Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gisterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Ireth het volgende:
Jill doet een Thomasje met de klok van de oven...
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Equivalent gehandicapten uitlachen.Triestige productie om dit zo te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'
En dat vind ik dan leuker om te zien, dan zo'n 'neppert'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |