Ik hoop dubbele stem voor nominerenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Iemand een idee wat de prijs voor cupcake-winnaar Nick gaat zijn?
Of een vrijstellingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dubbele stem voor nomineren
Ik denk valentijnsboodschap van vriendinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Iemand een idee wat de prijs voor cupcake-winnaar Nick gaat zijn?
Met 8 flesjes bier en 2 flessen wijn.quote:
Hun allemaal die in de woonkamer net nog waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Thanks matt voor de bevestiging... waarschuwing voor fluisteren gehad dus
Ga zelf naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
mag die aub naar huis gaan irritant ventje
+1quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met 8 flesjes bier en 2 flessen wijn.
Jottem.
Nog niet vervelend genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
Als je genoeg drinkt zal dat vast meevallenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een punt
Maar na meerder meets blijkt de meerderheid mee te vallen hoor
Yep, matt zei net 'zullen we nu weer fluisteren, kijken of ze nog wakker zijn'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:47 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hun allemaal die in de woonkamer net nog waren?
Tussen de whiskey's doorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje op
*nadenktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt zal dat vast meevallen
De amuse voordat je gaat indrinken om uit te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje op
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dubbele stem voor nomineren
Moet ik mn screenshots nu gaan watermerken ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Doe mij maar boring streams danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?
Met kans op boring streams?
Ik erger me kapot aan hem soms maar hij houdt het wel interessant
Kun je screenshots geven van die reacties?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Dat is de modus operandi van anonieme lurkers. Zal waarschijnlijk geen bekende zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |