Harde werkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 23:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
toen had die ook al nachtdienst
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op een vrouw nog niet opgegeven.
Maar zou je doen tijdens trio/orgie hoor.
@:charleskinbote
dat interesseert toch niemand? dan moet er al iets anders zijn waardoor mensen kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.
Lol dat schuurtjesplan is geopend op de dag van het overlijden van Frits.quote:Op donderdag 11 februari 2021 22:52 schreef okselzweet het volgende:
Ik mis het schuurtje
https://forum.fok.nl/topic/1440980?toonverwijderd=1
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hondje Frits
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Emotionele beslissing genomen.
F&F / Hond overleden!
Een soort BraddyTV dus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
Zeg maar een format en dat je dan in je woonkamer achter je computer zit en verteld hoe kut het allemaal is en dan af en toe pak je een keyboard erbij om wat olijke deuntjes te spelen.
Jan Roosquote:
Ik dacht dat het na het eerste topic ophield en ze hem gewoon een spuitje hadden gegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 07:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Lol dat schuurtjesplan is geopend op de dag van het overlijden van Frits.
[..]
Inderdaad, het is soms wel een overkill. Net zoals bij tong.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Modus het volgende:
Zo'n kluun, dat kán gewoon niet echt zijn. Anderzijds, als het een act is, is het ook wel intens sneu om het inmiddels zo lang vol te houden.
Ergens hebben ze wel gelijk, als je het niks vindt, klik er niet op en/of reageer er niet op. Want alles draait maar om 1 ding bij geestelijk gestoorden als mikeytt kluun en uitstraling: aandacht. Aandacht aandacht aandacht. En zolang iedereen er maar op blijft happen (al dan niet serieus) is er geen reden te stoppen.
Aan de andere kant, als er teveel van dit soort figuren blijven posten hier haken steeds meer 'normale' mensen af. Dat moet je ook niet willen als Fok. Maar ja
Die lijkt dan nog het normaalst in zo'n rijtje. Alleen wat consumptieproblemen vermoedelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Inderdaad, het is soms wel een overkill. Net zoals bij tong.
Kluun is ziek in zijn hoofd maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een notequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef Modus het volgende:
Zo'n kluun, dat kán gewoon niet echt zijn. Anderzijds, als het een act is, is het ook wel intens sneu om het inmiddels zo lang vol te houden.
Ergens hebben ze wel gelijk, als je het niks vindt, klik er niet op en/of reageer er niet op. Want alles draait maar om 1 ding bij geestelijk gestoorden als mikeytt kluun en uitstraling: aandacht. Aandacht aandacht aandacht. En zolang iedereen er maar op blijft happen (al dan niet serieus) is er geen reden te stoppen.
Aan de andere kant, als er teveel van dit soort figuren blijven posten hier haken steeds meer 'normale' mensen af. Dat moet je ook niet willen als Fok. Maar ja
Hoezo dat nou weer? hij kan toch ook gewoon een laag IQ hebben? net zoals Ferb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:28 schreef Solotovski het volgende:
Kluun is ziek in zijn hoofd maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een note
Een beetje zielig doen en leugens verspreiden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kluun is ziek in zijn hoofd maar dat mag je niet zeggen want dan krijg je een note
Fok is ziek geworden
@:superwormjim
@:paul
@:haags
Ik ga hier niks op zeggen want dan krijg ik weer fucking lafjes een ban wegens crewbashquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een beetje zielig doen en leugens verspreiden.
Het is net zo lekker weinig blauw hier en dat houden we graag zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Poeh, wat een agressie![]()
Gaat het wel goed met je?
Want normaal reageren is onmogelijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga hier niks op zeggen want dan krijg ik weer fucking lafjes een ban wegens crewbash
Oeh, lekker recalcitrant. ihihihihihihquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is net zo lekker weinig blauw hier en dat houden we graag zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |