Zal morgen wel afgelopen zijn met Zoey als HM. Ze zei dat ze regels voor opruimen en poetsen zou maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Het begint al op een BB slaapkamer te lijken zoals we gewend zijn
[ afbeelding ]
Weten we gelijk wie de schuldige is van het wcpapier met remspoor op de grond in het toilet is....Zoey kijk altijd haar poep na.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, het is wel duidelijk waar die poep lucht vandaan komt, zoey veegt haar reet niet goed op de wc
Nou ik kan hem niet peilen, gebruikt hij Naomi voor info? Of juist team Thomas?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ie stiekem met de andere groep meegaat
Hij komt in ieder geval erg onbetrouwbaar overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik kan hem niet peilen, gebruikt hij Naomi voor info? Of juist team Thomas?
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel over 100 dagen voorbij zijn he
en maar schreeuwen dat vieze wijf, oh bah kaka op de wcquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie de schuldige is van het wcpapier met remspoor op de grond in het toilet is....Zoey kijk altijd haar poep na.
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.
Volgens mij was het vroeger de ene week nomineren, de andere week de exitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.
Ik kan ook niet meer herinneren dat het zo erg gebeurde bij andere BB's, dat stond volgens mij zo op de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoor
Ik wel want had last post opeensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schrok niet, maar het was in eens zo stil daar
walgelijk de Matt, wat dacht hij doe thomas na maar dan even verder gaanquote:
jil is er ook niet echt van gediend, die geeft hem haast een knietjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
walgelijk de Matt, wat dacht hij doe thomas na maar dan even verder gaan
Big Blooder?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef zodeju het volgende:
Ten eerste ga je toch niet waar andere bij staan je reet afvegen.....![]()
En dan aan iedereen laten zien.... en er nog lang over door blijft praten.
Waar ben ik in beland
Hmm daar zeg je wat, aantal dagen dat mijn wist genomineerd te zijn duurden volgens mij wel langer ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger de ene week nomineren, de andere week de exit
Als dat niet zo was mag men mij verbeteren
het mocht niet er mocht niet over gesproken worden en bondjes worden gevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer herinneren dat het zo erg gebeurde bij andere BB's, dat stond volgens mij zo op de achtergrond.
Hummie was wel wat strenger inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoor
Maar toen 'moest' men ook bellen, en liep Endemol binnen op die belkosten, dus dat smeerde ze over een hele week uit, met af en toe een tussenstand om nog meer mensen te mobiliserenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm daar zeg je wat, aantal dagen dat mijn wist genomineerd te zijn duurden volgens mij wel langer ja.
Er ligt er weer 1 in zijn slaap te pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In Lieses kamer slapen ze inmiddels allemaal.
ja hij was er snel af maar ja geluid deed het weer niet ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
jil is er ook niet echt van gediend, die geeft hem haast een knietje
Die zijn natuurlijk ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In Lieses kamer slapen ze inmiddels allemaal.
Dacht dat het Thomas was maar zag hem in ene liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef Ireth het volgende:
Omfg! Wat een idioten!![]()
Gatverdamme! Had ineens dat buikschort van Mike in beeld!![]()
De 4 kinderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wie slapen/liggen er nu allemaal in die kinderkamer???
Mike Matt Jill en Thomas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wie slapen/liggen er nu allemaal in die kinderkamer???
Jill en haar drie nijlpaardenquote:
Nou stem maar lekker Nick en Michel eruit.....en dan de meisjes hebben jullie je eigen programma.quote:
En ook toen wist men zeker dat het niet eerlijk gingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen 'moest' men ook bellen, en liep Endemol binnen op die belkosten, dus dat smeerde ze over een hele week uit, met af en toe een tussenstand om nog meer mensen te mobiliseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |