Sorry, *webcam uitzetquote:
Zo moeilijk zal het niet zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gister
Ok dan ik blijf sowieso nog wel kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedt
Het is ook wel heel opwindend allemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken
Ik voorlopig ook nog, even, denk ik, waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok dan ik blijf sowieso nog wel kijken
En dat is?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef Flory het volgende:
Ben wel benieuwd wat @:chocofan nu van de Jerrel situatie vindt
Precies, dan zou dat van Thomas en Jill moeten komen. Van mij mogen die twee ver komen, maar ze zijn wel vrij conflictmijdend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:07 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik geloof daar niet zo in. Dat was vooral heel veel praten maar weinig confrontatie.
Hoor je niet stiekem jouw buurvrouw?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Maar echt! Horen jullie dat niet?
Michel moet even een glaasje water drinken denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Maar echt! Horen jullie dat niet?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
Dan ben ik ook fanquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef danilel het volgende:
[..]
[ [url=Fok1 https://imgur.com/gallery/hYG7Oja]afbeelding[/url] ]
WTF?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
Het schijnt dat de vrienden van Jerrel net zo achterlijk zijn als Jerrel zelf
[ link | afbeelding ]
Zijn vrienden hebben dezelfde manier van communicerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
jaaaaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Dat posten zijn 'vrienden' op zijn account?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Dat posten zijn 'vrienden' op zijn account?
Weet BB dit al?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze lult wel altijd net zo veel als ze eenmaal begint ... Maar choco vindt ik leuk en Jerrl notquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Echt wel Chuf, ze vindt hem geweldig, geeft toch nie?
Maar hij slaaptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Politie erop af sturen ivm bedreigingen, en account in de shredder
Wauwquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Van wanneer is deze post?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
DIe vriend in Zuid Oost ? In ZO slaap je nooit .... altijd op je hoede zijn ... of je moet snelle suikers weten te scorenquote:
I know, Choco is ook leuk, maar welke bewoner zij leuk vindt, mag ze zelf weten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze lult wel altijd net zo veel als ze eenmaal begint ... Maar choco vindt ik leuk en Jerrl not
Dat is toch wel een dingetje voor jou dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:19 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wauw, wat dieptriest als dat zo is. Bedreigend. Zou me niets verbazen, ik lees het zelfs met Jerrels stem.
quote:
Reacties van FOK! op FB gooienquote:
Howliee shit dit loopt fout gastenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:13 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja ze is ook een beetje Belsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
I know, Choco is ook leuk, maar welke bewoner zij leuk vindt, mag ze zelf weten toch
Echt hehquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Howliee shit dit loop fout gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |