Toen vond ik Fokkers nog engquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
En ook toen wist men zeker dat het niet eerlijk ging![]()
Ik ben zelfs met paar Fok! ers nog naar de uitzending geweest toen, o.a. Hummie en Linda daar gezien dawas toch best tof
Zeggen ze dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze hebben dus waarschuwing/zendercheck gehad
Alle Jill knuffelaarsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wie slapen/liggen er nu allemaal in die kinderkamer???
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en haar drie nijlpaarden
Ik hoor nog die Kenau Simonsdochter Hasselaer-stem door de luidsprekers: ER DREIGEN SANCTIES!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
En was je het eens met jezelf ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
Getverderie zit gewoon mezelf te quoten.
Tussen die kleuters tellen de uren daar dubbel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook al op leeftijd
De tijden zijn veranderd, PB. De tijden zijn veranderdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Zendercheck wegens fluisteren. Ze zullen wel even onder handen zijn genomen, maar bij Hummie ging dat altijd open en bloot, zonder SL
Jills Hobbitsquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds![]()
Ok op enkele na dan
Alle 30+ers vrijstelling van nominatie lijkt me een planquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tussen die kleuters tellen de uren daar dubbel.
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds![]()
Ok op enkele na dan
Over wie zijn ze het niet eens? Wat wil Thomas en wat wil Matt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu zijn matt en thomas het niet eens over stemmen, gaat goed met deze groep
Hoort ie morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Iemand een idee wat de prijs voor cupcake-winnaar Nick gaat zijn?
DJ Booth feestje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Iemand een idee wat de prijs voor cupcake-winnaar Nick gaat zijn?
En niet per se ten goede.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Benny het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd, PB. De tijden zijn veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |