Dit kan toch niet. Rapporteren bij al zijn social media kanaaltje, big brother en de politie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
Het schijnt dat de vrienden van Jerrel net zo achterlijk zijn als Jerrel zelf
[ link | afbeelding ]
zijn hier hip en toonaangevendquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Reacties van FOK! op FB gooien![]()
Godver dadelijk hebben we hier ook nog een hele kleuterschool bijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat besmettelijk eigenlijk? Dat zachte gedoe *burpquote:
Ik geloof niet dat iemand hem dit direct kwalijk neemt, maar het laat wel zien dat zijn vrienden net zo vals zijn al hij isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:22 schreef engine het volgende:
Die gasten op jerrel zijn Facebook zijn wel triest. Erg jammer.
Wel onzin om dat jerrel zelf kwalijk te gaan nemen.
Ja zeg dan wat we moeten doehoen!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Howliee shit dit loop fout gasten
Heb je een Hummer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja zeg dan wat we moeten doehoen!!!
Geen idee, stelletje pruters bij de redactie moeten hem uit zijn zelfgegraven graf trekken en laten opnemenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Maar als die beheerder opgepakt of wat dan ook wordt en hij dat in de DBK te horen krijgt dat zn vriend zn media account verkloot heeft, gaat ie vast flippen ..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand hem dit direct kwalijk neemt, maar het laat wel zien dat zijn vrienden net zo vals zijn al hij is
wat loopt er foutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Zijn vrienden bewijzen hier iets... Hoe heeft jerrel hier mee te maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand hem dit direct kwalijk neemt, maar het laat wel zien dat zijn vrienden net zo vals zijn al hij is
Dat hoort ie wel achterafquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als die beheerder opgepakt of wat dan ook wordt en hij dat in de DBK te horen krijgt dat zn vriend zn media account verkloot heeft, gaat ie vast flippen ..
Schroevendraaierquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, maar in de straat staat er wel 1
Hoe start ik die zonder sleutels of code?
Hij heeft het beheer kennelijk uit handen gegeven, dan moet je ook achter degene staan aan wie je dat toevertrouwtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn vrienden bewijzen hier iets... Hoe heeft jerrel hier mee te maken?
Jerrtroll ondanks alles blijven goedpraten, het is een kunstquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn vrienden bewijzen hier iets... Hoe heeft jerrel hier mee te maken?
-12.000quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoort ie wel achteraf
Als ie benieuwd vraagt hoeveel volgers ie inmiddels heeft
Niet mee eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het beheer kennelijk uit handen gegeven, dan moet je ook achter degene staan aan wie je dat toevertrouwt
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Jerrtroll ondanks alles blijven goedpraten, het is een kunst
Dan zijn we het oneensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mee eens
Ik ga jerrel niet afrekenen op uitspraken die anderen doen.
Maakt het zelf al bont genoeg schat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mee eens
Ik ga jerrel niet afrekenen op uitspraken die anderen doen.
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel fliptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor zijn eigen veiligheid is het beter dat ze Jerrel uit het huis halen. Die gozer gaat nog iemand aanvallen daar.
kan gebeuren héquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:30 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zijn we het oneens
Had ie maar aan iemand met een IQ hoger dan 75 zijn inloggegevens toe moeten vertrouwen
Nee, verdient hij toch niet. Ocharme die gozer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel flipt![]()
En zulke dingen willen we absoluut niet zien toch?![]()
Wie wil ie aanvallen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor zijn eigen veiligheid is het beter dat ze Jerrel uit het huis halen. Die gozer gaat nog iemand aanvallen daar.
Zit er ondertussen al een slot op die messenlade? Ik zou eerlijk niet goed meer slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ga je me nu kleineren?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Maakt het zelf al bont genoeg schat.
Dit is gewoon weer de zoveelste bevestiging van zijn rotkarakter dat hij ook in vrienden zoekt.
Michel ging 'm negeren verder, dus dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat hij eerder net zolang doorgaat tot iemand als Michel flipt![]()
En zulke dingen willen we absoluut niet zien toch?![]()
Ja he, ik ben benieuwd wie deze "tante" til Maas isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik doe over het algemeen vrij normaal, de Febo wil kennelijk graag dat er wat actie komt en gebruiken daar maar al te graag de Jerrel voor. Met alle gevolgen van dien, of niet, we gaan het zienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:32 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Nee, verdient hij toch niet. Doe normaal.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:35 schreef odie22 het volgende:
maar waar zijn die COS reacties nu dan , die op fb staan ?
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zit er ondertussen al een slot op die messenlade? Ik zou eerlijk niet goed meer slapen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ik ben echt de meest oprechte persoon in dit topic
Het jammere van 'leest u even mee' is dat het niet leesbaar in beeld isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik gooi hem ook hier:
Deel deze video waar je dat kan/wil doen.
Dit is onacceptabel op elk denkbaar niveau.
Linkje toevoegen is geen optie nee, kan het bericht niet vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Het jammere van 'leest u even mee' is dat het niet leesbaar in beeld is
Linkje toevoegen geen optie?
@rinardo heeft een linkje wellicht?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Linkje toevoegen is geen optie nee, kan het bericht niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |