SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pinquin verhaal is hier al drie keer voorbij gekomen
Kaap, ik had laatste toch? ff kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
Okee? Dat was een vreemde snelel kaap zonder nieuwe TT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Pinquin verhaal is hier al drie keer voorbij gekomen
Ja ik had Mini-ToT naar de opvang gebracht, heb hier vervolgens de hele tijd sneeuw zitten ruimen en ben nu net klaar.![]()
![]()
ToT had se lapo maar jullie posten nagenoeg gelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaap, ik had laatste toch? ff kijken
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
O jij had laatste post. Ik tikte mijn post en kreeg een rode streep dus dacht snel voor ik gekaapt wordt nog een keer deze tt voor FFquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah.
Ja ik had Mini-ToT naar de opvang gebracht, heb hier vervolgens de hele tijd sneeuw zitten ruimen en ben nu net klaar.
Ach kapen is het al niet eens meer als het magquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT had se lapo maar jullie posten nagenoeg gelijk.
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat proberen we de hele vol te houdenquote:
En we waren alweer naar een nieuwe topic gegaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie horensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef mazaru het volgende:
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT
[ afbeelding ]
Mooi beest.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef mazaru het volgende:
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooi maar op de BBQ.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Die hadden we gisteren ook al gezien, is rondjes aan het lopen
Bij deze stond ik zo dichtbij dat ik hem aan had kunnen rakenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Die hadden we gisteren ook al gezien, is rondjes aan het lopenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hele nacht rondjes lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Deze foto stond op de kaart van mijn fototoestel dus die kun je niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Hahahahaha, ik was al aan het wachten tot dat plaatje erin zou komenquote:
Mooi he, zag ze ook vaak op de postbank in Rheden Schitterende dieren zijn datquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij deze stond ik zo dichtbij dat ik hem aan had kunnen rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die foto niet dat beestje, wat trouwens oo k niet erg is als hij maar niet verdwaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze foto stond op de kaart van mijn fototoestel dus die kun je niet gezien hebben
Geweldige gozer,en het klopt ook nog,ik was tijdens feesten ook zoek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Glij maar niet uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanmorgen al een rondje gelopen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een Knijn huppelt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huppelen kan ook lekker zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeker.quote:
Ik weet niet of de mensen deze TT de hele dag wel leuk gaan vinden.
Er is een K3 persco met Gert om 13 uur.quote:Trotste mama van Ambar
Het officile liefje van @Monitor O+![]()
K4quote:
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer gingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al een rondje gelopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, blijf lekker warm binnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer ging
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer ging
Toe maar ga maar naar de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lig ik niet wakker vanquote:
Jij bent echt zo erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toe maar ga maar naar de winkel
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent echt zo erg.
[ afbeelding ]
Boeit mij niet vind ook wel.eens iets niet leukquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet niet of de mensen deze TT de hele dag wel leuk gaan vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet ook nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Voor jou een makkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt.quote:
Gaan we zo samen,met de dames hier valt geen land mee te bezeilen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is toch zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil juist ver weg van jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan blijf je toch lekker hier zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duh.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tssssk.
Kom maar hier schatjequote:![]()
Was ff aan het slippen, kennis heeft mijn pad achter het huis schoongemaakt heb even met de scootmobiel een stukje gereden, aar man wat eng dat ding slipt en hobbelt alle kanten opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar ik kan de fysio ook niet missen morgen, ben benieuwd of ik zo ver komen. Het is bijna niet te doen maar helaas het zl amoetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk maar uit Dot, je wil niet vallen met zo'n dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Mijn abo is afgelopen en ik heb het hier een paar keer gehad over dat m'n cv-ketel vervangen wordt; krijg ik hier een reclame van een website waar je professionele cv's kunt maken.
Ander soort cv, Google....
![]()
Mijn moeder is jaren geleden met zo'n ding gevallen. Blijvende wervelschade in nek en rug.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk maar uit Dot, je wil niet vallen met zo'n ding![]()
Kun je niemand vragen om je te brengen ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan de fysio ook niet missen morgen, ben benieuwd of ik zo ver komen. Het is bijna niet te doen maar helaas het zl amoetenIk heb er n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Ja, het is uitkijken met die dingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is jaren geleden met zo'n ding gevallen. Blijvende wervelschade in nek en rug.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, mensen krijgen de auto niet van hun plaats afquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je niemand vragen om je te brengen ?
Hoi ffThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Mikey.quote:
Alleeen hoi FFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Taxi anders?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mensen krijgen de auto niet van hun plaats afIk heb er n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dag iedereenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@FreshFruit of @Superbadeendje is mijn avatar met nieuw dier al bijna klaar hee?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoi iemandquote:Ik heb er n en ik ben er trots op
Ik ga zo ook de sneeuw trotseren.
Ik heb mijn gevoerde wanten en muts maar van stal gehaald.Trotste mama van Ambar
Iemand hahaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker je moet zo werken of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo ook de sneeuw trotseren.
Ik heb mijn gevoerde wanten en muts maar van stal gehaald.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Regel even een sponsordeal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit of @:superbadeendje is mijn avatar met nieuw dier al bijna klaar hee?![]()
FOK! Soze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga eens slipe jijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel even een sponsordeal.![]()
FOK! Soze.
Ik ga zo .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je voorzichtigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet in de bezemkast....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi weer, alleen niet als je er uit moetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie zou hem nou maken, ik haal altijd jou door elkaar met @Superbadeendje IK ZIE NOOIT VERSCHILquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel even een sponsordeal.![]()
FOK! Soze.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Flory kan dat ook goed. Je had het van de week al aan die eens gevraagdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zou hem nou maken, ik haal altijd jou door elkaar met @:superbadeendje IK ZIE NOOIT VERSCHILWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat komt vast omdat hij mijn broer is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zou hem nou maken, ik haal altijd jou door elkaar met @:superbadeendje IK ZIE NOOIT VERSCHIL“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liegenbeest
Code rood met lokaal hevige neerslag in het kleinste kamertjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klikspaan.quote:
Hello Fresh rijdt hier door de straat
Boterspaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ik heb er n en ik ben er trots op
En Hello Freshfruit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Hello Fresh rijdt hier door de straat
[..]
BoterspaanUw ADH vitamine Worst
Ik val bijna om.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigen schuld dikke bult
Mario de tweedeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom maar een keer een nachtje meedoen.quote:
Ushhh.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En mijn nog beroerder gaan voelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar een keer een nachtje meedoen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit in de bus.
Zover ik kon zien zijn fietspaden een ramp. Net zoals autowegen om overheen te fietsen. Overal 2 bandensporen vrij en dat is het wel.
Dat wordt bussen deze week.Trotste mama van Ambar
Je mag best even naar mijn Rolex kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms in een schijt of poepspel en soms in een wappie spelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
Is dit in het wappietopicspel veranderd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ik nog een rondje fietsen of krijg ik anders teveel chemtrails binnen zodat ik een slaaf wordt van deze tirannieke overheid?Uw ADH vitamine Worst
Ik geniet van je haat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige belangrijke wegen zijn niet eens sneeuwvrij gemaaktTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag best even naar mijn Rolex kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fietspad hier is wel vrij gemaakt, hoop verder in de stad ookUw ADH vitamine Worst
Zijn dus niet belangrijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige belangrijke wegen zijn niet eens sneeuwvrij gemaakt
Mijn gemeente is daar op een vage manier heel slecht in dat sneeuwvrij maken.Trotste mama van Ambar
Bijna geen een hoor er meer overquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Sommige belangrijke wegen zijn niet eens sneeuwvrij gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prachtig plaatjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Mooi weer, alleen niet als je er uit moet![]()
Als de bus maar niet uitglijdtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind de busroute wel belangrijkUw ADH vitamine Worst
Hey ben jij Braddy?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zover ik het verder zie, ga ik voorlopig nog niet met de fiets naar werk.Trotste mama van Ambar
https://www.tubantia.nl/d(...)-nut-heeft~a18de07d/quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Zover ik het verder zie, ga ik voorlopig nog niet met de fiets naar werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij rijdt voorzichtig dat welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de bus maar niet uitglijdtTrotste mama van Ambar
Maar als je moet werken moet je werken h?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/d(...)-nut-heeft~a18de07d/Trotste mama van Ambar
Ja zijn er zat die er door moeten. Ik benijd ze niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als je moet werken moet je werken h?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alex Soze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk je bent er weer. Je kon het niet latenquote:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk je bent er weer. Je kon het niet laten![]()
Vroeger had iemand op FOK! de uitspraak "Niets is zo veranderlijk als een Braddie"![]()
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak wel inderdaad, leuk dat je er weer bent![]()
![]()
Ja ik leest dat steeds, ze noemen je al Heintje Davidsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee![]()
Vroeger had iemand op FOK! de uitspraak "Niets is zo veranderlijk als een Braddie"
Hahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik leest dat steeds, ze noemen je al Heintje DavidsHet Heintje Davids effect is van toepassing ja.
![]()
Zo had weer een paar flinke gehaktstaven bereid, was weer paar keer doortrekkenUw ADH vitamine Worst
Waarom kom je dan niet gewoon met je eigen account?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
HahahaHet Heintje Davids effect is van toepassing ja.
Is het hier een toiletspel gewordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo had weer een paar flinke gehaktstaven bereid, was weer paar keer doortrekken
Ik zie weinig verschil met die wappie die hier wordt gepostquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het hier een toiletspel gewordenUw ADH vitamine Worst
Account heb ik (Uiteraard in een opwelling) mijn wachtwoord en mail van veranderd, dus daar kan ik niet meer bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet gewoon met je eigen account?![]()
Het is wat met jouquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Account heb ik (Uiteraard in een opwelling) mijn wachtwoord en mail van veranderd, dus daar kan ik niet meer bij.
Ik ben er mee bezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit of @:superbadeendje is mijn avatar met nieuw dier al bijna klaar hee?Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Je was ook niet moeilijk te herkennen of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Totaall niet hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Je was ook niet moeilijk te herkennen of zo![]()
![]()
![]()
GC / Fok verlatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik leest dat steeds, ze noemen je al Heintje Davids
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar cht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
KLB / Het is helaas voorbij.
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:27 schreef Modus het volgende:
[..]
GC / Fok verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!O is dat alles, valt best mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
GC / Fok verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!Och, halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja joh, paar topicsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is dat alles, valt best mee toch![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
GC / Fok verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waarom doe je dat dan steedsquote:
Log gewoon ff uit als het je teveel wordt en kom een week later gewoon weer terug
Hey Jippiequote:
Ik twijfel of ik op de fiets ga stappen, de zon schijnt wel volopUw ADH vitamine Worst
Sjaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan steeds
Log gewoon ff uit als het je teveel wordt en kom een week later gewoon weer terug![]()
![]()
Hoi Jippie. Hier dooit het echt door het zonnetje.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vanmorgen wel even, nu niet meerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het jammere is dat ik niet ergens in mijn fietsrondje even op kan warmen in een vreethal zoals gewoonlijkUw ADH vitamine Worst
Hier komt wel van alles van het dak af vallen, je zal het maar op je kop krijgenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi Jippie. Hier dooit het echt door het zonnetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Liever niet wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook een beetjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi Jippie. Hier dooit het echt door het zonnetje.![]()
![]()
Straks weer schaatsen bij jullie op het water Jippie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O nee dat moet je niet willen, das knap nat en koudquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je het op je kop krijgt de sneeuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien van de weekquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks weer schaatsen bij jullie op het water Jippie?![]()
Helaas mag koek en soapie niet. Wel jammer eigenlijk.quote:
Maar het is niet anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is afhankelijk van de gemeente wel toegestaan toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mag koek en soapie niet. Wel jammer eigenlijk.
Maar het is niet anders.Uw ADH vitamine Worst
Er zullen zat weer eigenwijzen mensen zijn die zich niet aan de regels gaan houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:43 schreef Jippie het volgende:
Als het druk wordt zal dat niet netjes te organiseren zijn inderdaadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht gelezen te hebben niet. Te veel mensen bij elkaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de gemeente wel toegestaan toch?
En er komen ook ondernemers in opstand, die zeggen wij mogen ook niet open, wij moeten ook wachten tot het voor bij is, dus waarom de schaatsers en alleswat daar bij hoort nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je somsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja had ineens zin in een soepje![]()
koek en zopie is toch gewoon afhaalhorecaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben niet. Te veel mensen bij elkaar
En er komen ook ondernemers in opstand, die zeggen wij mogen ook niet open, wij moeten ook wachten tot het voor bij is, dus waarom de schaatsers en alleswat daar bij hoort nietUw ADH vitamine Worst
Precies, kook en zoopie is gezellig om te doen maar het kan nu gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zullen zat weer eigenwijzen mensen zijn die zich niet aan de regels gaan houden
Paar jaar terug gedaan met billijke prijzen, was stervensdruk omdat we maar 50 c vroegen voor de warme chocolademelk en verderop 1 tot 1,50 euro![]()
Ja maar je weet hoe dat gaat als de mafklappers met zijn alle de schaatsen onder gaan binden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koek en zopie is toch gewoon afhaalhoreca
Ik zal kijken of ik het stukje nog kan vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier in de buurt hadden ze het eergisteren ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet gegaan, maar mijn buren wel en het was gewoon een verkapt samenkomen bij een horecagelegenheid. Wel op 1,5 meter afstand maar er waren 10-12 mensen.![]()
Dat is netjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier in de buurt hadden ze het eergisteren ook.
Ben niet gegaan, maar mijn buren wel en het was gewoon een verkapt samenkomen bij een horecagelegenheid. Wel op 1,5 meter afstand maar er waren 10-12 mensen.![]()
NIet echt zoals hun beschrijven, bij afhaal horeca neem je het mee naar huis bij koek en soapy eet je het daar opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rtvnoord.nl/n(...)j-Groningse-ijsbanenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vertelde je laatst al. Jammer hoor dat het nu allemaal niet kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, kook en zoopie is gezellig om te doen maar het kan nu gewoon niet.
Paar jaar terug gedaan met billijke prijzen, was stervensdruk omdat we maar 50 c vroegen voor de warme chocolademelk en verderop 1 tot 1,50 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het helemaal niet netjes, het mag niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het helemaal niet netjes, het mag niet.
Hadden ze ze daadwerkelijk laten afhalen op 1,5 meter afstand had ik gezegd, joh prima.
Maar ze hebben met zo'n groep buiten gestaan met z'n alle en hadden zoiets van joh t 'is wel best.![]()
Ja, van mij mogen ze een dikke bon krijgen. Ik snap die horeca ondernemer wel, maar hij verknalt hij wel voo rzijn collegas als er weer meer uitbraken komenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat dus.
Hadden ze ze daadwerkelijk laten afhalen op 1,5 meter afstand had ik gezegd, joh prima.
Maar ze hebben met zo'n groep buiten gestaan met z'n alle en hadden zoiets van joh t 'is wel best.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, van mij mogen ze een dikke bon krijgen. Ik snap die horeca ondernemer wel, maar hij verknalt hij wel voo rzijn collegas als er weer meer uitbraken komen![]()
Dat is juist bij die weer erger, omdat het virus houdt van droge koude luchtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
Laat het sneeuw maar lekker smelten![]()
Gaat niet gebeuren helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijft nog wel even liggen met deze vorstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan ook nu gewoon prima naar de winkel lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkelUw ADH vitamine Worst
Tot 7C vertelde Andreas Voss gisteravond bij Nieuwsuur, daaronder vinden ze het niet zo lekker maar gaan niet dood.![]()
O en ik hoorde gisteren wat anders heb het vanmorgen ook nog ergens hier gepostquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef Jippie het volgende:
Tot 7C vertelde Andreas Voss gisteravond bij Nieuwsuur, daaronder vinden ze het niet zo lekker maar gaan niet dood.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klopt, dat kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ook nu gewoon prima naar de winkel lopen
Maar ik doe altijd voor 1-2 weken boodschappen en dan haal ik tussendoor wat kleine dingetjes.
Nu is 't aangebroken om voor 1-2 weken boodschappen te doen, en dat doe ik altijd met de auto.![]()
Ik las het, eerst maar afwachten welke voorspelling uit gaat komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanaf maandag weer boven de 0 graden![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanaf maandag weer boven de 0 graden![]()
We hebben denk ik komende week het koudste punt wel gehad.
Over 6 weken is't lente dus dan gaan we weer naar de 10+![]()
Zal niet de eerste keer zijn dat wetenschappers elkaar tegen sprekenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik hoorde gisteren wat anders heb het vanmorgen ook nog ergens hier gepost![]()
![]()
Dat sowieso kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las het, eerst maar afwachten welke voorspelling uit gaat komen.Vrijdag het koudst hier in de nacht -15quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]![]()
We hebben denk ik komende week het koudste punt wel gehad.
Over 6 weken is't lente dus dan gaan we weer naar de 10+
Zal hier ook wel richting de -14 -15 gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso kan nog alle kanten op
[..]
Vrijdag het koudst hier in de nacht -15
Als het daarna weer langzaam omhoog gaat ben ik tevreden![]()
![]()
Ja, corona virus overleeft in de vriezers, dat was vorig jaar al bekendquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat wetenschappers elkaar tegen spreken
DIt is ook wat ik las
Je slijmvliezen drogen uit en daardoor kunnen virussen makkelijker je lichaam binnendringen.
Daarnaast blijven virussen langer in leven in droge lucht. Een droge vorstperiode bevordert dus de verspreiding van een virus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind dit voor een week wel leuk, daarna mag het wel weer weg zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zal hier ook wel richting de -14 -15 gaan.
Als het daarna weer langzaam omhoog gaat ben ik tevreden
Same.quote:
Ben een ontiegelijke koukleum en vanaf een graad of 10 vind ik het eigenlijk pas weer acceptabel weer om naar buiten te gaan om te wandelen enz, dus dat ligt nu ook praktische helemaal stil. Af en toe als ik naar mijn ouders ga of naar m'n oma zette ik de auto wat verder weg. Maar meer dan dat zat er niet inWandel vooral in huis
Zet ik een film op en ga ik aan de gang
![]()
Ik verlang wel naar lengende dagen en warmer weer, maar wel met open horeca en zonder avondklok.Uw ADH vitamine Worst
Hier gaat het nog eerste bar koud worden
Zeldzame koudegolf komt eraan en Zutphen haalde al -15: ‘Maar het kan in deze regio richting -23 gaan’
POLLDe eerste officile koudegolf in Nederland sinds 2012 komt eraan. Daarbij moet drie dagen achter elkaar -10 worden aangetikt. Vanmorgen werd het volgens Diana Woei in Zutphen al -15. ,,En het wordt nog kouder’’, waarschuwt de weervrouw.
https://www.destentor.nl/(...)ng-23-gaan~ae51020c/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
-23quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Hier gaat het nog eerste bar koud worden
Zeldzame koudegolf komt eraan en Zutphen haalde al -15: ‘Maar het kan in deze regio richting -23 gaan’
POLLDe eerste officile koudegolf in Nederland sinds 2012 komt eraan. Daarbij moet drie dagen achter elkaar -10 worden aangetikt. Vanmorgen werd het volgens Diana Woei in Zutphen al -15. ,,En het wordt nog kouder’’, waarschuwt de weervrouw.
https://www.destentor.nl/(...)ng-23-gaan~ae51020c/
Doe even -23 normaal zeg![]()
![]()
Ja, het is niet mijn voorspelling hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
-23
Doe even -23 normaal zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog anderhalf uur en ik ben weer een vrij nijntje
Ben je niet kapot?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
Nog anderhalf uur en ik ben weer een vrij nijntjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was volgens mij zo dat arosolen en andere virushoudende deeltjes in de lucht langer bleven zweven bij droge lucht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, corona virus overleeft in de vriezers, dat was vorig jaar al bekend
DIt is ook wat ik las
Je slijmvliezen drogen uit en daardoor kunnen virussen makkelijker je lichaam binnendringen.
Daarnaast blijven virussen langer in leven in droge lucht. Een droge vorstperiode bevordert dus de verspreiding van een virus.
Maar in de vleesverwerkende industrie waar veel koude en vochtige lucht is waren juist heel veel besmettingen.
Het is gewoon een eigenwijs virus![]()
![]()
Dan gaat je enkelband er af?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
Nog anderhalf uur en ik ben weer een vrij nijntje![]()
De mensen zijn net zo eigenwijs. Ze geven dat virus zelf de kans om zich verder te verspreidenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het was volgens mij zo dat arosolen en andere virushoudende deeltjes in de lucht langer bleven zweven bij droge lucht.
Maar in de vleesverwerkende industrie waar veel koude en vochtige lucht is waren juist heel veel besmettingen.
Het is gewoon een eigenwijs virus
2 UUR GELEDEN
Bestuur blijft erbij: geen Elfstedentocht in coronatijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, we waren zo goed op weg van de zomer na de eerste golf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De mensen zijn net zo eigenwijs. Ze geven dat virus zelf de kans om zich verder te verspreiden![]()
Als de 1e lockdown langer had geduurd en strenger was, hadden we nu deze ellende niet meer gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, we waren zo goed op weg van de zomer na de eerste golf.![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:12 schreef Dotteke het volgende:
2 UUR GELEDEN
Bestuur blijft erbij: geen Elfstedentocht in coronatijdToch gek dat er weinig ijs in Vriesland ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was met vakantiegangers net zo goed weer teruggekomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als de 1e lockdown langer had geduurd en strenger was, hadden we nu deze ellende niet meer gehad.![]()
Thuiskantoor en storing bij de internetboer, handige combo. Lang leve 4g
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Belgi, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
En reizen in en uit niet hadden toegestaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Als de 1e lockdown langer had geduurd en strenger was, hadden we nu deze ellende niet meer gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu met de postduif?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Fogel het volgende:
Thuiskantoor en storing bij de internetboer, handige combo. Lang leve 4g![]()
Valt wel mee, maar denk dat ik straks wel even een inzinkertje krijg als ik op de bank ga zitten.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kree was er vanmorgen DJMO ook die is wandelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wat is DTS rustig trouwens.
Ik mis users als Kree en DJMO. Waar zijn die?!
Kree is er trouwens sinds een paar dagen pas weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, die komt er pas in 2024 afquote:
Hey Fogel, Das pechquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Fogel het volgende:
Thuiskantoor en storing bij de internetboer, handige combo. Lang leve 4gWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan nu ook hoor, heb net voor week boodschappen gehaald op de fiets.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkelYour beauty never ever scared me.![]()
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar denk dat ik straks wel even een inzinkertje krijg als ik op de bank ga zitten.![]()
Ja, dit hou je zo geen nachten volquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar denk dat ik straks wel even een inzinkertje krijg als ik op de bank ga zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree was er vanmorgen DJMO ook die is wandelen
Kree is er trouwens sinds een paar dagen pas weer
Fijn dat Kree er weer is, ik mis die man.
DJMO wandelen!? wat RAAARRRRR![]()
Waarom, die loopt overal doorheen hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ah oke
Fijn dat Kree er weer is, ik mis die man.
DJMO wandelen!? wat RAAARRRRR
ALs je goede schoenen hebt en kledingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vette hap en pilsjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb zin om pils te klappen in het zonnetje![]()
![]()
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Heb je beperkte bundel?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).Uw ADH vitamine Worst
Meer traag dan pech.quote:I'm surrounded by morons!
Was sarcastischquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom, die loopt overal doorheen hoor
ALs je goede schoenen hebt en kledingDie vrouw loopt overal heen
![]()
Gelukkig kan je nog op internet als is het zo traagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zag ook oude mensjes boodschappen doen lopend, dus dan kan jij dat ook prima Brad.Your beauty never ever scared me.![]()
Vannacht niet echt veel geslapenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?
Ja, 1000 gig per maand.quote:I'm surrounded by morons!
Gelukkig van het weekend wel lekker veel geslapen, dus kan 1 nachtje wel hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dit hou je zo geen nachten volOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Kijk je geen BB meeer?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Was sarcastischDie vrouw loopt overal heen
Mario ingehaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt gedaan dat je zo moe bent?
Oh dan valt het toch mee? Tenzij je grote bestanden moet versturen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, geen IPoAC maar gewoon ouderwetse 4g en slechts 15-20 Mbps nu (waarschijnlijk omdat de hele straat nu ook op 4g hangt ofzo).![]()
Ach jullie hebben het gezellig gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig van het weekend wel lekker veel geslapen, dus kan 1 nachtje wel hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch niet vanwege DTS puntenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vannacht niet echt veel geslapen![]()
![]()
Ik vind het hele BB niets aan,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Jazeker wel, zit nog in het topic !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @VloggendeChipsZakYour beauty never ever scared me.![]()
FF heeft van de week bijna 2 uur alleen gezeten hier snachtsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is bij jullie wel gestrooid Amarantha?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @:vloggendechipszakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heftigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Amarantha het volgende:
Morgen weer 2 uur door de sneeuw fietsen. Nu jij weer @:vloggendechipszak
Ik ga morgen de hele dag thuis zitten en niksen, geen zin om iets te doen.![]()
Ik niet, na de eerste uitzending gelijk afgekapt. Nog wel eens langsgezapt maar het kon mij niet 'pakken'quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Vind de streams soms wel leuk als er weer een discussie is.
En ik volg de uitzendingen.![]()
Het is te doen, beter dan menig hotel- of vliegveldwifi.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh dan valt het toch mee? Tenzij je grote bestanden moet versturen.
Maar ben gewend aan 750/750 glasvezel, dus dan voelt het meeste wat traag.I'm surrounded by morons!
Vast wel maar heb je als fietser weinig aan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is bij jullie wel gestrooid Amarantha?
Waarom niet lopend naar de winkel? Het is paar honderd meter van je huis. Als ik mensen van 70+ met een rollator over het sneeuw zie lopen dan kan jij dat toch ook prima lopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heftig
Ik ga morgen de hele dag thuis zitten en niksen, geen zin om iets te doen.Your beauty never ever scared me.![]()
Dat zijn lekkere opschietersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
FF heeft van de week bijna 2 uur alleen gezeten hier snachts![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: