Taxi anders?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, mensen krijgen de auto niet van hun plaats af
Hoi iemandquote:
Iemand hahaquote:
Lekker je moet zo werken of niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo ook de sneeuw trotseren.
Ik heb mijn gevoerde wanten en muts maar van stal gehaald.
Regel even een sponsordeal.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:40 schreef Paul het volgende:
@:freshfruit of @:superbadeendje is mijn avatar met nieuw dier al bijna klaar hee?
Ga eens slipe jijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel even een sponsordeal.![]()
FOK! Soze.
Doe je voorzichtigquote:
Wie zou hem nou maken, ik haal altijd jou door elkaar met @Superbadeendje IK ZIE NOOIT VERSCHILquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Regel even een sponsordeal.![]()
FOK! Soze.
@Flory kan dat ook goed. Je had het van de week al aan die eens gevraagdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zou hem nou maken, ik haal altijd jou door elkaar met @:superbadeendje IK ZIE NOOIT VERSCHIL
Dat komt vast omdat hij mijn broer is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie zou hem nou maken, ik haal altijd jou door elkaar met @:superbadeendje IK ZIE NOOIT VERSCHIL
Klikspaan.quote:
Boterspaanquote:
quote:
En Hello Freshfruit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:55 schreef Dotteke het volgende:
Hello Fresh rijdt hier door de straat
[..]
Boterspaan
Ik val bijna om.quote:
Kom maar een keer een nachtje meedoen.quote:
Ushhh.quote:
En mijn nog beroerder gaan voelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom maar een keer een nachtje meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |