
Ben wel benieuwd wat @:chocofan nu van de Jerrel situatie vindt
Precies, dan zou dat van Thomas en Jill moeten komen. Van mij mogen die twee ver komen, maar ze zijn wel vrij conflictmijdend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik geloof daar niet zo in. Dat was vooral heel veel praten maar weinig confrontatie.
Hoor je niet stiekem jouw buurvrouw?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Maar echt! Horen jullie dat niet?
Michel moet even een glaasje water drinken denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Maar echt! Horen jullie dat niet?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
Dan ben ik ook fanquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef danilel het volgende:
[..]
[ [url=Fok1 https://imgur.com/gallery/hYG7Oja]afbeelding[/url] ]
WTF?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
Het schijnt dat de vrienden van Jerrel net zo achterlijk zijn als Jerrel zelf
[ link | afbeelding ]
Zijn vrienden hebben dezelfde manier van communicerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
jaaaaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Dat posten zijn 'vrienden' op zijn account?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Dat posten zijn 'vrienden' op zijn account?
Weet BB dit al?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze lult wel altijd net zo veel als ze eenmaal begint ... Maar choco vindt ik leuk en Jerrl notquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt wel Chuf, ze vindt hem geweldig, geeft toch nie?
Maar hij slaaptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Politie erop af sturen ivm bedreigingen, en account in de shredder
Wauwquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van wanneer is deze post?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
DIe vriend in Zuid Oost ? In ZO slaap je nooit .... altijd op je hoede zijn ... of je moet snelle suikers weten te scorenquote:
I know, Choco is ook leuk, maar welke bewoner zij leuk vindt, mag ze zelf weten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lult wel altijd net zo veel als ze eenmaal begint ... Maar choco vindt ik leuk en Jerrl not
Dat is toch wel een dingetje voor jou dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wauw, wat dieptriest als dat zo is. Bedreigend. Zou me niets verbazen, ik lees het zelfs met Jerrels stem.
quote:
Reacties van FOK! op FB gooienquote:
Howliee shit dit loopt fout gastenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja ze is ook een beetje Belsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
I know, Choco is ook leuk, maar welke bewoner zij leuk vindt, mag ze zelf weten toch
Echt hehquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Howliee shit dit loop fout gasten
Dit kan toch niet. Rapporteren bij al zijn social media kanaaltje, big brother en de politie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
zijn hier hip en toonaangevendquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Reacties van FOK! op FB gooien![]()
Godver dadelijk hebben we hier ook nog een hele kleuterschool bijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat besmettelijk eigenlijk? Dat zachte gedoe *burpquote:
Ik geloof niet dat iemand hem dit direct kwalijk neemt, maar het laat wel zien dat zijn vrienden net zo vals zijn al hij isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:22 schreef engine het volgende:
Die gasten op jerrel zijn Facebook zijn wel triest. Erg jammer.
Wel onzin om dat jerrel zelf kwalijk te gaan nemen.
Ja zeg dan wat we moeten doehoen!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Howliee shit dit loop fout gasten
Heb je een Hummer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja zeg dan wat we moeten doehoen!!!
Geen idee, stelletje pruters bij de redactie moeten hem uit zijn zelfgegraven graf trekken en laten opnemenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Maar als die beheerder opgepakt of wat dan ook wordt en hij dat in de DBK te horen krijgt dat zn vriend zn media account verkloot heeft, gaat ie vast flippen ..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand hem dit direct kwalijk neemt, maar het laat wel zien dat zijn vrienden net zo vals zijn al hij is
wat loopt er foutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Zijn vrienden bewijzen hier iets... Hoe heeft jerrel hier mee te maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand hem dit direct kwalijk neemt, maar het laat wel zien dat zijn vrienden net zo vals zijn al hij is
Dat hoort ie wel achterafquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als die beheerder opgepakt of wat dan ook wordt en hij dat in de DBK te horen krijgt dat zn vriend zn media account verkloot heeft, gaat ie vast flippen ..
Schroevendraaierquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, maar in de straat staat er wel 1
Hoe start ik die zonder sleutels of code?
Hij heeft het beheer kennelijk uit handen gegeven, dan moet je ook achter degene staan aan wie je dat toevertrouwtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn vrienden bewijzen hier iets... Hoe heeft jerrel hier mee te maken?
Jerrtroll ondanks alles blijven goedpraten, het is een kunstquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn vrienden bewijzen hier iets... Hoe heeft jerrel hier mee te maken?
-12.000quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoort ie wel achteraf
Als ie benieuwd vraagt hoeveel volgers ie inmiddels heeft
Niet mee eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het beheer kennelijk uit handen gegeven, dan moet je ook achter degene staan aan wie je dat toevertrouwt
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Jerrtroll ondanks alles blijven goedpraten, het is een kunst
Dan zijn we het oneensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mee eens
Ik ga jerrel niet afrekenen op uitspraken die anderen doen.
Maakt het zelf al bont genoeg schat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mee eens
Ik ga jerrel niet afrekenen op uitspraken die anderen doen.
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel fliptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor zijn eigen veiligheid is het beter dat ze Jerrel uit het huis halen. Die gozer gaat nog iemand aanvallen daar.
kan gebeuren héquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zijn we het oneens
Had ie maar aan iemand met een IQ hoger dan 75 zijn inloggegevens toe moeten vertrouwen
Nee, verdient hij toch niet. Ocharme die gozer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel flipt![]()
En zulke dingen willen we absoluut niet zien toch?![]()
Wie wil ie aanvallen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor zijn eigen veiligheid is het beter dat ze Jerrel uit het huis halen. Die gozer gaat nog iemand aanvallen daar.
Zit er ondertussen al een slot op die messenlade? Ik zou eerlijk niet goed meer slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga je me nu kleineren?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maakt het zelf al bont genoeg schat.
Dit is gewoon weer de zoveelste bevestiging van zijn rotkarakter dat hij ook in vrienden zoekt.
Michel ging 'm negeren verder, dus dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel flipt![]()
En zulke dingen willen we absoluut niet zien toch?![]()
Ja he, ik ben benieuwd wie deze "tante" til Maas isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik doe over het algemeen vrij normaal, de Febo wil kennelijk graag dat er wat actie komt en gebruiken daar maar al te graag de Jerrel voor. Met alle gevolgen van dien, of niet, we gaan het zienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:32 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee, verdient hij toch niet. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:35 schreef odie22 het volgende:
maar waar zijn die COS reacties nu dan , die op fb staan ?
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zit er ondertussen al een slot op die messenlade? Ik zou eerlijk niet goed meer slapen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ik ben echt de meest oprechte persoon in dit topic
Het jammere van 'leest u even mee' is dat het niet leesbaar in beeld isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik gooi hem ook hier:
Deel deze video waar je dat kan/wil doen.
Dit is onacceptabel op elk denkbaar niveau.
Linkje toevoegen is geen optie nee, kan het bericht niet vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het jammere van 'leest u even mee' is dat het niet leesbaar in beeld is
Linkje toevoegen geen optie?
@rinardo heeft een linkje wellicht?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Linkje toevoegen is geen optie nee, kan het bericht niet vinden
Zou ik graag willen hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
@:rinardo heeft een linkje wellicht?
Hij kwam met het bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me dat dat gewoon zijn vriend is waar hij mee samen woont. Hij zal zijn ww vast niet aan zomaar wat vrienden hebben gegeven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het beheer kennelijk uit handen gegeven, dan moet je ook achter degene staan aan wie je dat toevertrouwt
quote:
Hier gaat wel wat mis iedere keerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:43 schreef danilel het volgende:
[..]
[..]
[ [url=Fok1 https://imgur.com/gallery/hYG7Oja]afbeelding[/url] ]
Daar ook al? of heb je beide stream geluiden aanstaan ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de kleuterkamer praat er heel de tijd iemand in zich zelf
Leek mij ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat gewoon zijn vriend is waar hij mee samen woont. Hij zal zijn ww vast niet aan zomaar wat vrienden hebben gegeven.
Ik twijfel nu ...was op stream1?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Daar ook al? of heb je beide stream geluiden aanstaan ?
Hij zou er ook over ophouden maar dat lukt hem tot nu toe ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
Michel ging 'm negeren verder, dus dat zal wel loslopen
Zitten in een appartement. Stel je voor zo'n buren. Kan iemand die mensen gaan interviewen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook al
En het kan niet anders dan dat die vriend minstens net zo vals is, anders houd je het niet 6 jaar samen vol
Roll the clips?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conspiracy Theory
The Simpson hebben dit allemaal voorspeld
Er woont bij hun ook nog een 'beste vriendin'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook al
En het kan niet anders dan dat die vriend minstens net zo vals is, anders houd je het niet 6 jaar samen vol
Wat een k*twijfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Er woont bij hun ook nog een 'beste vriendin'
Ga je nu huilen in de dagboekkamer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:49 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ga JIJ gay-quotes tegen MIJ gebruiken? Girl, dan ben JIJ met mij nog niet klaar.
Wat is dat met die gay-quotes? Is dat een ding?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:49 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ga JIJ gay-quotes tegen MIJ gebruiken? Girl, dan ben jij met mij nog niet klaar.
Op 2quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de kleuterkamer praat er heel de tijd iemand in zich zelf
[..]
Ik twijfel nu ...was op stream1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ferrel maakt over al een ding vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:51 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wat is dat met die gay-quotes? Is dat een ding?
Dat is zinloos want die kennen elkaar verder niet ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:46 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zitten in een appartement. Stel je voor zo'n buren. Kan iemand die mensen gaan interviewen?
Tuurlijkquote:
Dat mag niet tenzij jezelf gay bent.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:51 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wat is dat met die gay-quotes? Is dat een ding?
I know, it doesn't work for me on a telephonequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hier gaat wel wat mis iedere keer
Een met Lottequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:52 schreef Ireth het volgende:
https://newsmonkey.be/big(...)0eltOrrRk4k6qiKxOvbE
Blijven proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:54 schreef danilel het volgende:
[..]
I know, it doesn't work for me on a telephone
Volgens Jerrel mag je als hetero niet de quote “Roll the clip/tape” gebruiken want dat is een gay quotequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:51 schreef KnalPoenani het volgende:
dat met die gay-quotes? Is dat een ding?
Helaas is van alles wat hij zegt nog niets de waarheid geblekenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:53 schreef Flory het volgende:
[..]
TuurlijkOf toch niet?
Hij zegt zelf dat hij goed is in manipuleren dus misschien hebben ze niks te zeggen
En is daar een soort lijstje van dan ofzo? Dalijk zeg ik nog eens een keer iets fouts;)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag niet tenzij jezelf gay bent.
Jerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft iemand een lijstje van de “gay quotes” die ik blijkbaar niet mag gebruiken?
Hahaha, wat grappig dat de 'normale' kijkers ook ineens wakker worden, dit weten wij inmiddels al 15? jaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:52 schreef Ireth het volgende:
https://newsmonkey.be/big(...)0eltOrrRk4k6qiKxOvbE
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:58 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
En is daar een soort lijstje van dan ofzo? Dalijk zeg ik nog eens een keer iets fouts;)
Volgens Jerrel? Onzin dus?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgens Jerrel mag je als hetero niet de quote “Roll the clip/tape” gebruiken want dat is een gay quote
Die lijst zal wel te lang zijn ... Ik mag het niet eens oven mn nicht hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft iemand een lijstje van de “gay quotes” die ik blijkbaar niet mag gebruiken?
Ja meestal wel redelijk met wat alternatieve insteek op populaire onderwerpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:00 schreef D. het volgende:
Ik ken die newsmonkey-site niet, is dat een beetje een populaire site?
We zitten hier met allemaal volwassenen, maar als jij als klein kind bij ieder klein dingetje naar BB wil rennen, doe vooral je dingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:00 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil er enkel mijn ei kwijt.
[ afbeelding ]
Over Jer relnicht?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lijst zal wel te lang zijn ... Ik mag het niet eens oven mn nicht hebben
Het is me er vooral om te doen dat het nieuws BB zelf bereikt, zodat ze weten dat we het wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:01 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ja meestal wel redelijk met wat alternatieve insteek op populaire onderwerpen.
Zitten soms wel stagaires of jonkies aan de knoppen, maar tsja, je moet wat.
Beter wordt er een lijst gemaakt wat er nog wel gezegd mag worden, die is korterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lijst zal wel te lang zijn ... Ik mag het niet eens oven mn nicht hebben
Toppertje mag nog steedsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beter wordt er een lijst gemaakt wat er nog wel gezegd mag worden, die is korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |