Bolkje de beerquote:
Sommige dingen, zoals die fratsen van Danischa, kan je gewoon niet scripten. Ik denk wel dat omdat ze weten dat er camera's hangen ze slechter rijden dan normaal, sommige dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat programma niet gewoon ontzettend gescript?
Het was een wonder boven wonderquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Jippie het volgende:
Zag twee beren
Een Bolkje keren
Oh dat was een wonder!
En ondertussen bolkte de beer iedereen de moederquote:
Kan je lekker binnen op de bank kijken hoorquote:
Lekker warmquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je lekker binnen op de bank kijken hoor
Ik heb het een paar keer gezien, vond er vrij weinig aan maar het is extreem knap hoe sommigen zo slecht kunnen rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sommige dingen, zoals die fratsen van Danischa, kan je gewoon niet scripten. Ik denk wel dat omdat ze weten dat er camera's hangen ze slechter rijden dan normaal, sommige dan.
Doe voorzichtig Jippiequote:
Eerste paar seizoenen niet. Nu betwijfel ik het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan allemaal het is en blijft tv en we worden vaak genept waar we bij zittenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste paar seizoenen niet. Nu betwijfel ik het.
quote:
Is het van RTL of NPO? RTL is veel niet echt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:40 schreef Haags het volgende:
[..]
ZO te zien RTL5quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het van RTL of NPO? RTL is veel niet echt.
Ik ben wel eens bij de opnames geweest in seizoen 2, weet niet meer welke aflevering, maar toen was het nog niet zo erg gescript.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan allemaal het is en blijft tv en we worden vaak genept waar we bij zitten
Ja bizar hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, vond er vrij weinig aan maar het is extreem knap hoe sommigen zo slecht kunnen rijden.
Nog niet zo erg? Dus wel iets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bij de opnames geweest in seizoen 2, weet niet meer welke aflevering, maar toen was het nog niet zo erg gescript.
Er word natuurlijk wel gescript van wat er wanneer en hoe opgenomen moet worden en sommige dingen worden 2 of 3 keer opgenomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet zo erg? Dus wel iets?
Ik heb ook keer aan een programma mee gedaan echt zo nep
Mijn ex zwager deed mee met wedden dat
Met een knapen een ingericht zomerhuisje verplaatsten.
Op de beelden was een ingericht huisje te zien, maar toen ze tilde was het leeg. En het verplaatsen ging stukje voor stukje Op de beelden lijkt het niet of het gemeubileerd is en dat ze het aan een stuk verplaatsen
Kijk je wel een beetje uit dat je de pedalen niet kapot trapt deze keer!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Volgende week hometrainer bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |