quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heb sinds 1 week een nieuw keyboard, gekregen van een grote YouTuber.
Maar ik heb al 10 dagen niets meer geupload op mijn kanaal en ben al 2 weken niet meer live geweest omdat ik het niet meer trek.
Het uploaden komt wel weer, maar het streamen is denk ik zeker tot de lente wel klaar. Het stalken en treiteren blijft doorgaan en neemt ook steeds heftigere vormen aan.Jemig hoe veel verder moet het nog gaan? Kan je hier nu helemaal niets aan doen te mafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Mrslquote:
Valt niets aan te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig hoe veel verder moet het nog gaan? Kan je hier nu helemaal niets aan doen te maf
Het is toch te zot voor woorden dat die allemaal zo maar kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Valt niets aan te doen.
Als ik er iets aan zou kunnen doen had ik dat allang gedaan.
Hi Dotquote:
Lekker gewandeld?quote:
Het is te sneu voor woorden dat dit zo doorgaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch te zot voor woorden dat die allemaal zo maar kan.
Heb niet gewandeldquote:
Ja, dit is niet normaal. Dus nu heb je een ander tel nummer,?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is te sneu voor woorden dat dit zo doorgaat.
Ze weten dat ze niet te pakken zijn, maar ze maken iemand ander zijn leven kapot.
O, ik dacht die is lekker wandelenquote:
Geen zin misschien morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ik dacht die is lekker wandelen
Ja daar schuiven hier hele plakkaten van het dakquote:
Jep, als ze mijn naam + adres en laatste 3 cijfers van m'n nummer online gooien met "Pedo" erbij dan is't voor mij heel simpel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit is niet normaal. Dus nu heb je een ander tel nummer,?
Dat kan ook. Is ook geen verplichtingquote:
Lekker, vooral als er iemand onder looptquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar schuiven hier hele plakkaten van het dak
Echt, dit gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jep, als ze mijn naam + adres en laatste 3 cijfers van m'n nummer online gooien met "Pedo" erbij dan is't voor mij heel simpel.
Zo in je nekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker, vooral als er iemand onder loopt
Alleen mijn standaard clubje heeft m'n nummer. Voor andere zaken heb ik een pre-paid nummertjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt, dit gaat wel heel ver.
Zal mijn nummer nu ook aan niemand meer geven als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |