Oh ik dacht ook iets te lezen over je moeder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gecondoleerd met mijn moeder?
Opa bedoel je denk ik... Dank je wel man
Thanks manquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook iets te lezen over je moeder.
Maar gecondoleerd met je opa. Hou je haaks hè.
Als je paar grammetjes citalopram wil holler @ je boyquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thanks man
Heb het meerdere malen per dag echt vrij moeilijk maar komt wel goed
Kutspul is datquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Als je paar grammetjes citalopram wil holler @ je boy
Sissing?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef Chia het volgende:
Ik heb het nog wekelijks moeilijk met de dood van Frits.
Is dat een beetje wat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Als je paar grammetjes citalopram wil holler @ je boy
Eigen subforum.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, zorg ff dat marc ook op fok komt
Als je viesdik wilt worden en er als een zombie bij wilt lopen wel jaquote:
Wat vind je van doorgefokte hondjes met een te kleine schedel die hun hele leven druk op hun hoofd ervaren en uitpuilende ogen hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hondje Frits
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Emotionele beslissing genomen.
F&F / Hond overleden!
Aaaaah zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Beetje een aanslag op m’n eigen risico ja.
Geen gram aangekomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je viesdik wilt worden en er als een zombie bij wilt lopen wel ja
Geeft niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aaaaah zo.
Dan heb ik geen interesse
Hoelang slik je het al? Heb het jaar geslikt en +10 kgquote:
Nog even doorgaan dan mag je een vaccinatiequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang slik je het al? Heb het jaar geslikt en +10 kg
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbij
Dit perverse gedoe leidt alleen maar tot ellende
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang slik je het al? Heb het jaar geslikt en +10 kg
Snuif hetquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.
Als na goed zoeken je blote meut niet op het web te vinden is hoor je er eigenlijk niet meer bij in het jongevrouwencollectief.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaakt
Zeg je nou bewust niks meer op mijn berichtje in het topic over uitkeringen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gecondoleerd met mijn moeder?
Opa bedoel je denk ik... Dank je wel man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |