Die was wel gek op perverts als bill dus het valt wel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb ooit 1 Simone de Beauvoir gekend en dat was echt een kutwijf
Ben benieuwd naar je weerlegging van de definitie en onderbouwing van Kate van die begrippen (newsflash: die verschilt van de definities van doorgeslagen gekke activisten waar jij die termen waarschijnlijk van kent, niet de definitie van Kate iig). Halve boek bestaat uit bronvermelding.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik neem mensen die in termen als mannelijk privilege en wit privilege praten niet zo serieus.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef TARDIS het volgende:
Bierfles anus rolschaatsen balkon zeeman leunen buurvrouw zusje nichtjes palen
Oh nou dan gooi ik hem wegquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef TARDIS het volgende:
Bierfles anus rolschaatsen balkon zeeman leunen buurvrouw zusje nichtjes palen
Deze stelling valt te verdedigen ja.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit klinkt als een boek over de ziel en darmen van TARDIS
ik ga zo weer verder met mijn mangaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:50 schreef Chia het volgende:
Ik neem mensen die vooringenomen zijn en nooit iets lezen wat misschien buiten hun bubbel valt dan weer niet zo serieus.
Als die in het echt net zo vervelend is als die epistels van hem in Dating, dan snap ik wel dat ie alleen blijft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft onze Kabeltrui nog gekke dingen uitgespookt?
Ik heb een Star Wars manga besteld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ga zo weer verder met mijn manga
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerdsquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik heb een Star Wars manga besteld.
Vast een goedlopend topic in TTKquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit klinkt als een boek over de ziel en darmen van TARDIS
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Hee hoe gaat het met de rolschaatsen?
Star warsquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerds
Da's knapquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voor gewoon schaatsen. Zag ik vanmiddag mensen hier op het water doen.
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.
Leuk tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |