Da's knapquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voor gewoon schaatsen. Zag ik vanmiddag mensen hier op het water doen.
Leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.
Leuk tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat zijn jij en guus verschrikkelijke star wars nerds
Voor activiteitenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal het ze vragen. Meh, beetje druk en het weer werkt ook niet mee. Pak het wel weer op. Tricks zitten wel ingebakken, gewoon weer even oefenen en de juiste spieren trainen. Conditie is nog ruim aanwezig ivm andere activiteiten.
Dat is heel lang gelden voor me. Zo heb ik het wel geleerd. Ik heb niet eens ijsschaatsen meer, voor die paar dagen per jaar vind ik het ook niet de aanschaf waard. Als er nou een kunstijsbaan in de buurt was zoals vroegah, ging ik elke week. Tom Enkenbaan ofzo in R'dam was dat. Vol met jonge moeders met kinderen. Ik daar tussendoor freaken met een hoofdtelefoon op tegendraads de gedraaide muziek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel voor gewoon schaatsen. Zag ik vanmiddag mensen hier op het water doen.
daar is de oude geile niels weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:59 schreef Makrelis het volgende:
Vol met jonge moeders met kinderen.
Ik ook. Goeie show.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zin in aflevering 6 van WandaVision morgen
Lol die is niet goedquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://deleesclubvanalles.nl/recensie/man-en-macht/
Sorry, maar dit druipt van het radicale feminisme
Als je op die leeftijd nog geil mag zijn dan is dat alleen maar heel mooi.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar is de oude geile niels weer
Ik word er bijna plaatsvervangend hitsig van. Bijna.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
daar is de oude geile niels weer
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Visionquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zin in aflevering 6 van WandaVision morgen
Valt mij van je tegen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:02 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik word er bijna plaatsvervangend hitsig van. Bijna.
Die wil ik nog wel keer lezen jaquote:
Die buzzwoordjes doen het wel goed waarschijnlijk. Feiten doen er allang niet meer toe bij dit soort bewegingenquote:
Echt hele goede seriequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Vision
Manmanman
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
WandaVision is een Amerikaanse superheldenserie gebaseerd op de Marvel Comics personages Scarlet Witch en Vision
Manmanman
Omdat er veel begrippen in staan die vaak worden misbruikt en in de review zelf niet worden gedefinieerd en het sausje van de reviewschrijfster nadrukkelijk aanwezig is jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
https://deleesclubvanalles.nl/recensie/man-en-macht/
Sorry, maar dit druipt van het radicale feminisme
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.quote:
Omdat ik wel geil werd en ik hoopte dat jij dat ook zo ervaarde, of er iig eerlijk over was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Waarom heb jij verwachtingen van mij?
lolquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Oh ik vier jaar dus maak je niet drukquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Een maand droog vervelend vindenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elke dag fietsen naar het werk en terug en op het werk zelf veel klimmen en klauteren. Sexueel moet meer. Best frusty de huidige situatie en om nou lokaal iets te regelen. hmnee. Ben merk- en honkvast. Maand droog alweer. Ja da's vervelend.
Leuk is anders.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een maand droog vervelend vinden
Ik ben bijna nooit meer geil.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat ik wel geil werd en ik hoopte dat jij dat ook zo ervaarde, of er iig eerlijk over was.
Jij bent echt heel beschaafd hoor.
Heb jou nog nooit over series gehoord dus ik neig er naar dat je mij op een dwaalspoor probeert te zettenquote:
Toen was het alleen de depressiequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen maar daarvoor ook al niet.
En toen ging je vooral drama-series kijken tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:11 schreef Fok-it het volgende:
Na een tijdje is het wel klaar met dat libido
Wel 'ns ruim een jaar gehad. Op een gegeven moment vergat ik het en toen het er weer was. "Oh ja, dat bestaat ook nog."quote:
Met halve liters Ben & Jerrysquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En toen ging je vooral drama-series kijken toch
Overgewaardeerd ijs johquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met halve liters Ben & Jerrys
Godverdomme je maakt nog eens wat mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel 'ns ruim een jaar gehad. Op een gegeven moment vergat ik het en toen het er weer was. "Oh ja, dat bestaat ook nog."
30 jan geregistreerd, 740 posts tot nu toe in BB. Dat zijn 60 posts per dag daar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Klopt. Soms dan kijk ik de aflevering van vorige avond terug, of ik check af en toe de stream tussendoor
Vrij cliché lijkt me.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Godverdomme je maakt nog eens wat mee.
Prima toch als je het niet mist en geen vaste partner hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel 'ns ruim een jaar gehad. Op een gegeven moment vergat ik het en toen het er weer was. "Oh ja, dat bestaat ook nog."
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum postquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:16 schreef Modus het volgende:
[..]
30 jan geregistreerd, 740 posts tot nu toe in BB. Dat zijn 60 posts per dag daar.
"Af en toe de stream tussendoor."
Dit is geen nieuws voor mij maar toch bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
https://www.yourbrainonpo(...)rious-flatline-2013/
Je zou je maar druk maken over iemand die op tv komtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum post
quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:08 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Een huis kopen en daar stoer mee doen, maar dan roepen dat je moeder nog kookt
Dat is een beetje het hele ding van zo'n subforum over een TV programma he.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken over iemand die op tv komt
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal in de positie om deze uitspraak te doen vriend. Een schakeltje omhoog op de zelfreflectieschaal zou je niet misstaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:18 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Je zou je maar druk maken om wat iemand anders op een forum post
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Voor het eerst in 10 jaar weer eens Fristi gekocht
Gadverdammequote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wat ben je toch een lekkerding.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal in de positie om deze uitspraak te doen vriend. Een schakeltje omhoog op de zelfreflectieschaal zou je niet misstaan.
Ik schaam mij er zeer zeker niet voor. Vind het fantastisch om te kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef Chia het volgende:
Je zou je maar schamen voor je hobby van BB kijken en FOK!ken en daarom gaan doen alsof de tijd die je eraan besteed minimaal is
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom zoek je de confrontatie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:21 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Blijkbaar, hij koopt het toch?! Ben je compleet van de ratten besnuffelt of zo?
Soms doe je datquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom zoek je de confrontatie?
Koud chocomelletje vind ik dan nog wel lekker als je het over kinderdrank hebtquote:Op donderdag 11 februari 2021 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja het is ook niet zo lekker als ik me het herinnerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |