Dat is een beetje het hele ding van zo'n subforum over een TV programma he.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken over iemand die op tv komt
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal in de positie om deze uitspraak te doen vriend. Een schakeltje omhoog op de zelfreflectieschaal zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum post
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar weer eens Fristi gekocht
Gadverdammequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ben je toch een lekkerding.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal in de positie om deze uitspraak te doen vriend. Een schakeltje omhoog op de zelfreflectieschaal zou je niet misstaan.
Ik schaam mij er zeer zeker niet voor. Vind het fantastisch om te kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Chia het volgende:
Je zou je maar schamen voor je hobby van BB kijken en FOK!ken en daarom gaan doen alsof de tijd die je eraan besteed minimaal is
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zoek je de confrontatie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij koopt het toch?! Ben je compleet van de ratten besnuffelt of zo?
Soms doe je datquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom zoek je de confrontatie?
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is ook niet zo lekker als ik me het herinnerde
Aandachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Deze man snapt hetquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebt
Echt hè.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik lust geen chocolade.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebt
Dat is tamelijk uniekquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik lust geen chocolade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |