Jij bent ook uniek hoor.quote:
Ik heb de hoop op een vrouw nog niet opgegeven.quote:
inb4 een roadtrip door het oostblokquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Vond het vooral pijnlijk toen Braddie zei dat hij op alle plekken van de wereld het liefst de toren van Pisa zou willen zien. Toen bloedde mijn wanderlustige hart
Vast een hoop Japan waarschijnlijk met al die manga-nerdjes hierquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:30 schreef Chia het volgende:
[..]
inb4 een roadtrip door het oostblok
Braddie had dat in 2020 willen doen, maar ja c'rona hè.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast een hoop Japan waarschijnlijk met al die manga-nerdjes hier
Alle wilde plannen verloren jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Braddie had dat in 2020 willen doen, maar ja c'rona hè.
Japan heeft een hoop andere cultuur hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik, Zou er graag heen willenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Japan heeft een hoop andere cultuur hoor.
Ze zijn wel knettergek dat wel.
Die moeten lekker naar ASN zodat dat subforum niet sterftquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ASN-bank?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Die moeten lekker naar ASN zodat dat subforum niet sterft
Heeft het ooit geleefdquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Vrachtvliegtuigen vlogen toch gewoon?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Braddie had dat in 2020 willen doen, maar ja c'rona hè.
Nu is het wel weer genoeg geweest krekelquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Vrachtvliegtuigen vlogen toch gewoon?
Vergeet WEB niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |