Zal morgen wel afgelopen zijn met Zoey als HM. Ze zei dat ze regels voor opruimen en poetsen zou maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Het begint al op een BB slaapkamer te lijken zoals we gewend zijn
[ afbeelding ]
Weten we gelijk wie de schuldige is van het wcpapier met remspoor op de grond in het toilet is....Zoey kijk altijd haar poep na.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, het is wel duidelijk waar die poep lucht vandaan komt, zoey veegt haar reet niet goed op de wc
Nou ik kan hem niet peilen, gebruikt hij Naomi voor info? Of juist team Thomas?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als ie stiekem met de andere groep meegaat
Hij komt in ieder geval erg onbetrouwbaar overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou ik kan hem niet peilen, gebruikt hij Naomi voor info? Of juist team Thomas?
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet wel over 100 dagen voorbij zijn he
en maar schreeuwen dat vieze wijf, oh bah kaka op de wcquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie de schuldige is van het wcpapier met remspoor op de grond in het toilet is....Zoey kijk altijd haar poep na.
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.
Volgens mij was het vroeger de ene week nomineren, de andere week de exitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelf zo bedacht ja, maar niet handig als je elke week nomineert. Het is ook niet leuk om elke keer maar dat stem gewauwel te moeten aanhoren. Het gaat nergens anders meer over.
Ik kan ook niet meer herinneren dat het zo erg gebeurde bij andere BB's, dat stond volgens mij zo op de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee idd bij andere BB's kreeg je sanctie ervoor
Ik wel want had last post opeensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik schrok niet, maar het was in eens zo stil daar
walgelijk de Matt, wat dacht hij doe thomas na maar dan even verder gaanquote:
jil is er ook niet echt van gediend, die geeft hem haast een knietjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
walgelijk de Matt, wat dacht hij doe thomas na maar dan even verder gaan
Big Blooder?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef zodeju het volgende:
Ten eerste ga je toch niet waar andere bij staan je reet afvegen.....![]()
En dan aan iedereen laten zien.... en er nog lang over door blijft praten.
Waar ben ik in beland
Hmm daar zeg je wat, aantal dagen dat mijn wist genomineerd te zijn duurden volgens mij wel langer ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij was het vroeger de ene week nomineren, de andere week de exit
Als dat niet zo was mag men mij verbeteren
het mocht niet er mocht niet over gesproken worden en bondjes worden gevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer herinneren dat het zo erg gebeurde bij andere BB's, dat stond volgens mij zo op de achtergrond.
Hummie was wel wat strenger inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Maar toen 'moest' men ook bellen, en liep Endemol binnen op die belkosten, dus dat smeerde ze over een hele week uit, met af en toe een tussenstand om nog meer mensen te mobiliserenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmm daar zeg je wat, aantal dagen dat mijn wist genomineerd te zijn duurden volgens mij wel langer ja.
Er ligt er weer 1 in zijn slaap te pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In Lieses kamer slapen ze inmiddels allemaal.
ja hij was er snel af maar ja geluid deed het weer niet ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Verida het volgende:
[..]
jil is er ook niet echt van gediend, die geeft hem haast een knietje
Die zijn natuurlijk ook al op leeftijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
In Lieses kamer slapen ze inmiddels allemaal.
Dacht dat het Thomas was maar zag hem in ene liggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef Ireth het volgende:
Omfg! Wat een idioten!![]()
Gatverdamme! Had ineens dat buikschort van Mike in beeld!![]()
De 4 kinderenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wie slapen/liggen er nu allemaal in die kinderkamer???
Mike Matt Jill en Thomas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
Jill en haar drie nijlpaardenquote:
Nou stem maar lekker Nick en Michel eruit.....en dan de meisjes hebben jullie je eigen programma.quote:
En ook toen wist men zeker dat het niet eerlijk gingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Maar toen 'moest' men ook bellen, en liep Endemol binnen op die belkosten, dus dat smeerde ze over een hele week uit, met af en toe een tussenstand om nog meer mensen te mobiliseren
Toen vond ik Fokkers nog engquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef Flory het volgende:
[..]
En ook toen wist men zeker dat het niet eerlijk ging![]()
Ik ben zelfs met paar Fok! ers nog naar de uitzending geweest toen, o.a. Hummie en Linda daar gezien dawas toch best tof
Zeggen ze dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze hebben dus waarschuwing/zendercheck gehad
Alle Jill knuffelaarsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:37 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en haar drie nijlpaarden
Ik hoor nog die Kenau Simonsdochter Hasselaer-stem door de luidsprekers: ER DREIGEN SANCTIES!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
En was je het eens met jezelf ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:40 schreef zodeju het volgende:
Getverderie zit gewoon mezelf te quoten.
Tussen die kleuters tellen de uren daar dubbel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook al op leeftijd
De tijden zijn veranderd, PB. De tijden zijn veranderdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Zendercheck wegens fluisteren. Ze zullen wel even onder handen zijn genomen, maar bij Hummie ging dat altijd open en bloot, zonder SL
Jills Hobbitsquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds![]()
Ok op enkele na dan
Alle 30+ers vrijstelling van nominatie lijkt me een planquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tussen die kleuters tellen de uren daar dubbel.
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds![]()
Ok op enkele na dan
Over wie zijn ze het niet eens? Wat wil Thomas en wat wil Matt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu zijn matt en thomas het niet eens over stemmen, gaat goed met deze groep
Hoort ie morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Iemand een idee wat de prijs voor cupcake-winnaar Nick gaat zijn?
DJ Booth feestje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
En niet per se ten goede.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:42 schreef Benny het volgende:
[..]
De tijden zijn veranderd, PB. De tijden zijn veranderd
Ik hoop dubbele stem voor nominerenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Of een vrijstellingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dubbele stem voor nomineren
Ik denk valentijnsboodschap van vriendinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
Met 8 flesjes bier en 2 flessen wijn.quote:
Hun allemaal die in de woonkamer net nog waren?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Thanks matt voor de bevestiging... waarschuwing voor fluisteren gehad dus
Ga zelf naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
mag die aub naar huis gaan irritant ventje
+1quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met 8 flesjes bier en 2 flessen wijn.
Jottem.
Nog niet vervelend genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:46 schreef Joyce-43 het volgende:
en weer fluistert matt
Als je genoeg drinkt zal dat vast meevallenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt een punt
Maar na meerder meets blijkt de meerderheid mee te vallen hoor
Yep, matt zei net 'zullen we nu weer fluisteren, kijken of ze nog wakker zijn'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:47 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hun allemaal die in de woonkamer net nog waren?
Tussen de whiskey's doorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje op
*nadenktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt zal dat vast meevallen
De amuse voordat je gaat indrinken om uit te gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat drink je normaal op een zaterdagavondje in je eentje op
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dubbele stem voor nomineren
Moet ik mn screenshots nu gaan watermerken ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Doe mij maar boring streams danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?
Met kans op boring streams?
Ik erger me kapot aan hem soms maar hij houdt het wel interessant
Kun je screenshots geven van die reacties?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Dat is de modus operandi van anonieme lurkers. Zal waarschijnlijk geen bekende zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
welke fb ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
JAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots postenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
het is nog vrijdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef Flory het volgende:
Dat was de zaterdagavond weer in het BB huis dus![]()
Ik mis Patje toch wel, al gun ik hem alle geluk met zijn familie
Welke groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots posten
Over een paar dagen is hij zo ingekakt dat hij alleen nog maar ligt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Linkje naar FB is wellicht makkelijker danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Welke FB groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.quote:
Had gedacht dat jij wel een gifje zou makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?
als sherdrol eruit is , is het weer fokking kumbaya tenminstequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt dat
die was ik nog aan het maken, zodat ze die konden posten op fbquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Had gedacht dat jij wel een gifje zou maken
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.
Hij wilde tegen Michel staan en dat zou best eens kunnen lukken
Ik moest even aan hem wennen en zou hem never nooit niet in mijn vriendenkring dulden maar voor nu wil ik hem er nog wel even inhouden inderdaad. Hij liegt en verdraait dingen en stookt de boel op en zorgt voor drama.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gisterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Ireth het volgende:
Jill doet een Thomasje met de klok van de oven...
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Equivalent gehandicapten uitlachen.Triestige productie om dit zo te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'
En dat vind ik dan leuker om te zien, dan zo'n 'neppert'
Zoey die aan haar kont ligt te krabbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |