SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij ook niet heel heel af en toe zet ik hem even aan, maar langer dan 10 min hou ik niet volquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet perse, maar wel nog leuke gesprekken gehad hier.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Snap ik wel. Moet je ding zijn. Hou zelf wel van dat voyeurisme. Kijk ook naar LangLeveDeLiefde en Temptation Island om deze redenenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'![]()
![]()
Het kan 's nachts echt gezellig zijn hierquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet perse, maar wel nog leuke gesprekken gehad hier.![]()
![]()
Dat is lachen, wat een dom volk zit daar tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:26 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Snap ik wel. Moet je ding zijn. Hou zelf wel van dat voyeurisme. Kijk ook naar LangLeveDeLiefde en Temptation Island om deze redenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt heel dom volk. Maar ook wel leuk volkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lachen, wat een dom volk zit daar tussen
De laatste date tussen Jesse en Marijke was zeer geslaagd![]()
Snap ook niet waarom dat hier naar toe moet vanaf daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tja dat is marioquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat hier naar toe moet vanaf daar
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik weet de namen niet eens van die mensen maar ik lig soms heerlijk in een deukquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Echt heel dom volk. Maar ook wel leuk volk
De laatste date tussen Jesse en Marijke was zeer geslaagdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1504 / +202 / +82 / 2577 / 3259
2. Mrsloveable / 519 / +39 / +9 / 1259 / 1635
3. FreshFruit / 497 / +236 / +129 / 747 / 957
4. Superbadeendje / 432 / +72 / +1 / 779 / 1127
5. DerRabbit / 366 / +37 / +58 / 643 / 855
6. Homijn / 342 / +5 / +3 / 383 / 504
7. mario390 / 302 / +15 / +1 / 438 / 678
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 326 / 474
9. ToT / 231 / +17 / +0 / 712 / 855
10. chufi / 223 / +22 / +10 / 193 / 301
11. Fogel / 185 / +8 / +6 / 262 / 347
12. PlymouthFury / 151 / +9 / +0 / 191 / 236
13. hemarookworst / 144 / +26 / +7 / 422 / 521
14. ChocoFan / 114 / +0 / +0 / 93 / 124
15. mazaru / 102 / +3 / +8 / 328 / 372
16. DJMO / 100 / +9 / +9 / 286 / 380
17. Straatverlichting / 99 / +2 / +3 / 155 / 228
18. gebrokenglas / 90 / +13 / +1 / 341 / 405
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 75 / +17 / +1 / 269 / 349SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Er zitten prachtige figuren tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet de namen niet eens van die mensen maar ik lig soms heerlijk in een deuk
Heb first dates ook een kans gekeken, maar merk dat dát programma leuker is om met meerdere mensen te kijken i.p.v alleen zoals je dat met LLDL wel kan![]()
First dates vind ik niets aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:30 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er zitten prachtige figuren tussen
Heb first dates ook een kans gekeken, maar merk dat dát programma leuker is om met meerdere mensen te kijken i.p.v alleen zoals je dat met LLDL wel kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja bolk j e raakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee bij mij hangt het niet af of ik met iemand kijk of niet, het is gewoon niet mijn programmaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat is helemaal oke
Morgen alweer een nieuwe Slechtste ChauffeurZonder wrijving geen glans![]()
Ook al niets aanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:39 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dat is helemaal oke
Morgen alweer een nieuwe Slechtste ChauffeurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje de beerquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sommige dingen, zoals die fratsen van Danischa, kan je gewoon niet scripten. Ik denk wel dat omdat ze weten dat er camera's hangen ze slechter rijden dan normaal, sommige dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?![]()
Het was een wonder boven wonderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Jippie het volgende:
Zag twee beren
Een Bolkje keren
Oh dat was een wonder!
Dat twee beren bolkuh kondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ondertussen bolkte de beer iedereen de moederquote:
Kan je lekker binnen op de bank kijken hoorquote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekker binnen op de bank kijken hoor![]()
![]()
Ik heb het een paar keer gezien, vond er vrij weinig aan maar het is extreem knap hoe sommigen zo slecht kunnen rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige dingen, zoals die fratsen van Danischa, kan je gewoon niet scripten. Ik denk wel dat omdat ze weten dat er camera's hangen ze slechter rijden dan normaal, sommige dan.Zonder wrijving geen glans![]()
Doe voorzichtig Jippiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerste paar seizoenen niet. Nu betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kan allemaal het is en blijft tv en we worden vaak genept waar we bij zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste paar seizoenen niet. Nu betwijfel ik het.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Is het van RTL of NPO? RTL is veel niet echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?Your beauty never ever scared me.![]()
ZO te zien RTL5quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het van RTL of NPO? RTL is veel niet echt.
https://tvblik.nl/de-slec(...)rland/aflevering-1-5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben wel eens bij de opnames geweest in seizoen 2, weet niet meer welke aflevering, maar toen was het nog niet zo erg gescript.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan allemaal het is en blijft tv en we worden vaak genept waar we bij zittenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja bizar hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, vond er vrij weinig aan maar het is extreem knap hoe sommigen zo slecht kunnen rijden.![]()
Nog niet zo erg? Dus wel iets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij de opnames geweest in seizoen 2, weet niet meer welke aflevering, maar toen was het nog niet zo erg gescript.
Ik heb ook keer aan een programma mee gedaan echt zo nep
Mijn ex zwager deed mee met wedden dat
Met een knapen een ingericht zomerhuisje verplaatsten.
Op de beelden was een ingericht huisje te zien, maar toen ze tilde was het leeg. En het verplaatsen ging stukje voor stukje Op de beelden lijkt het niet of het gemeubileerd is en dat ze het aan een stuk verplaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er word natuurlijk wel gescript van wat er wanneer en hoe opgenomen moet worden en sommige dingen worden 2 of 3 keer opgenomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet zo erg? Dus wel iets?
Ik heb ook keer aan een programma mee gedaan echt zo nep
Mijn ex zwager deed mee met wedden dat
Met een knapen een ingericht zomerhuisje verplaatsten.
Op de beelden was een ingericht huisje te zien, maar toen ze tilde was het leeg. En het verplaatsen ging stukje voor stukje Op de beelden lijkt het niet of het gemeubileerd is en dat ze het aan een stuk verplaatsenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En dan ook gebruikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk je wel een beetje uit dat je de pedalen niet kapot trapt deze keer!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Volgende week hometrainer bestellenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: