Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
Laat het sneeuw maar lekker smelten
Gaat niet gebeuren helaasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkel
Je kan ook nu gewoon prima naar de winkel lopenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen een stuk minder is, kan ik zonder zorgen naar de winkel
O en ik hoorde gisteren wat anders heb het vanmorgen ook nog ergens hier gepostquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef Jippie het volgende:
Tot 7C vertelde Andreas Voss gisteravond bij Nieuwsuur, daaronder vinden ze het niet zo lekker maar gaan niet dood.
Dat klopt, dat kan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan ook nu gewoon prima naar de winkel lopen
Ik las het, eerst maar afwachten welke voorspelling uit gaat komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanaf maandag weer boven de 0 graden
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanaf maandag weer boven de 0 graden
Zal niet de eerste keer zijn dat wetenschappers elkaar tegen sprekenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik hoorde gisteren wat anders heb het vanmorgen ook nog ergens hier gepost
Dat sowieso kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik las het, eerst maar afwachten welke voorspelling uit gaat komen.
Vrijdag het koudst hier in de nacht -15quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]![]()
We hebben denk ik komende week het koudste punt wel gehad.
Over 6 weken is't lente dus dan gaan we weer naar de 10+
Zal hier ook wel richting de -14 -15 gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso kan nog alle kanten op
[..]
Vrijdag het koudst hier in de nacht -15
Ja, corona virus overleeft in de vriezers, dat was vorig jaar al bekendquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat wetenschappers elkaar tegen spreken
Vind dit voor een week wel leuk, daarna mag het wel weer weg zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zal hier ook wel richting de -14 -15 gaan.
Als het daarna weer langzaam omhoog gaat ben ik tevreden
Same.quote:
-23quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Hier gaat het nog eerste bar koud worden
Zeldzame koudegolf komt eraan en Zutphen haalde al -15: ‘Maar het kan in deze regio richting -23 gaan’
POLLDe eerste officiële koudegolf in Nederland sinds 2012 komt eraan. Daarbij moet drie dagen achter elkaar -10 worden aangetikt. Vanmorgen werd het volgens Diana Woei in Zutphen al -15. ,,En het wordt nog kouder’’, waarschuwt de weervrouw.
https://www.destentor.nl/(...)ng-23-gaan~ae51020c/
Ja, het is niet mijn voorspelling hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
-23
Doe even -23 normaal zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |