Een zwakzinnig modje moet je gewoon niet serieus nemen. Om Braddie maak je je toch ook niet druk?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef Nikmans het volgende:
Overigens is het getroll van motorbloempje op zich wel een terechte klacht, misschien eens in FB neerleggen?
Ik heb het nog nooit gezien hoor maar 'pesterijen' in een bloedserieus subforum zijn niet echt netjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:49 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Een zwakzinnig modje moet je gewoon niet serieus nemen. Om Braddie maak je je toch ook niet druk?
Vind je het heel gek? Zoals jij doet als MODERATOR van dit forum, dat hoort absoluut niet in mijn ogen.quote:
OP secured.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:48 schreef Braddie het volgende:
Want ik ben helemaal klaar met dit achterlijke forum.
Probeer ik hier om tips te vragen i.v.m persoonlijke issues, gaan die achterlijke mods in R&P en dan voornamelijk die Motorbloempje al m`n topics reeksen.
Lekker serieus omgaan met je leden zo,
Veel mensen uit KLB en ONZ reageren er ook op, zo kan ik niks meer serieus nemen op dit forum, zelfs in de serieuze delen.
En ik ben nu op het punt dat ik zeg ik kap met dit hele forum, slaat echt nergens op, alleen maar mensen die andere lopen af te kankeren van achter hun compuer scherm en net doen alsof ze allemaal perfect zijn.
Klacht: Dit forum.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Zoals jij doet als MODERATOR van dit forum, dat hoort absoluut niet in mijn ogen.
Je hebt feitelijk een voorbeeld functie op dit forum, dan hoor jij niet andere users te trollen of af te zeiken.. of wel dan?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, meid, nou, het is toch wat hè?
FOK! niet snappenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind je het heel gek? Zoals jij doet als MODERATOR van dit forum, dat hoort absoluut niet in mijn ogen.
Je hebt feitelijk een voorbeeld functie op dit forum, dan hoor jij niet andere users te trollen of af te zeiken.. of wel dan?
Jij moet het eens niet zo enorm serieus nemen, dat forumpje.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |