Is afhankelijk van de gemeente wel toegestaan toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas mag koek en soapie niet. Wel jammer eigenlijk.
Maar het is niet anders.
Er zullen zat weer eigenwijzen mensen zijn die zich niet aan de regels gaan houdenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:43 schreef Jippie het volgende:
Als het druk wordt zal dat niet netjes te organiseren zijn inderdaad
Dacht gelezen te hebben niet. Te veel mensen bij elkaarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de gemeente wel toegestaan toch?
Heb je somsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja had ineens zin in een soepje
koek en zopie is toch gewoon afhaalhorecaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben niet. Te veel mensen bij elkaar
En er komen ook ondernemers in opstand, die zeggen wij mogen ook niet open, wij moeten ook wachten tot het voor bij is, dus waarom de schaatsers en alleswat daar bij hoort niet
Precies, kook en zoopie is gezellig om te doen maar het kan nu gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zullen zat weer eigenwijzen mensen zijn die zich niet aan de regels gaan houden
Ja maar je weet hoe dat gaat als de mafklappers met zijn alle de schaatsen onder gaan binden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
koek en zopie is toch gewoon afhaalhoreca
Hier in de buurt hadden ze het eergisteren ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is netjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hier in de buurt hadden ze het eergisteren ook.
Ben niet gegaan, maar mijn buren wel en het was gewoon een verkapt samenkomen bij een horecagelegenheid. Wel op 1,5 meter afstand maar er waren 10-12 mensen.
NIet echt zoals hun beschrijven, bij afhaal horeca neem je het mee naar huis bij koek en soapy eet je het daar opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vertelde je laatst al. Jammer hoor dat het nu allemaal niet kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Precies, kook en zoopie is gezellig om te doen maar het kan nu gewoon niet.
Paar jaar terug gedaan met billijke prijzen, was stervensdruk omdat we maar 50 c vroegen voor de warme chocolademelk en verderop 1 tot 1,50 euro
Vind het helemaal niet netjes, het mag niet.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het helemaal niet netjes, het mag niet.
Ja, van mij mogen ze een dikke bon krijgen. Ik snap die horeca ondernemer wel, maar hij verknalt hij wel voo rzijn collegas als er weer meer uitbraken komenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat dus.
Hadden ze ze daadwerkelijk laten afhalen op 1,5 meter afstand had ik gezegd, joh prima.
Maar ze hebben met zo'n groep buiten gestaan met z'n alle en hadden zoiets van joh t 'is wel best.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, van mij mogen ze een dikke bon krijgen. Ik snap die horeca ondernemer wel, maar hij verknalt hij wel voo rzijn collegas als er weer meer uitbraken komen
Dat is juist bij die weer erger, omdat het virus houdt van droge koude luchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |