Mooi he, zag ze ook vaak op de postbank in Rheden Schitterende dieren zijn datquote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij deze stond ik zo dichtbij dat ik hem aan had kunnen raken
Die foto niet dat beestje, wat trouwens oo k niet erg is als hij maar niet verdwaaldquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze foto stond op de kaart van mijn fototoestel dus die kun je niet gezien hebben
Geweldige gozer,en het klopt ook nog,ik was tijdens feesten ook zoek.quote:
Glij maar niet uitquote:
Ik heb vanmorgen al een rondje gelopen.quote:
Een Knijn huppelt.quote:
Huppelen kan ook lekker zijn.quote:
Zeker.quote:
Er is een K3 persco met Gert om 13 uur.quote:
K4quote:
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer gingquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al een rondje gelopen.
Nee, blijf lekker warm binnenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer ging
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, dacht dat je weer ging
Toe maar ga maar naar de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net tegen Soul gezegd dat ik naar de winkel ga.
Lig ik niet wakker vanquote:
Jij bent echt zo erg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toe maar ga maar naar de winkel
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent echt zo erg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |