abonnement Unibet Coolblue
pi_196162663
De laatste keer (vorige week/2 weken terug) maakte ik een topic aan waarin ik aangaf dat ik wegging. Klopte natuurlijk niet.
Maar, ik merk dat ik steeds meer moeite krijg met het hele riedeltje van FOK! Het is vaak gezellig zat. Maar het is de laatste tijd steeds vaker een soort verveling waardoor ik hier op ga zitten dan dat ik echt denk, nice ik ga een uurtje FOK!ken.
En ook krijg ik steeds meer irritaties aan het forum en een aantal users. Tel daarbij op, dat ik binnenkort 30 word en met meerdere accounts sinds 2007 op het forum heb gezeten:

Freddiemercury1990/Braddie1.0/2.0/3.0/4.0/VallendBroodjeBanaan/Mister-Bradge/DoItRight/DeBraad en nu dan mijn laatste, DeBraat.

Het is wel mooi geweest mensen, ik ga wat van mijn leven proberen te maken, en denk dat iets als rondhangen op een forum mij daar niet bij gaat helpen, hoe prettig de afleiding soms is. Zoals ik al meldde, het doet bij mij meer irritatie opwekken dan dat ik echt denk yes ik ga weer FOK!ken.

Het allerbeste gewenst. Ik hoop dat @DJMO de 800 kilometer gaat lopen voor 2022, dat @Jacquelienhasselbaink Eindelijk stopt met liegen over haar quarantaine na haar Turkije vakantie. Dat @Solotovski zijn drugsprobleem onder controle houdt O+ Dat @Superdonald zich vermaakt met zijn PS5, dat @Fugue zich ontpopt tot toffe mod, en dat @Amarantha de toffe user blijft die ze tot nu toe is. Ook gun ik @Danny de nieuwe servers en het bedrag van 25,000 euro. Hoewel ik mij hier achter mijn oren over krab of die 25k wel allemaal echt voor de servers zijn, hoop ik dat het benodigde bedrag behaald gaat worden. EN! Als laatste, ik hoop dat @kree gaat in zien dat hij niet oke bezig is en zijn drankprobleem onder controle krijgt, hou je sterk maat O+

Ik heb veel afscheids"brieven" en aankondigingen gepost op FOK! Maar dit is gewoon klaar. Ik heb FOK!Fatigue.

Het beste gewenst aan jullie allemaal voor de komende x jaar dat het forum nog bestaat. Ik zal vast wel eens lezen hier en daar, maar posten zit er niet meer in.

De groeten van mij en mijn kloontjes, hoe wel ik ergens spijt van heb ooit een account aangemaakt te hebben, ben ik óók wel blij dat ik het gedaan heb want heb een hoop toffe mensen leren kennen. O+

Houdoe :W
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 10 november 2020 @ 00:21:12 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_196162673
Mij niet mentionen :')
Dan stik je er ook maar in ook
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_196162680
:W
-
  dinsdag 10 november 2020 @ 00:22:07 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196162682
tot morgen
  roze dinsdag 10 november 2020 @ 00:22:34 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_196162685
Nou doei he en nu niet weer morgen aandacht komen vragen he.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')