SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij ook niet heel heel af en toe zet ik hem even aan, maar langer dan 10 min hou ik niet volquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet perse, maar wel nog leuke gesprekken gehad hier.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Snap ik wel. Moet je ding zijn. Hou zelf wel van dat voyeurisme. Kijk ook naar LangLeveDeLiefde en Temptation Island om deze redenenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'![]()
![]()
Het kan 's nachts echt gezellig zijn hierquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse, maar wel nog leuke gesprekken gehad hier.![]()
![]()
Dat is lachen, wat een dom volk zit daar tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Snap ik wel. Moet je ding zijn. Hou zelf wel van dat voyeurisme. Kijk ook naar LangLeveDeLiefde en Temptation Island om deze redenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt heel dom volk. Maar ook wel leuk volkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lachen, wat een dom volk zit daar tussen
De laatste date tussen Jesse en Marijke was zeer geslaagd![]()
Snap ook niet waarom dat hier naar toe moet vanaf daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja dat is marioquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat hier naar toe moet vanaf daar
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik weet de namen niet eens van die mensen maar ik lig soms heerlijk in een deukquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Echt heel dom volk. Maar ook wel leuk volk
De laatste date tussen Jesse en Marijke was zeer geslaagdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1504 / +202 / +82 / 2577 / 3259
2. Mrsloveable / 519 / +39 / +9 / 1259 / 1635
3. FreshFruit / 497 / +236 / +129 / 747 / 957
4. Superbadeendje / 432 / +72 / +1 / 779 / 1127
5. DerRabbit / 366 / +37 / +58 / 643 / 855
6. Homijn / 342 / +5 / +3 / 383 / 504
7. mario390 / 302 / +15 / +1 / 438 / 678
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 326 / 474
9. ToT / 231 / +17 / +0 / 712 / 855
10. chufi / 223 / +22 / +10 / 193 / 301
11. Fogel / 185 / +8 / +6 / 262 / 347
12. PlymouthFury / 151 / +9 / +0 / 191 / 236
13. hemarookworst / 144 / +26 / +7 / 422 / 521
14. ChocoFan / 114 / +0 / +0 / 93 / 124
15. mazaru / 102 / +3 / +8 / 328 / 372
16. DJMO / 100 / +9 / +9 / 286 / 380
17. Straatverlichting / 99 / +2 / +3 / 155 / 228
18. gebrokenglas / 90 / +13 / +1 / 341 / 405
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 75 / +17 / +1 / 269 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Er zitten prachtige figuren tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet de namen niet eens van die mensen maar ik lig soms heerlijk in een deuk
Heb first dates ook een kans gekeken, maar merk dat dát programma leuker is om met meerdere mensen te kijken i.p.v alleen zoals je dat met LLDL wel kan![]()
First dates vind ik niets aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er zitten prachtige figuren tussen
Heb first dates ook een kans gekeken, maar merk dat dát programma leuker is om met meerdere mensen te kijken i.p.v alleen zoals je dat met LLDL wel kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bolk j e raakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee bij mij hangt het niet af of ik met iemand kijk of niet, het is gewoon niet mijn programmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat is helemaal oke
Morgen alweer een nieuwe Slechtste ChauffeurZonder wrijving geen glans![]()
Ook al niets aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat is helemaal oke
Morgen alweer een nieuwe Slechtste ChauffeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje de beerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige dingen, zoals die fratsen van Danischa, kan je gewoon niet scripten. Ik denk wel dat omdat ze weten dat er camera's hangen ze slechter rijden dan normaal, sommige dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?![]()
Het was een wonder boven wonderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Jippie het volgende:
Zag twee beren
Een Bolkje keren
Oh dat was een wonder!
Dat twee beren bolkuh kondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ondertussen bolkte de beer iedereen de moederquote:
Kan je lekker binnen op de bank kijken hoorquote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekker binnen op de bank kijken hoor![]()
![]()
Ik heb het een paar keer gezien, vond er vrij weinig aan maar het is extreem knap hoe sommigen zo slecht kunnen rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige dingen, zoals die fratsen van Danischa, kan je gewoon niet scripten. Ik denk wel dat omdat ze weten dat er camera's hangen ze slechter rijden dan normaal, sommige dan.Zonder wrijving geen glans![]()
Doe voorzichtig Jippiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerste paar seizoenen niet. Nu betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan allemaal het is en blijft tv en we worden vaak genept waar we bij zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste paar seizoenen niet. Nu betwijfel ik het.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Is het van RTL of NPO? RTL is veel niet echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?Your beauty never ever scared me.![]()
ZO te zien RTL5quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het van RTL of NPO? RTL is veel niet echt.
https://tvblik.nl/de-slec(...)rland/aflevering-1-5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben wel eens bij de opnames geweest in seizoen 2, weet niet meer welke aflevering, maar toen was het nog niet zo erg gescript.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan allemaal het is en blijft tv en we worden vaak genept waar we bij zittenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja bizar hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, vond er vrij weinig aan maar het is extreem knap hoe sommigen zo slecht kunnen rijden.![]()
Nog niet zo erg? Dus wel iets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij de opnames geweest in seizoen 2, weet niet meer welke aflevering, maar toen was het nog niet zo erg gescript.
Ik heb ook keer aan een programma mee gedaan echt zo nep
Mijn ex zwager deed mee met wedden dat
Met een knapen een ingericht zomerhuisje verplaatsten.
Op de beelden was een ingericht huisje te zien, maar toen ze tilde was het leeg. En het verplaatsen ging stukje voor stukje Op de beelden lijkt het niet of het gemeubileerd is en dat ze het aan een stuk verplaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er word natuurlijk wel gescript van wat er wanneer en hoe opgenomen moet worden en sommige dingen worden 2 of 3 keer opgenomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet zo erg? Dus wel iets?
Ik heb ook keer aan een programma mee gedaan echt zo nep
Mijn ex zwager deed mee met wedden dat
Met een knapen een ingericht zomerhuisje verplaatsten.
Op de beelden was een ingericht huisje te zien, maar toen ze tilde was het leeg. En het verplaatsen ging stukje voor stukje Op de beelden lijkt het niet of het gemeubileerd is en dat ze het aan een stuk verplaatsenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En dan ook gebruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk je wel een beetje uit dat je de pedalen niet kapot trapt deze keer!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Volgende week hometrainer bestellenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Haha ik heb een keer bij 2 Meter Sessies gezeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er word natuurlijk wel gescript van wat er wanneer en hoe opgenomen moet worden en sommige dingen worden 2 of 3 keer opgenomen.
Daar kwamen een paar goeie lui te gast en er was een echt waardeloos optreden tussendoor waar niemand voor applaudiseerde.
Werd het applaus voor iemand anders geknipt en daarna geplakt voor dat waardeloze optreden!
Okee wel minder nepperij dan wat hierboven gezegd werd natuurlijk.![]()
![]()
Is gewoon veel nepquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er word natuurlijk wel gescript van wat er wanneer en hoe opgenomen moet worden en sommige dingen worden 2 of 3 keer opgenomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch wel eentje met een pringlesbushouder erop hoop ik?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Volgende week hometrainer bestellenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja, en een houder voor mijn bakje gehaktballenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch wel eentje met een pringlesbushouder erop hoop ik?![]()
![]()
Kan zijn dat je daar een keer fietsen het alweer zat bentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, en een houder voor mijn bakje gehaktballen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Da's HEEL vaak zo met thuistrainmateriaal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn dat je daar een keer fietsen het alweer zat bent![]()
Ja, datzelfde heb ik wel eens meegemaakt bij Guido Weijers dat hij grappen maakte waar maar slapjes voor gelachen werd en ineens een andere lach onder geplakt was als het werd uitgezondenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik heb een keer bij 2 Meter Sessies gezeten.
Daar kwamen een paar goeie lui te gast en er was een echt waardeloos optreden tussendoor waar niemand voor applaudiseerde.
Werd het applaus voor iemand anders geknipt en daarna geplakt voor dat waardeloze optreden!
Okee wel minder nepperij dan wat hierboven gezegd werd natuurlijk.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan, maar denk dat ik deze keer wel ga doorzetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan zijn dat je daar een keer fietsen het alweer zat bent![]()
We zien het wel. Als ik'm 1 maand dagelijks gebruik en daarna misschien 1x per week 20-30 minuten dan is dat alsnog beter dan niks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's HEEL vaak zo met thuistrainmateriaal.
Paar jaar terug was er op m'n vakantieadresje ook een hometrainer. Heb toen gewoon een film aangezet en heb op dat ding gezeten tot 'ie afgelopen was.
Was wel 50 kilo geledenMaar toch
![]()
Ja daarom ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's HEEL vaak zo met thuistrainmateriaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak je er een vlog over?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Kan, maar denk dat ik deze keer wel ga doorzetten.I'm surrounded by morons!
Toen TelSell net nieuw was, had half Nederland de zolder al snel vol liggen met hun meuk waarvan model B model A direct na de reclame daarvan zat af te kraken en verkondigde dat DIT echt VEEL BETER was enzo.![]()
Goed bezig en fijn dat het financieel ook weer wat beter gaatquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Kan, maar denk dat ik deze keer wel ga doorzetten.
Iedere week een hometrainer compilation!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
It’s amazing, Mike!I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, datzelfde heb ik wel eens meegemaakt bij Guido Weijers dat hij grappen maakte waar maar slapjes voor gelachen werd en ineens een andere lach onder geplakt was als het werd uitgezondenKomt een beetje over als Jeb Bush!
https://edition.cnn.com/v(...)ew-hampshire-sot.cnn![]()
Ja financieel gaat het mij naar omstandigheden weer voor de wind.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed bezig en fijn dat het financieel ook weer wat beter gaat![]()
Dat zeer zeker niet. Maar wel een vlog waarin ik 'm uitpak, en in elkaar schroefquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere week een hometrainer compilation!![]()
![]()
Gewoon je keyboard en je pc er voor knopen!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
We zien het wel. Als ik'm 1 maand dagelijks gebruik en daarna misschien 1x per week 20-30 minuten dan is dat alsnog beter dan niks.
Paar jaar terug was er op m'n vakantieadresje ook een hometrainer. Heb toen gewoon een film aangezet en heb op dat ding gezeten tot 'ie afgelopen was.
Was wel 50 kilo geledenMaar toch
![]()
![]()
Als je dat trainen goed doet word je er zelf niet groter vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Uiteraard. Word (Als alles goed gaat) onderdeel van iets groters.
* Fogel blijft zelf gewoon lekker lamlendig zijnI'm surrounded by morons!
Ja sowiesoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon je keyboard en je pc er voor knopen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je dat trainen goed doet word je er zelf niet groter van
* Fogel blijft zelf gewoon lekker lamlendig zijn![]()
![]()
Gewoon Darude - Sandstorm op je keyboard spelen voor de camera zodat je jezelf lekker opzweept om harder te gaan peddelen!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon Darude - Sandstorm op je keyboard spelen voor de camera zodat je jezelf lekker opzweept om harder te gaan peddelen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon Darude - Sandstorm op je keyboard spelen voor de camera zodat je jezelf lekker opzweept om harder te gaan peddelen!![]()
Succesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon elke dag dit doen, val je ook af joh
SPeel je nog veel? Ook op Youtube nog steeds?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best goede synchronisatie met die fitness en muziekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon elke dag dit doen, val je ook af joh![]()
Hoe ging het lopen door de sneeuw? @ToTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FLats, was weer een lading sneeuw van het dak, schrikken is dat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aantal besmettingen 14 procent lager, maar de cijfers zijn vertekend door winterweerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De afgelopen week zijn er 24.668 nieuwe positieve tests op het coronavirus bij het RIVM gemeld. Een week eerder waren dat er 28.628. Dat is een afname van 14 procent, minder dan de afgelopen weken.
https://nos.nl/artikel/23(...)door-winterweer.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Steeds minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bats boem glijd weer een lading afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zou er maar net onder lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb sinds 1 week een nieuw keyboard, gekregen van een grote YouTuber.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPeel je nog veel? Ook op Youtube nog steeds?
Maar ik heb al 10 dagen niets meer geupload op mijn kanaal en ben al 2 weken niet meer live geweest omdat ik het niet meer trek.
Het uploaden komt wel weer, maar het streamen is denk ik zeker tot de lente wel klaar. Het stalken en treiteren blijft doorgaan en neemt ook steeds heftigere vormen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En koudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heb sinds 1 week een nieuw keyboard, gekregen van een grote YouTuber.
Maar ik heb al 10 dagen niets meer geupload op mijn kanaal en ben al 2 weken niet meer live geweest omdat ik het niet meer trek.
Het uploaden komt wel weer, maar het streamen is denk ik zeker tot de lente wel klaar. Het stalken en treiteren blijft doorgaan en neemt ook steeds heftigere vormen aan.Jemig hoe veel verder moet het nog gaan? Kan je hier nu helemaal niets aan doen te mafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mrslquote:
Valt niets aan te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig hoe veel verder moet het nog gaan? Kan je hier nu helemaal niets aan doen te maf
Als ik er iets aan zou kunnen doen had ik dat allang gedaan.![]()
Het is toch te zot voor woorden dat die allemaal zo maar kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Valt niets aan te doen.
Als ik er iets aan zou kunnen doen had ik dat allang gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker gewandeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is te sneu voor woorden dat dit zo doorgaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch te zot voor woorden dat die allemaal zo maar kan.
Ze weten dat ze niet te pakken zijn, maar ze maken iemand ander zijn leven kapot.![]()
Ja, dit is niet normaal. Dus nu heb je een ander tel nummer,?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is te sneu voor woorden dat dit zo doorgaat.
Ze weten dat ze niet te pakken zijn, maar ze maken iemand ander zijn leven kapot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, ik dacht die is lekker wandelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen zin misschien morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht die is lekker wandelenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja daar schuiven hier hele plakkaten van het dakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep, als ze mijn naam + adres en laatste 3 cijfers van m'n nummer online gooien met "Pedo" erbij dan is't voor mij heel simpel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit is niet normaal. Dus nu heb je een ander tel nummer,?![]()
Dat kan ook. Is ook geen verplichtingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker, vooral als er iemand onder looptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar schuiven hier hele plakkaten van het dak
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Echt, dit gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jep, als ze mijn naam + adres en laatste 3 cijfers van m'n nummer online gooien met "Pedo" erbij dan is't voor mij heel simpel.
Zal mijn nummer nu ook aan niemand meer geven als ik jou wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo in je nekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker, vooral als er iemand onder loopt
Alleen mijn standaard clubje heeft m'n nummer. Voor andere zaken heb ik een pre-paid nummertjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, dit gaat wel heel ver.
Zal mijn nummer nu ook aan niemand meer geven als ik jou was![]()
Dat doe je goed. zal nu wel wat voorzichtiger zijn met het gegeven van gegevens en al helemaal je adresquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Alleen mijn standaard clubje heeft m'n nummer. Voor andere zaken heb ik een pre-paid nummertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Is ook geen verplichting
Stilte voor de stormWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vallen soms ineens van die stiltesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zo werkt datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drukte is fijn maar niet voor de score.I'm surrounded by morons!
Snap deze keuze echt niet tbh. Je hebt andere hometrainers ook altijd uiteindelijk maar in de schuur gezet. Waarom koop je niet gewoon een fiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Volgende week hometrainer bestellenYour beauty never ever scared me.![]()
En ja ik weet dat fietsen een verboden woord is bij jou maar toch.Your beauty never ever scared me.![]()
Omdat daar geen ruimte meer is in zijn schuurquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap deze keuze echt niet tbh. Je hebt andere hometrainers ook altijd uiteindelijk maar in de schuur gezet. Waarom koop je niet gewoon een fiets?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat daar geen ruimte meer is in zijn schuurdaar ging een slok koffie
Bord op de schuur timmeren «hometrainermuseum»I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat daar geen ruimte meer is in zijn schuur
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Natuurlijk snap je die keuze niet, en dat is niet erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap deze keuze echt niet tbh. Je hebt andere hometrainers ook altijd uiteindelijk maar in de schuur gezet. Waarom koop je niet gewoon een fiets?
De andere hometrainers waren ellendige hokken die ik op straat vond![]()
Deze is gloednieuw dus zal vast wel ff wat prettiger fietsen.![]()
Op straat gooien mensen dat gewoon op straat, als ze het niet meer willen
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Op straat gooien mensen dat gewoon op straat, als ze het niet meer willen![]()
En dan kom ik langs en denk "Hey, leuk een gratis fiets"
Maar het werd natuurlijk allemaal weggegooid voor 1 reden![]()
![]()
Mwa, normaal brengje het toch weg naar het grofvuilquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan kom ik langs en denk "Hey, leuk een gratis fiets"
Maar het werd natuurlijk allemaal weggegooid voor 1 redenOf doen mensen dat niet, omdat het geld kost en een andere persoon het dan wel meeneemt
Een idee om hulp in te schakelen bij het afvallen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Natuurlijk snap je die keuze niet, en dat is niet erg.
De andere hometrainers waren ellendige hokken die ik op straat vond![]()
Deze is gloednieuw dus zal vast wel ff wat prettiger fietsen.Uw ADH vitamine Worst
Ja sommige dingen zetten mensen op zondag gewoon langs de wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, normaal brengje het toch weg naar het grofvuilOf doen mensen dat niet, omdat het geld kost en een andere persoon het dan wel meeneemt
![]()
![]()
Zie je hier helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja sommige dingen zetten mensen op zondag gewoon langs de weg
*error* hulp heh wat *error*quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een idee om hulp in te schakelen bij het afvallen?Your beauty never ever scared me.![]()
Of zelf discipline kweken, maar dat zie ik nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Goede middagquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Blij dat ik er ben?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het kan 's nachts echt gezellig zijn hier![]()
![]()
Voor jou ook een concertjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik heb een keer bij 2 Meter Sessies gezeten.
Okee wel minder nepperij dan wat hierboven gezegd werd natuurlijk.
![]()
lijkt dts wel op bepaalde momentenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef mario390 het volgende:
op handy dr cos
lezen dikke ruzies,hulie
in bb huisUw ADH vitamine Worst
Hij krijgt al jaren het advies (van weet ik hoeveel mensen) om de auto eens te laten staan en gewoon lekker te gaan fietsen maar dat wil hij niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of zelf discipline kweken, maar dat zie ik nietIs ook erg gevoelig onderwerp dus ik kap het bij deze maar weer af.
Your beauty never ever scared me.![]()
ja maar hier is toch geen themaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
mario hou het lekker in andere topic![]()
Maar de meeste die hier zitten weten niet waar je het over hebtquote:
Behalve afgelopen zondag dan, die was je natuurlijk weer even vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
ben al 2 weken niet meer live geweest omdat ik het niet meer trek.
Inb4 'ja dat is mijn andere kanaal'.
Net alsof die stalkers dat wat uitmaakt, dat weet je zelf ook wel.quote:![]()
ik ook niet nur ruzie,huiliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de meeste die hier zitten weten niet waar je het over hebt![]()
Als je niet weet wat er aan de hand is in BB, dan kan het vragen in de COSquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Bålk Bålk!I'm surrounded by morons!
Internet is weer terug hier trouwens, al een poos. Maar ik heb geen zin meer om te werken, dus kom ik jullie maar wat vervelen.I'm surrounded by morons!
Het is zeker veel te netjes in TRVquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Fogel het volgende:
Internet is weer terug hier trouwens, al een poos. Maar ik heb geen zin meer om te werken, dus kom ik jullie maar wat vervelen.Uw ADH vitamine Worst
Het is daar over het algemeen gezien erg netjes ja. En nu is er omdat toch niemand op pad is ook nog eens weinig te doen. Maar modden/FOK! is hobby, geen werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is zeker veel te netjes in TRVI'm surrounded by morons!
snap jij het chaos?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er aan de hand is in BB, dan kan het vragen in de COS
vorall tarel snapt nimand
dat moet en acteer zijn![]()
Nee snap het ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap jij het chaos?
vorall tarel snapt nimand
dat moet en acteer zijnMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Even een flinke sloot koffie slurpen dan maar
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Intens....quote:I'm surrounded by morons!
... Moonlight is here!I'm surrounded by morons!
Aiiiight!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee die niet
Wel iets dat vrij donker is
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.![]()
![]()
Bloemetjes en bijtjesfilm?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiight!
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.I'm surrounded by morons!
Mooi dat hij fruit eet..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiight!
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.![]()
De buren hebben al vanuit de tuin omhoog gekeken naar mij. Blijkbaar heb ik het volume iets te ver open geschroefd.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2021 16:57:47 ]![]()
quote:
Pretlettertjes • Alle 50 Dierengeluiden • 52 min Special • Voor Baby Dreumes en Peuter • Nederlands
Hij knuffelt me altijd ZO heftig als ik dit op zet en schreeuwt bij echt ELK dier "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!!!" als het dier geraden is en de kinderen op de achtergrond juichen.(Zelfde geluidje dat gewoon steeds weer gebruikt wordt.)
![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi dat hij fruit eet..![]()
De buren hebben al vanuit de tuin omhoog gekeken naar mij. Blijkbaar heb ik het volume iets te ver open geschroefd.Ikzelf ben tegenwoordig wat voorzichtiger met harde volumes; m'n oren zijn nog wat aan het herstellen, maar ik denk dat de tinnitus nooit helemaal weg zal gaan. (Is al wel een HEEL stuk beter dan een paar weken geleden.)
![]()
Zou me niet verbazen als sommige users echt zo zijnquote:
Als ik een uurtje flink het geluid open heb gehad, heb ik ook wel last tot de volgende dag maar soms heb ik hete er gewoon voor over.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ikzelf ben tegenwoordig wat voorzichtiger met harde volumes; m'n oren zijn nog wat aan het herstellen, maar ik denk dat de tinnitus nooit helemaal weg zal gaan. (Is al wel een HEEL stuk beter dan een paar weken geleden.)
De piep hoor ik het meest als het stil is.![]()
Net nog even lekker uurtje buiten gefietst om weer even wakker te worden en meteen boodschappen gedaan.
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Overleeft die fles deze maand?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu een glaasje Laphroaig om de eetlust op te wekken!I'm surrounded by morons!
Echt koud is het niet...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Net nog even lekker uurtje buiten gefietst om weer even wakker te worden en meteen boodschappen gedaan.
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Qua kou had ik het erger verwacht. Vanmorgen om 6 uur was het een heel stuk frisser.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja. hier is het aan het dooien zowat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fietspaden goed sneeuwvrij gehouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.Uw ADH vitamine Worst
Succesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.![]()
![]()
![]()
Hij sleurt me naar de koken, gaat aan tafel zitten en kijkt naar het fornuis.
Als hij zou kunnen praten, zou hij zeggen: "Ik heb honger! Koken, papa!"![]()
![]()
Het weekend schijnt het weer heel koud te wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. hier is het aan het dooien zowat.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hahah schatjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
Hij sleurt me naar de koken, gaat aan tafel zitten en kijkt naar het fornuis.
Als hij zou kunnen praten, zou hij zeggen: "Ik heb honger! Koken, papa!"![]()
![]()
Ja ik las het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het weekend schijnt het weer heel koud te wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is juist lekker. Komt omdat er geen vieze wind bij is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
enjoyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga komende dagen voor wat berenburg![]()
Toch geen uurtje geslapen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vieze windquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is juist lekker. Komt omdat er geen vieze wind bij is.
Uw ADH vitamine Worst
Hier in het dorp best goed gestrooid. Alleen wel even velgen schoon moeten spuiten omdat die al na een klein uur onder het zout zatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fietspaden goed sneeuwvrij gehouden?
Ik had het kunnen weten 💩quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat kruiden erbij en een beetje marineren en je hebt een maal!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in het dorp best goed gestrooid. Alleen wel even velgen schoon moeten spuiten omdat die al na een klein uur onder het zout zatenUw ADH vitamine Worst
Je had wind met inhoud?quote:I'm surrounded by morons!
Half uurtje power nap gedaan.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het ligt er nog maar net.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dat is wat Hema er van wil maken. Je hebt wind en je hebt een wind. 😲quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker he, was je vast wel aan toe.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schemer, bijna donker nu.quote:I'm surrounded by morons!
Harde wind, zachte wind, tarrelwind... zoiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is wat Hema er van wil maken. Je hebt wind en je hebt een wind. 😲I'm surrounded by morons!
Hee inderdaad, de scorelijst is weer weggevallen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lege accu.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
De scorelijst is ff down. Zeker vastgevrorenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
De scorelijst is ff down. Zeker vastgevroren![]()
![]()
Jammer dat de homobar dicht is en je dit niet kan doen hequote:Uw ADH vitamine Worst
He Muskusbolk 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, maar zodra 'ie weer open is maken we een afspraak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer dat de homobar dicht is en je dit niet kan doen he![]()
Meer dan 1 miljoen euro schade als gevolg van coronarellen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Te gek voor woorden. Maar gelukkig nemen ze beslag op dingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:25 schreef mazaru het volgende:
Meer dan 1 miljoen euro schade als gevolg van coronarellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Top!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar zodra 'ie weer open is maken we een afspraak.Uw ADH vitamine Worst
A daar kome n de smiley momenten weer aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eeeeeennnnnnnnnnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef Dotteke het volgende:
A daar kome n de smiley momenten weer aan
STOP!![]()
Thnxquote:
😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die ging platquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
VervelendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo mijn pad is sneeuwvrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lieve achter buur jingen gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: