Ben je niet kapot?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
Nog anderhalf uur en ik ben weer een vrij nijntje
Het was volgens mij zo dat aërosolen en andere virushoudende deeltjes in de lucht langer bleven zweven bij droge lucht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, corona virus overleeft in de vriezers, dat was vorig jaar al bekend
DIt is ook wat ik las
Je slijmvliezen drogen uit en daardoor kunnen virussen makkelijker je lichaam binnendringen.
Daarnaast blijven virussen langer in leven in droge lucht. Een droge vorstperiode bevordert dus de verspreiding van een virus.
Dan gaat je enkelband er af?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
Nog anderhalf uur en ik ben weer een vrij nijntje
De mensen zijn net zo eigenwijs. Ze geven dat virus zelf de kans om zich verder te verspreidenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was volgens mij zo dat aërosolen en andere virushoudende deeltjes in de lucht langer bleven zweven bij droge lucht.
Maar in de vleesverwerkende industrie waar veel koude en vochtige lucht is waren juist heel veel besmettingen.
Het is gewoon een eigenwijs virus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Klopt, we waren zo goed op weg van de zomer na de eerste golf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen zijn net zo eigenwijs. Ze geven dat virus zelf de kans om zich verder te verspreiden
Als de 1e lockdown langer had geduurd en strenger was, hadden we nu deze ellende niet meer gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, we waren zo goed op weg van de zomer na de eerste golf.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
2 UUR GELEDEN
Bestuur blijft erbij: geen Elfstedentocht in coronatijdToch gek dat er weinig ijs in Vriesland ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was met vakantiegangers net zo goed weer teruggekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als de 1e lockdown langer had geduurd en strenger was, hadden we nu deze ellende niet meer gehad.
En reizen in en uit niet hadden toegestaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als de 1e lockdown langer had geduurd en strenger was, hadden we nu deze ellende niet meer gehad.
Nu met de postduif?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Fogel het volgende:
Thuiskantoor en storing bij de internetboer, handige combo. Lang leve 4g
Valt wel mee, maar denk dat ik straks wel even een inzinkertje krijg als ik op de bank ga zitten.quote:
Kree was er vanmorgen DJMO ook die is wandelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat is DTS rustig trouwens.
Ik mis users als Kree en DJMO. Waar zijn die?!
Nee, die komt er pas in 2024 afquote:
Hey Fogel, Das pechquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Fogel het volgende:
Thuiskantoor en storing bij de internetboer, handige combo. Lang leve 4g
Kan nu ook hoor, heb net voor week boodschappen gehaald op de fiets.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkel
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar denk dat ik straks wel even een inzinkertje krijg als ik op de bank ga zitten.
Ja, dit hou je zo geen nachten volquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar denk dat ik straks wel even een inzinkertje krijg als ik op de bank ga zitten.
Ah okequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree was er vanmorgen DJMO ook die is wandelen
Kree is er trouwens sinds een paar dagen pas weer
Waarom, die loopt overal doorheen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ah oke
Fijn dat Kree er weer is, ik mis die man.
DJMO wandelen!? wat RAAARRRRR
Vette hap en pilsjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).quote:
Heb je beperkte bundel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).
Meer traag dan pech.quote:
Was sarcastischquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, die loopt overal doorheen hoor
ALs je goede schoenen hebt en kleding
Gelukkig kan je nog op internet als is het zo traagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).
Vannacht niet echt veel geslapenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?
Ja, 1000 gig per maand.quote:
Gelukkig van het weekend wel lekker veel geslapen, dus kan 1 nachtje wel hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit hou je zo geen nachten vol
Kijk je geen BB meeer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Was sarcastischDie vrouw loopt overal heen
Mario ingehaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?
Oh dan valt het toch mee? Tenzij je grote bestanden moet versturen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach jullie hebben het gezellig gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig van het weekend wel lekker veel geslapen, dus kan 1 nachtje wel hebben.
Toch niet vanwege DTS puntenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vannacht niet echt veel geslapen
Ik vind het hele BB niets aan,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jazeker wel, zit nog in het topic !
FF heeft van de week bijna 2 uur alleen gezeten hier snachtsquote:
Is bij jullie wel gestrooid Amarantha?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @:vloggendechipszak
Heftigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @:vloggendechipszak
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vind de streams soms wel leuk als er weer een discussie is.
En ik volg de uitzendingen.
Het is te doen, beter dan menig hotel- of vliegveldwifi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh dan valt het toch mee? Tenzij je grote bestanden moet versturen.
Vast wel maar heb je als fietser weinig aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij jullie wel gestrooid Amarantha?
Waarom niet lopend naar de winkel? Het is paar honderd meter van je huis. Als ik mensen van 70+ met een rollator over het sneeuw zie lopen dan kan jij dat toch ook prima lopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heftig
Ik ga morgen de hele dag thuis zitten en niksen, geen zin om iets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |