kan gebeuren héquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zijn we het oneens
Had ie maar aan iemand met een IQ hoger dan 75 zijn inloggegevens toe moeten vertrouwen
Nee, verdient hij toch niet. Ocharme die gozer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel flipt![]()
En zulke dingen willen we absoluut niet zien toch?![]()
Wie wil ie aanvallen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor zijn eigen veiligheid is het beter dat ze Jerrel uit het huis halen. Die gozer gaat nog iemand aanvallen daar.
Zit er ondertussen al een slot op die messenlade? Ik zou eerlijk niet goed meer slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor zijn eigen veiligheid is het beter dat ze Jerrel uit het huis halen. Die gozer gaat nog iemand aanvallen daar.
Ga je me nu kleineren?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maakt het zelf al bont genoeg schat.
Dit is gewoon weer de zoveelste bevestiging van zijn rotkarakter dat hij ook in vrienden zoekt.
Michel ging 'm negeren verder, dus dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel flipt![]()
En zulke dingen willen we absoluut niet zien toch?![]()
Ja he, ik ben benieuwd wie deze "tante" til Maas isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Reacties van FOK! op FB gooien![]()
Ik doe over het algemeen vrij normaal, de Febo wil kennelijk graag dat er wat actie komt en gebruiken daar maar al te graag de Jerrel voor. Met alle gevolgen van dien, of niet, we gaan het zienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:32 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee, verdient hij toch niet. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:35 schreef odie22 het volgende:
maar waar zijn die COS reacties nu dan , die op fb staan ?
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zit er ondertussen al een slot op die messenlade? Ik zou eerlijk niet goed meer slapen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ik ben echt de meest oprechte persoon in dit topic
Het jammere van 'leest u even mee' is dat het niet leesbaar in beeld isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik gooi hem ook hier:
Deel deze video waar je dat kan/wil doen.
Dit is onacceptabel op elk denkbaar niveau.
Linkje toevoegen is geen optie nee, kan het bericht niet vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het jammere van 'leest u even mee' is dat het niet leesbaar in beeld is
Linkje toevoegen geen optie?
@rinardo heeft een linkje wellicht?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Linkje toevoegen is geen optie nee, kan het bericht niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |