SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pinquin verhaal is hier al drie keer voorbij gekomen
Kaap, ik had laatste toch? ff kijkenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
Okee? Dat was een vreemde snelel kaap zonder nieuwe TT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Pinquin verhaal is hier al drie keer voorbij gekomen
Ja ik had Mini-ToT naar de opvang gebracht, heb hier vervolgens de hele tijd sneeuw zitten ruimen en ben nu net klaar.![]()
![]()
ToT had se lapo maar jullie posten nagenoeg gelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaap, ik had laatste toch? ff kijken
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
O jij had laatste post. Ik tikte mijn post en kreeg een rode streep dus dacht snel voor ik gekaapt wordt nog een keer deze tt voor FFquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah.
Ja ik had Mini-ToT naar de opvang gebracht, heb hier vervolgens de hele tijd sneeuw zitten ruimen en ben nu net klaar.
Ach kapen is het al niet eens meer als het magquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ToT had se lapo maar jullie posten nagenoeg gelijk.
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat proberen we de hele vol te houdenquote:
En we waren alweer naar een nieuwe topic gegaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie horensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef mazaru het volgende:
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT
[ afbeelding ]
Mooi beest.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:55 schreef mazaru het volgende:
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gooi maar op de BBQ.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Die hadden we gisteren ook al gezien, is rondjes aan het lopen
Bij deze stond ik zo dichtbij dat ik hem aan had kunnen rakenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Die hadden we gisteren ook al gezien, is rondjes aan het lopenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hele nacht rondjes lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Deze foto stond op de kaart van mijn fototoestel dus die kun je niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Hahahahaha, ik was al aan het wachten tot dat plaatje erin zou komenquote:
Mooi he, zag ze ook vaak op de postbank in Rheden Schitterende dieren zijn datquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij deze stond ik zo dichtbij dat ik hem aan had kunnen rakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die foto niet dat beestje, wat trouwens oo k niet erg is als hij maar niet verdwaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze foto stond op de kaart van mijn fototoestel dus die kun je niet gezien hebben
Geweldige gozer,en het klopt ook nog,ik was tijdens feesten ook zoek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Glij maar niet uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanmorgen al een rondje gelopen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een Knijn huppelt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huppelen kan ook lekker zijn.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zeker.quote:
Ik weet niet of de mensen deze TT de hele dag wel leuk gaan vinden.
Er is een K3 persco met Gert om 13 uur.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
K4quote:
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer gingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al een rondje gelopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, blijf lekker warm binnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer ging
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer ging
Toe maar ga maar naar de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lig ik niet wakker vanquote:
Jij bent echt zo erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toe maar ga maar naar de winkel
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent echt zo erg.
[ afbeelding ]
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: