Aiiiight!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee die niet
Wel iets dat vrij donker is
Bloemetjes en bijtjesfilm?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiight!
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.
Mooi dat hij fruit eet..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiiiight!
Ff in nieuw tabje geopend voor later. Er zit er hier eentje op m'n schoot banaan te eten en naar een filmpje te kijken over dieren.
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mooi dat hij fruit eet..![]()
De buren hebben al vanuit de tuin omhoog gekeken naar mij. Blijkbaar heb ik het volume iets te ver open geschroefd.
Zou me niet verbazen als sommige users echt zo zijnquote:
Als ik een uurtje flink het geluid open heb gehad, heb ik ook wel last tot de volgende dag maar soms heb ik hete er gewoon voor over.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]Ikzelf ben tegenwoordig wat voorzichtiger met harde volumes; m'n oren zijn nog wat aan het herstellen, maar ik denk dat de tinnitus nooit helemaal weg zal gaan. (Is al wel een HEEL stuk beter dan een paar weken geleden.)
Overleeft die fles deze maand?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
Zo, en nu een glaasje Laphroaig om de eetlust op te wekken!
Echt koud is het niet...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Net nog even lekker uurtje buiten gefietst om weer even wakker te worden en meteen boodschappen gedaan.
Nu nog even beetje huishouden doen en dan koken.
Qua kou had ik het erger verwacht. Vanmorgen om 6 uur was het een heel stuk frisser.quote:
Fietspaden goed sneeuwvrij gehouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Net nog even lekker uurtje buiten gefietst om weer even wakker te worden en meteen boodschappen gedaan.
Succesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Het weekend schijnt het weer heel koud te wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. hier is het aan het dooien zowat.
Hahah schatjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
Hij sleurt me naar de koken, gaat aan tafel zitten en kijkt naar het fornuis.
Als hij zou kunnen praten, zou hij zeggen: "Ik heb honger! Koken, papa!"
Ja ik las het.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het weekend schijnt het weer heel koud te worden
Het is juist lekker. Komt omdat er geen vieze wind bij is.quote:
enjoyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga komende dagen voor wat berenburg
Toch geen uurtje geslapen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
Vieze windquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is juist lekker. Komt omdat er geen vieze wind bij is.
Hier in het dorp best goed gestrooid. Alleen wel even velgen schoon moeten spuiten omdat die al na een klein uur onder het zout zatenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fietspaden goed sneeuwvrij gehouden?
Ik had het kunnen weten 💩quote:
Wat kruiden erbij en een beetje marineren en je hebt een maal!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in het dorp best goed gestrooid. Alleen wel even velgen schoon moeten spuiten omdat die al na een klein uur onder het zout zaten
Je had wind met inhoud?quote:
Half uurtje power nap gedaan.quote:
Nee dat is wat Hema er van wil maken. Je hebt wind en je hebt een wind. 😲quote:
Lekker he, was je vast wel aan toe.quote:
Schemer, bijna donker nu.quote:
Harde wind, zachte wind, tarrelwind... zoiets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat is wat Hema er van wil maken. Je hebt wind en je hebt een wind. 😲
Lege accu.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
De scorelijst is ff down. Zeker vastgevroren
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:22 schreef hemarookworst het volgende:
De scorelijst is ff down. Zeker vastgevroren
Jammer dat de homobar dicht is en je dit niet kan doen hequote:
He Muskusbolk 🖐🏻quote:
Ja, maar zodra 'ie weer open is maken we een afspraak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer dat de homobar dicht is en je dit niet kan doen he
Te gek voor woorden. Maar gelukkig nemen ze beslag op dingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:25 schreef mazaru het volgende:
Meer dan 1 miljoen euro schade als gevolg van coronarellen
Top!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja, maar zodra 'ie weer open is maken we een afspraak.
Eeeeeennnnnnnnnnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:27 schreef Dotteke het volgende:
A daar kome n de smiley momenten weer aan
Thnxquote:
Die ging platquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |