Ja zijn er zat die er door moeten. Ik benijd ze niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als je moet werken moet je werken hè?
Alex Soze.quote:
Leuk je bent er weer. Je kon het niet latenquote:
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk je bent er weer. Je kon het niet laten
Thanksquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak wel inderdaad, leuk dat je er weer bent
Ja ik leest dat steeds, ze noemen je al Heintje Davidsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee![]()
Vroeger had iemand op FOK! de uitspraak "Niets is zo veranderlijk als een Braddie"
Hahahaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik leest dat steeds, ze noemen je al Heintje Davids
Waarom kom je dan niet gewoon met je eigen account?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
HahahaHet Heintje Davids effect is van toepassing ja.
Is het hier een toiletspel gewordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo had weer een paar flinke gehaktstaven bereid, was weer paar keer doortrekken
Ik zie weinig verschil met die wappie die hier wordt gepostquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het hier een toiletspel geworden
Account heb ik (Uiteraard in een opwelling) mijn wachtwoord en mail van veranderd, dus daar kan ik niet meer bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet gewoon met je eigen account?
Het is wat met jouquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Account heb ik (Uiteraard in een opwelling) mijn wachtwoord en mail van veranderd, dus daar kan ik niet meer bij.
Ik ben er mee bezig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit of @:superbadeendje is mijn avatar met nieuw dier al bijna klaar hee?
Totaall niet hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:26 schreef Dotteke het volgende:
Je was ook niet moeilijk te herkennen of zo
GC / Fok verlatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik leest dat steeds, ze noemen je al Heintje Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:27 schreef Modus het volgende:
[..]
GC / Fok verlaten
KLB / Ik ga FOK! verlaten.
ONZ / Ik ga julie verlaten
KLB / Dag allen.
KLB / Ik ga weg van FOK!
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Braddie gaat alweer weg?
KLB / Geen zin meer in een aandachtsgeil bestaan.
GC / Berichtje aan Fok.
KLB / Geef me maar een ban.
KLB / Ik zou weggaan.
KLB / Na alle reacties in het R&P topic
KLB / Ik ben Braddie
KLB / Wegens Succes Verlengd
KLB / Mensen die
KLB / Heb het gehad...
KLB / Het is helaas voorbij.
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
JUI / Ik stop voorgoed met FOK!O is dat alles, valt best mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |