Zo rollen we hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, lekker recalcitrant. ihihihihihih
Ga maar weer lekker naar onzquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Want normaal reageren is onmogelijk?
Ja wat denken zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
En solotovski reden bij willen brengen, wat denk je wel niet
Ik weiger te kijkenquote:
En net hoor ik dat hij aan het eind van het geld een stuk maand overhoudtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:07 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja financieel gaat het mij naar omstandigheden weer voor de wind.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wiens kloontje ben jij nu alweer
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Key dan. Alweer een nieuwe account aangemaakt.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 02:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, gewoon "ff" tot de avondklok helemaal schluss is
Een week spinazie eten omdat het geld op is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef Modus het volgende:
[..]
En net hoor ik dat hij aan het eind van het geld een stuk maand overhoudt
Gewoon onlyfansquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een week spinazie eten omdat het geld op is.
Betalen mensen voor walvisblubberquote:
En wel nóg een camera in aantocht, een statief, kabelzut, nieuwe monitor en een hometrainert.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een week spinazie eten omdat het geld op is.
Allemaal op afbetaling of kredietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:26 schreef Modus het volgende:
[..]
En wel nóg een camera in aantocht, een statief, kabelzut, nieuwe monitor en een hometrainert.
Kampers gonna kamper jeweetz.
Ik kwam er laatst achter dat die Nico Avocado ?? ook onlyfans heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Betalen mensen voor walvisblubber
Voor alles is een marktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Betalen mensen voor walvisblubber
Geen idee wie dat is, maar iedereen kan toch een onlyfans beginnen? Dus dat zegt dan niet zoveel lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat die Nico Avocado ?? ook onlyfans heeft
Ik denk de helft van een vrachtwagen gevallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal op afbetaling of krediet
Dus het bevalt wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:30 schreef Solotovski het volgende:
Eerste werkweek in mn nieuwe functie gehad.
Lekker man
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar iedereen kan toch een onlyfans beginnen? Dus dat zegt dan niet zoveel lijkt me.
Die gast heeft echt zware mentale issues. Was vroeger gewoon slank en gezond. Die is helemaal doorgeslagenquote:
Zeker, erg blij meequote:
Deze vent mag doodquote:
Wel flink gecasht in paar jaar. Als je je gezondheid en je zelfrespect er voor over hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:38 schreef Solotovski het volgende:
Echt, wat een idioten bestaan er ook
Joel Beukers is ook een keer aangekomen voor zijn YT kanaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flink gecasht in paar jaar. Als je je gezondheid en je zelfrespect er voor over hebt
Die hype is toch al wel weer voorbij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Joel Beukers is ook een keer aangekomen voor zijn YT kanaal.
Ja hij is weer afgevallenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die hype is toch al wel weer voorbij.
Vind die lord buffel wel zo'n kneus he
Net zoals Braad nu doet zeg maar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel flink gecasht in paar jaar. Als je je gezondheid en je zelfrespect er voor over hebt
Joel is toch weer afgevallen? Las ooit ergens dat hij ging aankomen en daarna afvallen. Ken de hype verder niet behalve die rare schreeuwuitspraken.quote:
Wie is datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Joel Beukers is ook een keer aangekomen voor zijn YT kanaal.
Braddie casht niet flink. In principe kan die nikoavocado gewoon stoppen met youtube en gezond gaan leven met zijn geld. Toch wel treurig dat je dan zo verslaafd bent aan aandachtquote:
Joh!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie casht niet flink. In principe kan die nikoavocado gewoon stoppen met youtube en gezond gaan leven met zijn geld. Toch wel treurig dat je dan zo verslaafd bent aan aandacht
Ja k doelde er meer op dat die hele joel beukers schijven door het dak dit dat zus zo hype al wel weer voorbij was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Joel is toch weer afgevallen? Las ooit ergens dat hij ging aankomen en daarna afvallen. Ken de hype verder niet behalve die rare schreeuwuitspraken.
Om nou meteen een heel diepte-interview te lezen met iemand die ik niet kenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/l(...)ud-interview-192186/
Mis er weinig aan lees ikquote:
Denk dat Dima nog wel een paar Joel postertjes aan zijn muur heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja k doelde er meer op dat die hele joel beukers schijven door het dak dit dat zus zo hype al wel weer voorbij was.
Dima is halve actquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk dat Dima nog wel een paar Joel postertjes aan zijn muur heeft.
Oh nee wacht Dima is ook een act.
Doos is onbeschadigd hoor kweenie. Is mijn "Humor" doe ik met alle dozen bij een unboxing, hebben nooit een deuk of ietsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Modus het volgende:
_
Keyboard krijgen en dan die doos zo op camera wegflikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |