Zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach hij doet er niemand mee kwaad. Als hij de familie business in was gegaan had hij nu 3 moorden op z'n geweten gehad
Feministische filosofie. Daar gaan de nekharen van een hoop fokkers van overeind staanquote:
hij doet er zichzelf kwaad mee, het plan was om met gemak dit jaar 50 kilo af te vallen en ik vrees dat de teller nog op 0 staatquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach hij doet er niemand mee kwaad. Als hij de familie business in was gegaan had hij nu 3 moorden op z'n geweten gehad
Het merendeel van je posts daar zijn overdag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:37 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk het 4 uurtjes per avond, valt mee man.
Die mogen dan beginnen metquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feministische filosofie. Daar gaan de nekharen van een hoop fokkers van overeind staan
quote:Carel van Schaik & Kai Michel: De waarheid over Eva Hoe de ongelijkheid tussen vrouwen en mannen ontstond
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Het merendeel van je posts daar zijn overdag.
@Fugue heeft een slechte invloed op haarquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feministische filosofie. Daar gaan de nekharen van een hoop fokkers van overeind staan
Klopt. Soms dan kijk ik de aflevering van vorige avond terug, of ik check af en toe de stream tussendoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Het merendeel van je posts daar zijn overdag.
kijk maar naar @TARDIS, is veel met d'r omgegaan en heeft nu helemaal geen haar meerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:fugue heeft een slechte invloed op haar
-5,5.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij doet er zichzelf kwaad mee, het plan was om met gemak dit jaar 50 kilo af te vallen en ik vrees dat de teller nog op 0 staat
quote:
Ik heb @Fugue dat boek cadeau gedaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:fugue heeft een slechte invloed op haar
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb @:Fugue dat boek cadeau gedaan
En zit aan de antidepressivaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kijk maar naar @:TARDIS, is veel met d'r omgegaan en heeft nu helemaal geen haar meer
Ik zie mezelf daar niet naar wijzen en Kate is ook fel tegenstander van de simplistische stellingen die je hier even poneert.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
Chai is echt zo geforceerd feministisch geworden
Favoriete chips op in de supermarkt. Reeee the patriarchy. Geen parkeerplaats. Minimimi toxic masculinity
Als je zo sterke, onafhankelijke vrouw bent hou je op met continu naar de boze witte man te wijzen en regel je shit
89 keer is scheepsrechtquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
-5,5.
Over 2 weken staat er een hometrainer, dus daar word wel vaart achter gezet.
Misschien. Ik hou me even meer met filosofen bezig die mij verder helpen dan de vrouwelijke wederhelft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Denk dat jij het wel zou kunnen waarderen tbh.
Maar die ga je naar 30 dagen weer terug sturen omdat je anders moet betalen dus erg veel kilo's zal dat niet gaan schelenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
-5,5.
Over 2 weken staat er een hometrainer, dus daar word wel vaart achter gezet.
Ohquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die ga je naar 30 dagen weer terug sturen omdat je anders moet betalen dus erg veel kilo's zal dat niet gaan schelen
Vrouwen die zich ongegeneerd laten seksualiseren en objectiveren zijn geen trouwmateriaal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja vrouwen die geen trouwmateriaal zijn mogen dan ongegeneerd geseksualiseerd en geobjectificeerd worden en zo.
Nou ja, de veel te kort door de bocht verklaring dan, maar ben nog niet in staat een kernachtige kloppende samenvatting te geven. Dus ik houd het op een boekentip als je werkelijk geïnteresseerd bent: Kate Manne, Man en Macht.
Is meer een analyse van maatschappelijke structuren in vrij algemene zin. Ik wist ook niet eens dat het in de categorie filosofie viel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Ik hou me even meer met filosofen bezig die mij verder helpen dan de vrouwelijke wederhelft.
Kate moet gewoon doen waarvoor zij door de Here God geschapen isquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie mezelf daar niet naar wijzen en Kate is ook fel tegenstander van de simplistische stellingen die je hier even poneert.
hij kan daarna weer bij een andere winkel bestellen en het daar 30 dagen proberen, rest van het jaar doen en hij is gratis afgetraindquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar die ga je naar 30 dagen weer terug sturen omdat je anders moet betalen dus erg veel kilo's zal dat niet gaan schelen
komt er ook. Maar is voorlopig niet nodig door een mooie deal.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef Modus het volgende:
Er zou ook een hele dikke Gyros ofzo komen. Zullen wel heel veel broodjes gyros geworden zijn whie hie hieeeeetjes.
gvdquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kate moet gewoon doen waarvoor zij door de Here God geschapen is
Geen oprechte interesse dus, jammer hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrouwen die zich ongegeneerd laten seksualiseren en objectiveren zijn geen trouwmateriaal.
Niet oorzaak en gevolg omdraaien
Leuk, gaat op de lijst zodra ik de helaasheid der dingen the color purple the high republic light of the jedi toen ik je zag stille mensen tarkin a promised land chaos rising heb gelezen.quote:
Hm ok ok. Ik heb 1 boek van Simone de Beauvoir in mijn boekenkast staan. Goed hequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Is meer een analyse van maatschappelijke structuren in vrij algemene zin. Ik wist ook niet eens dat het in de categorie filosofie viel.
hoop dat je boekenkast op je valtquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Leuk, gaat op de lijst zodra ik de helaasheid der dingen the color purple the high republic light of the jedi toen ik je zag stille mensen tarkin a promised land chaos rising heb gelezen.
Ja. Ikke niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ok ok. Ik heb 1 boek van Simone de Beauvoir in mijn boekenkast staan. Goed he
Welkequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ok ok. Ik heb 1 boek van Simone de Beauvoir in mijn boekenkast staan. Goed he
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoop dat je boekenkast op je valt
Ik neem mensen die in termen als mannelijk privilege en wit privilege praten niet zo serieus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Geen oprechte interesse dus, jammer hoor.
heb ooit 1 Simone de Beauvoir gekend en dat was echt een kutwijfquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kocht je alleen om in het broekje van @Fugue te komenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met kramp in de zielquote:
Ligt hier al een tijd. Ooit cadeau gekregen volgens mij. Probeer alles te lezen wat ik heb voor het naar de boekenruilkast van mijn flat verhuist.quote:
Ik wilde zeggen dan is ie zo plat als een dubbeltje maarja hequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoop dat je boekenkast op je valt
Die was wel gek op perverts als bill dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb ooit 1 Simone de Beauvoir gekend en dat was echt een kutwijf
Ben benieuwd naar je weerlegging van de definitie en onderbouwing van Kate van die begrippen (newsflash: die verschilt van de definities van doorgeslagen gekke activisten waar jij die termen waarschijnlijk van kent, niet de definitie van Kate iig). Halve boek bestaat uit bronvermelding.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik neem mensen die in termen als mannelijk privilege en wit privilege praten niet zo serieus.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef TARDIS het volgende:
Bierfles anus rolschaatsen balkon zeeman leunen buurvrouw zusje nichtjes palen
Oh nou dan gooi ik hem wegquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef TARDIS het volgende:
Bierfles anus rolschaatsen balkon zeeman leunen buurvrouw zusje nichtjes palen
Deze stelling valt te verdedigen ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit klinkt als een boek over de ziel en darmen van TARDIS
ik ga zo weer verder met mijn mangaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef Chia het volgende:
Ik neem mensen die vooringenomen zijn en nooit iets lezen wat misschien buiten hun bubbel valt dan weer niet zo serieus.
Als die in het echt net zo vervelend is als die epistels van hem in Dating, dan snap ik wel dat ie alleen blijft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft onze Kabeltrui nog gekke dingen uitgespookt?
Ik heb een Star Wars manga besteld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ga zo weer verder met mijn manga
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerdsquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik heb een Star Wars manga besteld.
Vast een goedlopend topic in TTKquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit klinkt als een boek over de ziel en darmen van TARDIS
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Hee hoe gaat het met de rolschaatsen?
Star warsquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerds
Da's knapquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voor gewoon schaatsen. Zag ik vanmiddag mensen hier op het water doen.
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.
Leuk tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerds
Voor activiteitenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.
Dat is heel lang gelden voor me. Zo heb ik het wel geleerd. Ik heb niet eens ijsschaatsen meer, voor die paar dagen per jaar vind ik het ook niet de aanschaf waard. Als er nou een kunstijsbaan in de buurt was zoals vroegah, ging ik elke week. Tom Enkenbaan ofzo in R'dam was dat. Vol met jonge moeders met kinderen. Ik daar tussendoor freaken met een hoofdtelefoon op tegendraads de gedraaide muziek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voor gewoon schaatsen. Zag ik vanmiddag mensen hier op het water doen.
daar is de oude geile niels weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Makrelis het volgende:
Vol met jonge moeders met kinderen.
Ik ook. Goeie show.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zin in aflevering 6 van WandaVision morgen
Lol die is niet goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://deleesclubvanalles.nl/recensie/man-en-macht/
Sorry, maar dit druipt van het radicale feminisme
Als je op die leeftijd nog geil mag zijn dan is dat alleen maar heel mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar is de oude geile niels weer
Ik word er bijna plaatsvervangend hitsig van. Bijna.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar is de oude geile niels weer
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Visionquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zin in aflevering 6 van WandaVision morgen
Valt mij van je tegen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:02 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik word er bijna plaatsvervangend hitsig van. Bijna.
Die wil ik nog wel keer lezen jaquote:
Die buzzwoordjes doen het wel goed waarschijnlijk. Feiten doen er allang niet meer toe bij dit soort bewegingenquote:
Echt hele goede seriequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Vision
Manmanman
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Vision
Manmanman
Omdat er veel begrippen in staan die vaak worden misbruikt en in de review zelf niet worden gedefinieerd en het sausje van de reviewschrijfster nadrukkelijk aanwezig is jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://deleesclubvanalles.nl/recensie/man-en-macht/
Sorry, maar dit druipt van het radicale feminisme
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.quote:
Omdat ik wel geil werd en ik hoopte dat jij dat ook zo ervaarde, of er iig eerlijk over was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Waarom heb jij verwachtingen van mij?
lolquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Oh ik vier jaar dus maak je niet drukquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Een maand droog vervelend vindenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Leuk is anders.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een maand droog vervelend vinden
Ik ben bijna nooit meer geil.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik wel geil werd en ik hoopte dat jij dat ook zo ervaarde, of er iig eerlijk over was.
Jij bent echt heel beschaafd hoor.
Heb jou nog nooit over series gehoord dus ik neig er naar dat je mij op een dwaalspoor probeert te zettenquote:
Toen was het alleen de depressiequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen maar daarvoor ook al niet.
En toen ging je vooral drama-series kijken tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
Na een tijdje is het wel klaar met dat libido
Wel 'ns ruim een jaar gehad. Op een gegeven moment vergat ik het en toen het er weer was. "Oh ja, dat bestaat ook nog."quote:
Met halve liters Ben & Jerrysquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toen ging je vooral drama-series kijken toch
Overgewaardeerd ijs johquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met halve liters Ben & Jerrys
Godverdomme je maakt nog eens wat mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel 'ns ruim een jaar gehad. Op een gegeven moment vergat ik het en toen het er weer was. "Oh ja, dat bestaat ook nog."
30 jan geregistreerd, 740 posts tot nu toe in BB. Dat zijn 60 posts per dag daar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt. Soms dan kijk ik de aflevering van vorige avond terug, of ik check af en toe de stream tussendoor
Vrij cliché lijkt me.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Godverdomme je maakt nog eens wat mee.
Prima toch als je het niet mist en geen vaste partner hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel 'ns ruim een jaar gehad. Op een gegeven moment vergat ik het en toen het er weer was. "Oh ja, dat bestaat ook nog."
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum postquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef Modus het volgende:
[..]
30 jan geregistreerd, 740 posts tot nu toe in BB. Dat zijn 60 posts per dag daar.
"Af en toe de stream tussendoor."
Dit is geen nieuws voor mij maar toch bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.yourbrainonpo(...)rious-flatline-2013/
Je zou je maar druk maken over iemand die op tv komtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum post
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Een huis kopen en daar stoer mee doen, maar dan roepen dat je moeder nog kookt
Dat is een beetje het hele ding van zo'n subforum over een TV programma he.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken over iemand die op tv komt
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal in de positie om deze uitspraak te doen vriend. Een schakeltje omhoog op de zelfreflectieschaal zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum post
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar weer eens Fristi gekocht
Gadverdammequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ben je toch een lekkerding.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal in de positie om deze uitspraak te doen vriend. Een schakeltje omhoog op de zelfreflectieschaal zou je niet misstaan.
Ik schaam mij er zeer zeker niet voor. Vind het fantastisch om te kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Chia het volgende:
Je zou je maar schamen voor je hobby van BB kijken en FOK!ken en daarom gaan doen alsof de tijd die je eraan besteed minimaal is
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zoek je de confrontatie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij koopt het toch?! Ben je compleet van de ratten besnuffelt of zo?
Soms doe je datquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom zoek je de confrontatie?
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is ook niet zo lekker als ik me het herinnerde
Aandachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebt
Echt hè.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik lust geen chocolade.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebt
Dat is tamelijk uniekquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust geen chocolade.
Jij bent ook uniek hoor.quote:
Ik heb de hoop op een vrouw nog niet opgegeven.quote:
inb4 een roadtrip door het oostblokquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Vond het vooral pijnlijk toen Braddie zei dat hij op alle plekken van de wereld het liefst de toren van Pisa zou willen zien. Toen bloedde mijn wanderlustige hart
Vast een hoop Japan waarschijnlijk met al die manga-nerdjes hierquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef Chia het volgende:
[..]
inb4 een roadtrip door het oostblok
Braddie had dat in 2020 willen doen, maar ja c'rona hè.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast een hoop Japan waarschijnlijk met al die manga-nerdjes hier
Alle wilde plannen verloren jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Braddie had dat in 2020 willen doen, maar ja c'rona hè.
Japan heeft een hoop andere cultuur hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik, Zou er graag heen willenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Japan heeft een hoop andere cultuur hoor.
Ze zijn wel knettergek dat wel.
Die moeten lekker naar ASN zodat dat subforum niet sterftquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ASN-bank?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Die moeten lekker naar ASN zodat dat subforum niet sterft
Heeft het ooit geleefdquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Vrachtvliegtuigen vlogen toch gewoon?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Braddie had dat in 2020 willen doen, maar ja c'rona hè.
Nu is het wel weer genoeg geweest krekelquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrachtvliegtuigen vlogen toch gewoon?
Vergeet WEB niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Sohohohooooowwwwquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Sow praadje, sow.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Over randdebielen gesprokenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik, Zou er graag heen willenLijkt me awesome land
Oh ben jij er zo 1 ja, die gaat stuiteren bij Engelse termen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Over randdebielen gesproken
Deze guyquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Over randdebielen gesproken
Enig of geweldigquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo 1 ja, die gaat stuiteren bij Engelse termen?
Het lijkt me een eniggg land
Leip land, wajo ouwe!quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo 1 ja, die gaat stuiteren bij Engelse termen?
Het lijkt me een eniggg land
Lauwquote:
Shit is gaande daarquote:
Die is niet meer boos te krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:05 schreef doggy112 het volgende:
Jullie hebben prof boos gemaakt, pestkoppen
Ik sta nog langer droog dan majoor Bosshardt waar heb je het overquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:06 schreef scrupuleus het volgende:
Ja fokit als je populair bent bij de vrouwtjes of fugue dan krijg je prof achter je aan.
Populair op een forum danquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sta nog langer droog dan majoor Bosshardt waar heb je het over
Geliefd en verguisdquote:
Vertelquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk format.
Zulke opmerkingen lijken mij niet goed voor onze samenwerkingquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
@:Le_Professeur
Hij zegt awesome
Sorry mijn kat liep over het toetsenbordquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen lijken mij niet goed voor onze samenwerking
Primaquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:40 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Sorry mijn kat liep over het toetsenbord
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.quote:
Maar we zijn met twee en zijn louter positiefquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.
Dit zou een goed idee zijn geweest als wij 150+ Kilo zouden wegen en een blauwe twingo haddenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.
Klinkt niet echt als iets wat ik zou kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik haak af bij de kermis muziek. Sorry.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
toen had die ook al nachtdienstquote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef okselzweet het volgende:
Ik mis het schuurtje
https://forum.fok.nl/topic/1440980?toonverwijderd=1
Harde werkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toen had die ook al nachtdienst
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op een vrouw nog niet opgegeven.
Maar zou je doen tijdens trio/orgie hoor.
@:charleskinbote
dat interesseert toch niemand? dan moet er al iets anders zijn waardoor mensen kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol dat schuurtjesplan is geopend op de dag van het overlijden van Frits.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef okselzweet het volgende:
Ik mis het schuurtje
https://forum.fok.nl/topic/1440980?toonverwijderd=1
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hondje Frits
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Emotionele beslissing genomen.
F&F / Hond overleden!
Een soort BraddyTV dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Jan Roosquote:
Ik dacht dat het na het eerste topic ophield en ze hem gewoon een spuitje hadden gegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Lol dat schuurtjesplan is geopend op de dag van het overlijden van Frits.
[..]
Inderdaad, het is soms wel een overkill. Net zoals bij tong.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Modus het volgende:
Zo'n kluun, dat kán gewoon niet echt zijn. Anderzijds, als het een act is, is het ook wel intens sneu om het inmiddels zo lang vol te houden.
Ergens hebben ze wel gelijk, als je het niks vindt, klik er niet op en/of reageer er niet op. Want alles draait maar om 1 ding bij geestelijk gestoorden als mikeytt kluun en uitstraling: aandacht. Aandacht aandacht aandacht. En zolang iedereen er maar op blijft happen (al dan niet serieus) is er geen reden te stoppen.
Aan de andere kant, als er teveel van dit soort figuren blijven posten hier haken steeds meer 'normale' mensen af. Dat moet je ook niet willen als Fok. Maar ja
Die lijkt dan nog het normaalst in zo'n rijtje. Alleen wat consumptieproblemen vermoedelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad, het is soms wel een overkill. Net zoals bij tong.
Kluun is ziek in zijn hoofd maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een notequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Modus het volgende:
Zo'n kluun, dat kán gewoon niet echt zijn. Anderzijds, als het een act is, is het ook wel intens sneu om het inmiddels zo lang vol te houden.
Ergens hebben ze wel gelijk, als je het niks vindt, klik er niet op en/of reageer er niet op. Want alles draait maar om 1 ding bij geestelijk gestoorden als mikeytt kluun en uitstraling: aandacht. Aandacht aandacht aandacht. En zolang iedereen er maar op blijft happen (al dan niet serieus) is er geen reden te stoppen.
Aan de andere kant, als er teveel van dit soort figuren blijven posten hier haken steeds meer 'normale' mensen af. Dat moet je ook niet willen als Fok. Maar ja
Hoezo dat nou weer? hij kan toch ook gewoon een laag IQ hebben? net zoals Ferb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:28 schreef Solotovski het volgende:
Kluun is ziek in zijn hoofd maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een note
Een beetje zielig doen en leugens verspreiden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kluun is ziek in zijn hoofd maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een note
Fok is ziek geworden
@:superwormjim
@:paul
@:haags
Ik ga hier niks op zeggen want dan krijg ik weer fucking lafjes een ban wegens crewbashquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje zielig doen en leugens verspreiden.
Het is net zo lekker weinig blauw hier en dat houden we graag zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Poeh, wat een agressie![]()
Gaat het wel goed met je?
Want normaal reageren is onmogelijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen want dan krijg ik weer fucking lafjes een ban wegens crewbash
Oeh, lekker recalcitrant. ihihihihihihquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is net zo lekker weinig blauw hier en dat houden we graag zo.
Zo rollen we hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, lekker recalcitrant. ihihihihihih
Ga maar weer lekker naar onzquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Want normaal reageren is onmogelijk?
Ja wat denken zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
En solotovski reden bij willen brengen, wat denk je wel niet
Ik weiger te kijkenquote:
En net hoor ik dat hij aan het eind van het geld een stuk maand overhoudtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja financieel gaat het mij naar omstandigheden weer voor de wind.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wiens kloontje ben jij nu alweer
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Key dan. Alweer een nieuwe account aangemaakt.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, gewoon "ff" tot de avondklok helemaal schluss is
Een week spinazie eten omdat het geld op is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
En net hoor ik dat hij aan het eind van het geld een stuk maand overhoudt
Gewoon onlyfansquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een week spinazie eten omdat het geld op is.
Betalen mensen voor walvisblubberquote:
En wel nóg een camera in aantocht, een statief, kabelzut, nieuwe monitor en een hometrainert.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een week spinazie eten omdat het geld op is.
Allemaal op afbetaling of kredietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:26 schreef Modus het volgende:
[..]
En wel nóg een camera in aantocht, een statief, kabelzut, nieuwe monitor en een hometrainert.
Kampers gonna kamper jeweetz.
Ik kwam er laatst achter dat die Nico Avocado ?? ook onlyfans heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Betalen mensen voor walvisblubber
Voor alles is een marktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Betalen mensen voor walvisblubber
Geen idee wie dat is, maar iedereen kan toch een onlyfans beginnen? Dus dat zegt dan niet zoveel lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat die Nico Avocado ?? ook onlyfans heeft
Ik denk de helft van een vrachtwagen gevallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal op afbetaling of krediet
Dus het bevalt wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:30 schreef Solotovski het volgende:
Eerste werkweek in mn nieuwe functie gehad.
Lekker man
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar iedereen kan toch een onlyfans beginnen? Dus dat zegt dan niet zoveel lijkt me.
Die gast heeft echt zware mentale issues. Was vroeger gewoon slank en gezond. Die is helemaal doorgeslagenquote:
Zeker, erg blij meequote:
Deze vent mag doodquote:
Wel flink gecasht in paar jaar. Als je je gezondheid en je zelfrespect er voor over hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:38 schreef Solotovski het volgende:
Echt, wat een idioten bestaan er ook
Joel Beukers is ook een keer aangekomen voor zijn YT kanaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flink gecasht in paar jaar. Als je je gezondheid en je zelfrespect er voor over hebt
Die hype is toch al wel weer voorbij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Joel Beukers is ook een keer aangekomen voor zijn YT kanaal.
Ja hij is weer afgevallenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die hype is toch al wel weer voorbij.
Vind die lord buffel wel zo'n kneus he
Net zoals Braad nu doet zeg maar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flink gecasht in paar jaar. Als je je gezondheid en je zelfrespect er voor over hebt
Joel is toch weer afgevallen? Las ooit ergens dat hij ging aankomen en daarna afvallen. Ken de hype verder niet behalve die rare schreeuwuitspraken.quote:
Wie is datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Joel Beukers is ook een keer aangekomen voor zijn YT kanaal.
Braddie casht niet flink. In principe kan die nikoavocado gewoon stoppen met youtube en gezond gaan leven met zijn geld. Toch wel treurig dat je dan zo verslaafd bent aan aandachtquote:
Joh!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie casht niet flink. In principe kan die nikoavocado gewoon stoppen met youtube en gezond gaan leven met zijn geld. Toch wel treurig dat je dan zo verslaafd bent aan aandacht
Ja k doelde er meer op dat die hele joel beukers schijven door het dak dit dat zus zo hype al wel weer voorbij was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Joel is toch weer afgevallen? Las ooit ergens dat hij ging aankomen en daarna afvallen. Ken de hype verder niet behalve die rare schreeuwuitspraken.
Om nou meteen een heel diepte-interview te lezen met iemand die ik niet kenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/l(...)ud-interview-192186/
Mis er weinig aan lees ikquote:
Denk dat Dima nog wel een paar Joel postertjes aan zijn muur heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k doelde er meer op dat die hele joel beukers schijven door het dak dit dat zus zo hype al wel weer voorbij was.
Dima is halve actquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Dima nog wel een paar Joel postertjes aan zijn muur heeft.
Oh nee wacht Dima is ook een act.
Doos is onbeschadigd hoor kweenie. Is mijn "Humor" doe ik met alle dozen bij een unboxing, hebben nooit een deuk of ietsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Modus het volgende:
_
Keyboard krijgen en dan die doos zo op camera wegflikkeren
Haha is goed hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Doos is onbeschadigd hoor kweenie. Is mijn "Humor" doe ik met alle dozen bij een unboxing, hebben nooit een deuk of iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |