Ik pull een Brummetje/Blondje/Mezelfje (

) Door te zeggen dat ik weg ga, nou heb ik al meerdere keren gezegd dat ik weg zou gaan en ben ik tóch teruggekomen, maar na gister (Facebook/Twitter wat even leuk openbaar gegooid word op FOK waardoor ik het heb moeten afschermen van echt iédereen) Heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt en vind ik het welletjes geweest.
Ben al sinds 7 jaar actief op FOK! En 14-6-2014 is mijn laatste post dag, sterker nog dit IS mijn laatste post.
Had er al veel eerder mee moeten stoppen, maar ja.. Geen leven hebben, en dan tóch constant weer een nieuw mail adres/password aanvragen en tóch gaan FOK!ken, maar goed, nu is het einde van het "Braddie" tijdperk op FOK! toch écht aangebroken.
Geen nutteloze KLB topics meer van mij, geen Backfires meer, en wat misschien nog wel het fijnste van alles is, geen Braddie meer op FOK! Dus, het was 7 jaar lang vaak gezellig, maar veel vaker minder gezellig, en ik sluit het (Zeker na gister) graag af.
Vind het echt mooi geweest nu, sommige reacties van users zal ik wel gaan missen (Vooral Deadprez, die man is heel scherp

) Maar goed " The show must go on " En zo is het ook met mijn leven buiten FOK! En dat geef ik toch nét even iets meer voorrang dan een internet forum, zeker nu er weer voor de tienduizendste keer privé informatie op FOK! kwam.
Dus beste FOK!kers, het ga jullie goed, en tot nooit, heel fijn FOK! leven gewend.
En onthoud: Ik neuk jullie allemaal de moeder
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2014 13:32:41 ]