Dat doe je goed. zal nu wel wat voorzichtiger zijn met het gegeven van gegevens en al helemaal je adresquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Alleen mijn standaard clubje heeft m'n nummer. Voor andere zaken heb ik een pre-paid nummertje
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Is ook geen verplichting
Ja, zo werkt datquote:
Snap deze keuze echt niet tbh. Je hebt andere hometrainers ook altijd uiteindelijk maar in de schuur gezet. Waarom koop je niet gewoon een fiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Volgende week hometrainer bestellen
Omdat daar geen ruimte meer is in zijn schuurquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap deze keuze echt niet tbh. Je hebt andere hometrainers ook altijd uiteindelijk maar in de schuur gezet. Waarom koop je niet gewoon een fiets?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat daar geen ruimte meer is in zijn schuur
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat daar geen ruimte meer is in zijn schuur
Hoiquote:
Natuurlijk snap je die keuze niet, en dat is niet erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap deze keuze echt niet tbh. Je hebt andere hometrainers ook altijd uiteindelijk maar in de schuur gezet. Waarom koop je niet gewoon een fiets?
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Op straat gooien mensen dat gewoon op straat, als ze het niet meer willen
Mwa, normaal brengje het toch weg naar het grofvuilquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan kom ik langs en denk "Hey, leuk een gratis fiets"
Maar het werd natuurlijk allemaal weggegooid voor 1 reden
Een idee om hulp in te schakelen bij het afvallen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Natuurlijk snap je die keuze niet, en dat is niet erg.
De andere hometrainers waren ellendige hokken die ik op straat vond![]()
Deze is gloednieuw dus zal vast wel ff wat prettiger fietsen.
Ja sommige dingen zetten mensen op zondag gewoon langs de wegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa, normaal brengje het toch weg naar het grofvuilOf doen mensen dat niet, omdat het geld kost en een andere persoon het dan wel meeneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |