Zou ik graag willen hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
@:rinardo heeft een linkje wellicht?
Hij kwam met het bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me dat dat gewoon zijn vriend is waar hij mee samen woont. Hij zal zijn ww vast niet aan zomaar wat vrienden hebben gegeven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft het beheer kennelijk uit handen gegeven, dan moet je ook achter degene staan aan wie je dat toevertrouwt
quote:
Hier gaat wel wat mis iedere keerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:43 schreef danilel het volgende:
[..]
[..]
[ [url=Fok1 https://imgur.com/gallery/hYG7Oja]afbeelding[/url] ]
Daar ook al? of heb je beide stream geluiden aanstaan ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de kleuterkamer praat er heel de tijd iemand in zich zelf
Leek mij ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat gewoon zijn vriend is waar hij mee samen woont. Hij zal zijn ww vast niet aan zomaar wat vrienden hebben gegeven.
Ik twijfel nu ...was op stream1?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Daar ook al? of heb je beide stream geluiden aanstaan ?
Hij zou er ook over ophouden maar dat lukt hem tot nu toe ook niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
Michel ging 'm negeren verder, dus dat zal wel loslopen
Zitten in een appartement. Stel je voor zo'n buren. Kan iemand die mensen gaan interviewen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook al
En het kan niet anders dan dat die vriend minstens net zo vals is, anders houd je het niet 6 jaar samen vol
Roll the clips?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conspiracy Theory
The Simpson hebben dit allemaal voorspeld
Er woont bij hun ook nog een 'beste vriendin'quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:45 schreef D. het volgende:
[..]
Leek mij ook al
En het kan niet anders dan dat die vriend minstens net zo vals is, anders houd je het niet 6 jaar samen vol
Wat een k*twijfquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Er woont bij hun ook nog een 'beste vriendin'
Ga je nu huilen in de dagboekkamer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:49 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ga JIJ gay-quotes tegen MIJ gebruiken? Girl, dan ben JIJ met mij nog niet klaar.
Wat is dat met die gay-quotes? Is dat een ding?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:49 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ga JIJ gay-quotes tegen MIJ gebruiken? Girl, dan ben jij met mij nog niet klaar.
Op 2quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op de kleuterkamer praat er heel de tijd iemand in zich zelf
[..]
Ik twijfel nu ...was op stream1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ferrel maakt over al een ding vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:51 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wat is dat met die gay-quotes? Is dat een ding?
Dat is zinloos want die kennen elkaar verder niet ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:46 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zitten in een appartement. Stel je voor zo'n buren. Kan iemand die mensen gaan interviewen?
Tuurlijkquote:
Dat mag niet tenzij jezelf gay bent.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:51 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Wat is dat met die gay-quotes? Is dat een ding?
I know, it doesn't work for me on a telephonequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Hier gaat wel wat mis iedere keer
Een met Lottequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:52 schreef Ireth het volgende:
https://newsmonkey.be/big(...)0eltOrrRk4k6qiKxOvbE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |