Aiiiight!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee die niet
Wel iets dat vrij donker is
Bloemetjes en bijtjesfilm?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiight!
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.
Mooi dat hij fruit eet..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiight!
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi dat hij fruit eet..![]()
De buren hebben al vanuit de tuin omhoog gekeken naar mij. Blijkbaar heb ik het volume iets te ver open geschroefd.
Zou me niet verbazen als sommige users echt zo zijnquote:
Als ik een uurtje flink het geluid open heb gehad, heb ik ook wel last tot de volgende dag maar soms heb ik hete er gewoon voor over.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ikzelf ben tegenwoordig wat voorzichtiger met harde volumes; m'n oren zijn nog wat aan het herstellen, maar ik denk dat de tinnitus nooit helemaal weg zal gaan. (Is al wel een HEEL stuk beter dan een paar weken geleden.)
Overleeft die fles deze maand?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu een glaasje Laphroaig om de eetlust op te wekken!
Echt koud is het niet...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Net nog even lekker uurtje buiten gefietst om weer even wakker te worden en meteen boodschappen gedaan.
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.
Qua kou had ik het erger verwacht. Vanmorgen om 6 uur was het een heel stuk frisser.quote:
Fietspaden goed sneeuwvrij gehouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Net nog even lekker uurtje buiten gefietst om weer even wakker te worden en meteen boodschappen gedaan.
Succesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Het weekend schijnt het weer heel koud te wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. hier is het aan het dooien zowat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |