welke fb ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
JAquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Zouden jullie echt Jerrel eruit willen?
Met kans op boring streams?
Ik erger me kapot aan hem soms maar hij houdt het wel interessant
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots postenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je screenshots geven van die reacties?
het is nog vrijdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef Flory het volgende:
Dat was de zaterdagavond weer in het BB huis dus![]()
Ik mis Patje toch wel, al gun ik hem alle geluk met zijn familie
Welke groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Okeej welke reagluurder is Til Maas? Allemaal screenshots van reacties uit de Cos op Facebook. 🤣🤣🤣
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Kan zij weer screenshots van de screenshots van de screenshots posten
Over een paar dagen is hij zo ingekakt dat hij alleen nog maar ligt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Linkje naar FB is wellicht makkelijker danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de reacties op die screenshots ook zien dus daar graag ook weer screenshots van
Welke FB groep?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef danilel het volgende:
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.quote:
Had gedacht dat jij wel een gifje zou makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je daar al een screenshot van ?
als sherdrol eruit is , is het weer fokking kumbaya tenminstequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als hij eruit is ontstaat er wel weer ruzie tussen andere... zolang op elkaars lip veroorzaakt dat
die was ik nog aan het maken, zodat ze die konden posten op fbquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Had gedacht dat jij wel een gifje zou maken
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Hmmz, ik had echt gegokt op Jerrel als HM, nu lijkt zijn laatste week begonnen.
Hij wilde tegen Michel staan en dat zou best eens kunnen lukken
Ik moest even aan hem wennen en zou hem never nooit niet in mijn vriendenkring dulden maar voor nu wil ik hem er nog wel even inhouden inderdaad. Hij liegt en verdraait dingen en stookt de boel op en zorgt voor drama.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt toch iemand nodig om het vuurtje een beetje aan te wakkeren? Dit was een mooie week.
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil 'normale' mensen zien doordraaien in het BB-huis, om er al een doorgedraaid iemand in te gooien om 'tv te maken', dat ligt mij niet
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
toch niet te geloven, dat kan die domme koe wel weer![]()
[ afbeelding ]
Zal het jill wel uitgelegd hebben gisterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Ireth het volgende:
Jill doet een Thomasje met de klok van de oven...
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Je moet die restanten ook even de tijd geven, uiteindelijk draait bijna iedereen door, als BB het maar genoeg voedtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
De 'normale mensen' die (bijna) doordraaiden hebben het huis voortijdig verlaten, ben bang dat we het nu met restanten moeten doen
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of de oven staat de hele nacht te loeien op 240 graden
Equivalent gehandicapten uitlachen.Triestige productie om dit zo te laten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat als de nieuwen er niet geweest waren er ook wel wat zou beginnen te 'onsteken'
En dat vind ik dan leuker om te zien, dan zo'n 'neppert'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |