welke fb ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
JAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?
Met kans op boring streams?
Ik erger me kapot aan hem soms maar hij houdt het wel interessant
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots postenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
het is nog vrijdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef Flory het volgende:
Dat was de zaterdagavond weer in het BB huis dus![]()
Ik mis Patje toch wel, al gun ik hem alle geluk met zijn familie
Welke groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots posten
Over een paar dagen is hij zo ingekakt dat hij alleen nog maar ligt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Linkje naar FB is wellicht makkelijker danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Welke FB groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.quote:
Had gedacht dat jij wel een gifje zou makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?
als sherdrol eruit is , is het weer fokking kumbaya tenminstequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt dat
die was ik nog aan het maken, zodat ze die konden posten op fbquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Had gedacht dat jij wel een gifje zou maken
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.
Hij wilde tegen Michel staan en dat zou best eens kunnen lukken
Ik moest even aan hem wennen en zou hem never nooit niet in mijn vriendenkring dulden maar voor nu wil ik hem er nog wel even inhouden inderdaad. Hij liegt en verdraait dingen en stookt de boel op en zorgt voor drama.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gisterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Ireth het volgende:
Jill doet een Thomasje met de klok van de oven...
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Equivalent gehandicapten uitlachen.Triestige productie om dit zo te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'
En dat vind ik dan leuker om te zien, dan zo'n 'neppert'
Zoey die aan haar kont ligt te krabbenquote:
Sorry, *webcam uitzetquote:
Zo moeilijk zal het niet zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gister
Ok dan ik blijf sowieso nog wel kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedt
Het is ook wel heel opwindend allemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken
Ik voorlopig ook nog, even, denk ik, waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok dan ik blijf sowieso nog wel kijken
En dat is?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef Flory het volgende:
Ben wel benieuwd wat @:chocofan nu van de Jerrel situatie vindt
Precies, dan zou dat van Thomas en Jill moeten komen. Van mij mogen die twee ver komen, maar ze zijn wel vrij conflictmijdend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik geloof daar niet zo in. Dat was vooral heel veel praten maar weinig confrontatie.
Hoor je niet stiekem jouw buurvrouw?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Maar echt! Horen jullie dat niet?
Michel moet even een glaasje water drinken denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Maar echt! Horen jullie dat niet?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
Dan ben ik ook fanquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef danilel het volgende:
[..]
[ [url=Fok1 https://imgur.com/gallery/hYG7Oja]afbeelding[/url] ]
WTF?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
Het schijnt dat de vrienden van Jerrel net zo achterlijk zijn als Jerrel zelf
[ link | afbeelding ]
Zijn vrienden hebben dezelfde manier van communicerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
jaaaaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Dat posten zijn 'vrienden' op zijn account?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Dat posten zijn 'vrienden' op zijn account?
Weet BB dit al?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze lult wel altijd net zo veel als ze eenmaal begint ... Maar choco vindt ik leuk en Jerrl notquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt wel Chuf, ze vindt hem geweldig, geeft toch nie?
Maar hij slaaptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Politie erop af sturen ivm bedreigingen, en account in de shredder
Wauwquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van wanneer is deze post?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
DIe vriend in Zuid Oost ? In ZO slaap je nooit .... altijd op je hoede zijn ... of je moet snelle suikers weten te scorenquote:
I know, Choco is ook leuk, maar welke bewoner zij leuk vindt, mag ze zelf weten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lult wel altijd net zo veel als ze eenmaal begint ... Maar choco vindt ik leuk en Jerrl not
Dat is toch wel een dingetje voor jou dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wauw, wat dieptriest als dat zo is. Bedreigend. Zou me niets verbazen, ik lees het zelfs met Jerrels stem.
quote:
Reacties van FOK! op FB gooienquote:
Howliee shit dit loopt fout gastenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja ze is ook een beetje Belsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
I know, Choco is ook leuk, maar welke bewoner zij leuk vindt, mag ze zelf weten toch
Echt hehquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Howliee shit dit loop fout gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |