Zie je hier helemaal nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja sommige dingen zetten mensen op zondag gewoon langs de weg
*error* hulp heh wat *error*quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een idee om hulp in te schakelen bij het afvallen?
Of zelf discipline kweken, maar dat zie ik nietquote:
Goede middagquote:
Blij dat ik er ben?quote:
Tuurlijk weet je tochquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het kan 's nachts echt gezellig zijn hier
Voor jou ook een concertjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik heb een keer bij 2 Meter Sessies gezeten.
Daar kwamen een paar goeie lui te gast en er was een echt waardeloos optreden tussendoor waar niemand voor applaudiseerde.
Werd het applaus voor iemand anders geknipt en daarna geplakt voor dat waardeloze optreden!
Okee wel minder nepperij dan wat hierboven gezegd werd natuurlijk.
lijkt dts wel op bepaalde momentenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef mario390 het volgende:
op handy dr cos
lezen dikke ruzies,hulie
in bb huis
Hij krijgt al jaren het advies (van weet ik hoeveel mensen) om de auto eens te laten staan en gewoon lekker te gaan fietsen maar dat wil hij niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of zelf discipline kweken, maar dat zie ik niet
ja maar hier is toch geen themaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
mario hou het lekker in andere topic
Maar de meeste die hier zitten weten niet waar je het over hebtquote:
Behalve afgelopen zondag dan, die was je natuurlijk weer even vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:25 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
ben al 2 weken niet meer live geweest omdat ik het niet meer trek.
quote:
ik ook niet nur ruzie,huiliequote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar de meeste die hier zitten weten niet waar je het over hebt
Als je niet weet wat er aan de hand is in BB, dan kan het vragen in de COSquote:
Het is zeker veel te netjes in TRVquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Fogel het volgende:
Internet is weer terug hier trouwens, al een poos. Maar ik heb geen zin meer om te werken, dus kom ik jullie maar wat vervelen.
Het is daar over het algemeen gezien erg netjes ja. En nu is er omdat toch niemand op pad is ook nog eens weinig te doen. Maar modden/FOK! is hobby, geen werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is zeker veel te netjes in TRV
snap jij het chaos?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er aan de hand is in BB, dan kan het vragen in de COS
Nee snap het ook nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap jij het chaos?
vorall tarel snapt nimand
dat moet en acteer zijn
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Even een flinke sloot koffie slurpen dan maar
[ afbeelding ]
Intens....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |