Ik zou bijna denken dat ie erom vraagt. Misschien lacht ie keihard achter zijn bureau om al die aandacht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom pleur je alles online en geef je iedereen daar toegang tot?
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Braddie het volgende:
ik roep wel vaker dat ik weg ga van FOK!
waar is die eigenlijk?quote:
Bij veel mensen zou je dat denken, alleen niet bij Braddie.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:57 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat ie erom vraagt. Misschien lacht ie keihard achter zijn bureau om al die aandacht.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:52 schreef Braddie het volgende:
Dus, ik ben het helemaal zat, dat er op mij gezeken word i.v.m aanschaf auto, of i.v.m het lange rijlessen helemaal prima, word er gezeken op het feit dat ik graag muziek maak, prima.
Maar ik vind het absoluut van de zotten dat er een topic aangemaakt word "Braddie Gebash" waarin vervolgens ( en ik overdrijf niet) 20 foto`s en filmpjes van mij staan, die een paar fokkers gewoon doodleuk van het net plukken.
Dat is gewoon echt de druppel, ik roep wel vaker dat ik weg ga van FOK! maar dit is echt het laatste wat ik gepost heb, jullie gedrag is gewoon enorm sneu en zielig, en het feit dat de moderators vaak ook gewoon leuk mee doen maakt het nog sneuer.
Groeten en een fijn bestaan verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |