Hoe kom je daaraanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.
Vragen om een andere dan. Je hebt er zoveelquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.
En dat komt ironisch genoeg indirect door de patriarchale trekjes van onze samenleving waren trouwen en jezelf voortplanten verheerlijkt wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaakt
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je nou bewust niks meer op mijn berichtje in het topic over uitkeringen?
jammer dat ze dat hondje nog zo lang hebben laten lijdenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hondje Frits
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Emotionele beslissing genomen.
F&F / Hond overleden!
Nee, ik heb niets gezienquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je nou bewust niks meer op mijn berichtje in het topic over uitkeringen?
sowquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezien
Wordt daar echt een beetje verdrietig van. Onze beschaving staat op instortenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaakt
Gewoon niet je blote meut rondsturenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Als na goed zoeken je blote meut niet op het web te vinden is hoor je er eigenlijk niet meer bij in het jongevrouwencollectief.
Maar gelukkig heeft hij zijn verjaardag nog mee kunnen maken en is hij natuurlijk overledenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jammer dat ze dat hondje nog zo lang hebben laten lijden
Hoe dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Chia het volgende:
[..]
En dat komt ironisch genoeg indirect door de patriarchale trekjes van onze samenleving waren trouwen en jezelf voortplanten verheerlijkt wordt.
Dit gelooft niemandquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezien
als ik op je pohi klik zie ik alleen big brother en wat andere wijvenprogramma's, is dat serieus het enige wat je nu de hele dag doetquote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Chia het volgende:
de patriarchale trekjes van onze samenleving waren trouwen en jezelf voortplanten verheerlijkt wordt.
Ik kijk vooral dat soort programma's jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik op je pohi klik zie ik alleen big brother en wat andere wijvenprogramma's, is dat serieus het enige wat je nu de hele dag doet
dat je ze kijkt vind ik geen probleem maar serieus de hele kankerdagquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk vooral dat soort programma's ja
Wajongleef toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik op je pohi klik zie ik alleen big brother en wat andere wijvenprogramma's, is dat serieus het enige wat je nu de hele dag doet
Waarom je bewust dom houden met dat soort zielloze onzin? Als je later oud bent wil je jezelf toch ontwikkeld hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk vooral dat soort programma's ja
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat je ze kijkt vind ik geen probleem maar serieus de hele kankerdag
Heuuuuuuquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik kijk het 4 uurtjes per avond, valt mee man.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom je bewust dom houden met dat soort zielloze onzin? Als je later oud bent wil je jezelf toch ontwikkeld hebben
Ach hij doet er niemand mee kwaad. Als hij de familie business in was gegaan had hij nu 3 moorden op z'n geweten gehadquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |