Wij hebben gewoon een dijk van een dijk maat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De waterkering is 10 jaar geleden nog dusdanig verhoogd dat de bewoners er verder geen last van hebben. Gewoon wat dijkjes plaatsen gaat wat lastig, het is geen platteland zoals dat Papendrecht.
@onlogisch lost gewoon even met een post op een forumpje het hele klimaatprobleem op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef fetX het volgende:
Ik las dat het zeeniveau aan het stijgen is.
Kunnen we dan niet gewoon wat dijkjes plaatsen?
@onlogisch heeft een dikke huidquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat jullie @:onlogisch een beetje met rust moeten laten.
Geen idee wat je dan hebt misdaan, eigenlijk. Ik ben ook door die AZ-homo geblockt zonder dat ik hem ooit heb uitgedaagdquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik door ene Yorin ben geblokkeerd
Ken die hele gozer niet
Walgelijk @:el-stinho
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
En die AZ-'watcher' van het Noord-Hollands Dagblad heeft me ook geblockt.
Wie is dat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Als je dezelfde AZ tirades op twitter houdt als je hier doet snap ik best dat hij daar soms even geen zin in heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wat je dan hebt misdaan, eigenlijk. Ik ben ook door die AZ-homo geblockt zonder dat ik hem ooit heb uitgedaagd.
Het lijkt me stug dat ik op regelmatige basis in zijn timeline kom als ik hem niet volg en op vrij onregelmatige basis reageer op hem.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dezelfde AZ tirades op twitter houdt als je hier doet snap ik best dat hij daar soms even geen zin in heeft.
Dat zal je wel verdiend hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Geen idee mijn timeline bestaat ook volledig uit onzin die andere hebben geliked of op gereageerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat ik op regelmatige basis in zijn timeline kom als ik hem niet volg en op vrij onregelmatige basis reageer op hem.
Dit zal aankomen, er zullen weinig mensen zijn die bekender zijn met bannen op twitter dan jij.quote:
Dit was ook een (behoorlijk geestige) verwijzing naar hetgeen wat hij tegen mij zei, toen ik zei dat iemand mij geblokkeerd had. (ook een totaal onbekende voor me overigens)quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal aankomen, er zullen weinig mensen zijn die bekender zijn met bannen op twitter dan jij.
Ik hou me sowieso in op Twitter in tegenstelling tot mijn terugkerende rubrieken hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee mijn timeline bestaat ook volledig uit onzin die andere hebben geliked of op gereageerd.
Wie? Dan ga ik verhaal halenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik door ene Yorin ben geblokkeerd
Ken die hele gozer niet
Walgelijk @:el-stinho
Oh bij mij is het juist andersom, op twitter gaan alle remmen los.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hou me sowieso in op Twitter in tegenstelling tot mijn terugkerende rubrieken hier.
Hier ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh bij mij is het juist andersom, op twitter gaan alle remmen los.
Als ik een beetje uit de bocht vlieg, of zie dat andere mensen een niet-massamening verkondigen krijg je wel vanzelf een lijst replies 'nou dat ervaar ik niet eigenlijk'. Daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh bij mij is het juist andersom, op twitter gaan alle remmen los.
Je moet niet bang zijn om gewoon voor je eigen mening te staanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een beetje uit de bocht vlieg, of zie dat andere mensen een niet-massamening verkondigen krijg je wel vanzelf een lijst replies 'nou dat ervaar ik niet eigenlijk'. Daar heb ik geen zin in.
Ik heb niet altijd zin in nuance.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn om gewoon voor je eigen mening te staan
Ik gedraag me zowel op het forum als op Twitter. Ik ben dan ook een heel fatsoenlijk mens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ook.
Als ik niet zo brutaal was geweest op Twitter had ik nooit een gesprek kunnen regelen tussen Peter BLACKED en El-stinho
Dat klopt ja!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gedraag me zowel op het forum als op Twitter. Ik ben dan ook een heel fatsoenlijk mens.
Je hoeft je niet altijd met harde hand naar een ander standpunt te laten dringen. Dat doen ze maar in een dictatuur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt ja!(zie ik heb ook wel eens geen zin in discussie)
Rabobank.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
Hoe zit het nu met die Haller, schuld van Ajax?
Those are rookie numbers.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:muskusboktor57 @:wateropmars
Misschien moet jij even zonder internet gaan leven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een beetje uit de bocht vlieg, of zie dat andere mensen een niet-massamening verkondigen krijg je wel vanzelf een lijst replies 'nou dat ervaar ik niet eigenlijk'. Daar heb ik geen zin in.
We leggen mevrouw van Gent er wel weer voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kunnen ze tegen die 3e golf ook dijken bouwen.
Die tweets zullen dan weer snel verwijderd zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
Marieke Derksen heeft weer een meltdown.
Link?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:27 schreef maxi-mus het volgende:
Marieke Derksen heeft weer een meltdown.
Neuralinkgod.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/el(...)vend-aapje~adcd4628/
@:scrummie
En dan op de vechain?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Misschien zouden ze zo'n chipje ook bij @:ggmm kunnen plaatsen.
Heel de dag Leisure Suit Larry spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Misschien zouden ze zo'n chipje ook bij @:ggmm kunnen plaatsen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heel de dag Leisure Suit Larry spelen.
Ik drink ook koffie. Dit is wel HEEL erg toevallig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie
Had nét genoeg koffie om een bak te zettenWat een topdag!
In mijn boekje heet dat slechte voorraadplanning.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie
Er ligt hier nog een pak, maar dan had ik een schaar moeten zoeken, dat ding moeten openmaken, en in de koffiebus moeten gooienquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn boekje heet dat slechte voorraadplanning.
Maar oké.
In dat geval neem ik mijn woorden terug makker!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een pak, maar dan had ik een schaar moeten zoeken, dat ding moeten openmaken, en in de koffiebus moeten gooien
Dat is een hoop moeite zo in de vroege morgen!
https://store.steampowere(...)et_Dreams_Dry_Twice/quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit waren de spellen.
Komen daar nog altijd nieuwe delen van uit?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
https://store.steampowere(...)et_Dreams_Dry_Twice/
Ja dus.
Gisteren had er ook een bepaalde user een topdag, maar een kwartier later ging ie door het stof.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef GGMM het volgende:
Ik drink koffie
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Koffie gehaald bij Ali Türkisch Bombe, vieze zweetotter.
Punt mango-kwarktaart erbij, lekker.
Toevallig net als half Nederland een cafeïne verslaving.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink ook koffie. Dit is wel HEEL erg toevallig.
theïne is voor watjesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toevallig net als half Nederland een cafeïne verslaving.
oh god, krijgen we dat belerende toontje weerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Toevallig net als half Nederland een cafeïne verslaving.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
oh god, krijgen we dat belerende toontje weer
net nu we dachten dat we er vanaf waren
Heb je dat op TV gezien?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]Veel mensen zijn daar aan verslaafd, kan ik ook niks aan doen
Die namen ken ik nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb gisteren die docu van Constant Kusters en de NVU gekeken. Scheel gelachen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Niet het idee dat ik daar aan iets gemist heb
Die Kusters is toch best een bangerik ook, kan dat filmpje niet meer vinden dat hij het op een lopen oid moest zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Een van de beste momenten is als ze aan het flyeren zijn tegen immigranten en er zo'n gezin van 6 Irakezen ofzo langskomt die ze breed lachend en zwaaiend goedemiddag wenst. Zo verslagen als ze er dan bij staan
Wil hij ook gezondheidszorg in handen van de staat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:43 schreef Buitendam het volgende:
Een van de beste momenten is als ze aan het flyeren zijn tegen immigranten en er zo'n gezin van 6 Irakezen ofzo langskomt die ze breed lachend en zwaaiend goedemiddag wenst. Zo verslagen als ze er dan bij staan
Hij wil van alles. Daarnaast noemt ie al zijn vrienden kameraad + voornaam. Dat vind ik zo geniaal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wil hij ook gezondheidszorg in handen van de staat?
Op naar het Ajax topic!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Onana aan de doping dus. Die zag ik niet aankomen.
Dat liep voor Mitch anders afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Waarvan twee voorwaardelijk. BLMED.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Onderbroekje fatsoenerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Waarvan twee voorwaardelijk. BLMED.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Totaal onterecht. Die opmerking was juist bedoeld om aan te tonen dat hetgeen waar ik op reageerde irrelevant was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snoeihard ingegrepen in Ajax-topic.
@:ggmm check dit!
[ afbeelding ]
en je nieuwe note is uit
Ik bespreek dit verder niet voor de schermen. Voor vragen kun je een mail sturen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal onterecht. Die opmerking was juist bedoeld om aan te tonen dat hetgeen waar ik op reageerde irrelevant was.
Ik ben woest.
Done.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit verder niet voor de schermen. Voor vragen kun je een mail sturen naar forum@fok.nl
Bedankt. Ik schrok wel even van je reactie. Ik zit immers nog in mijn proeftijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje boeit me niet bedankt voor de note
Zeer daadkrachtig die modbreakDie denken nu wel 2 keer na!
Wat die opmerking had ik makkelijk kunnen counteren met "Dat maakt het geen feit dat het niet gebeurd zou zijn als Onana geen tijd had gerekt"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Buitendam het volgende:
Moderator Lenny grijpt snel in als ik de vloeg aanveeg met admin GGMM.
Toevallig
Ja. Zo lust ik er nog wel vier!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die opmerking had ik makkelijk kunnen counteren met "Dat maakt het geen feit dat het niet gebeurd zou zijn als Onana geen tijd had gerekt"
Maar ik was er zo sterk van overtuigd dat je aan het trollen was dat ik het liet gaan
Is 'vloeg' een meme die ik niet ken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Buitendam het volgende:
Moderator Lenny grijpt snel in als ik de vloeg aanveeg met admin GGMM.
Toevallig
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij je proeftijd met vlag en wimpel doorkomt, vriendelijke vriend.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik schrok wel even van je reactie. Ik zit immers nog in mijn proeftijd.
En dat hoop ik ja. Anders hebben ze een GROOT probleem.
En dat op deze topdag. Maar, troost je, het is nog vloeg!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme dat is nou al de vierde spelfout van de dag.
Je dikke geschoren moederquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat op deze topdag. Maar, troost je, het is nog vloeg!
Hij trolltquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is 'vloeg' een meme die ik niet ken?
Ongeschoren zou een betere impact hebben gehad op je belediging.quote:
Als ik kook zijn het louter referenties naar de oorlog die ik maak, vandaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ongeschoren zou een betere impact hebben gehad op je belediging.
Een dikke geschoren moeder is bijna een compliment.
Terechte referenties, heb ik ook weleens als ik in een Turkse stoombad zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik kook zijn het louter referenties naar de oorlog die ik maak, vandaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IkDoeNietMeerMee.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IkDoeNietMeerMee.
Kan je nog eens goed naar dit stukje tekst kijken?quote:
Nee, dat was nog in het abo tijdperk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kan je nog eens goed naar dit stukje tekst kijken?
Oh ja, je wilde even aandacht voor het feit dat je geen abo meer hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat was nog in het abo tijdperk.
Definitief einde tijdperk @Zipportalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IkDoeNietMeerMee.
Mention niet ontvangen.quote:
quote:Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Dat was ik niet.quote:
Geen idee. Kan dat niet zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was ik niet.
GODVERDOMME dat wilde ik maandag doen.
Ik ben nu KWAAD.
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij user @:zipportal een abo cadeau gedaan?
Grapjequote:
Als ik al die moeite nu heb gedaan en je gaat haar niet volgen dan word ik woedendquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HET IS GELUKT MAAT!![]()
![]()
1000 maal dank. Nu kan ik gaan nadenken of ik haar weer wil volgen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik al die moeite nu heb gedaan en je gaat haar niet volgen dan word ik woedend
Geen dank ouwe reus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef Zipportal het volgende:
Toch wil ik de anonieme gever bedanken. Ik ben netjes opgevoed met de fles.
Jij hebt Bitcoin.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi dat je hier oprecht blij van kan worden
lekker man
Mooi hoe jij altijd een belediging weet te verpakken in een positief bericht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi dat je hier oprecht blij van kan worden
lekker man
hoezo belediging?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe jij altijd een belediging weet te verpakken in een positief ogend bericht.
Like gegeven.
Ik heb het je niet verbodenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik mag daar niet meer over praten van rené
Prima boek ja erg sterk geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat brengt mij op het feit dat ik @:elan nog even moet bedanken voor de tip 'de paarden van Hitler'.
Voor mijn verjaardag gekregen en erg van genoten, topboek.
Graag een review houden bij een score (bijvoorbeeld 7/10) en 1 woord (bijvoorbeeld 'genoten')quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat brengt mij op het feit dat ik @:elan nog even moet bedanken voor de tip 'de paarden van Hitler'.
Voor mijn verjaardag gekregen en erg van genoten, topboek.
8,5/10 mand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag een review houden bij een score (bijvoorbeeld 7/10) en 1 woord (bijvoorbeeld 'genoten')
Vooral buiten de stad is het altijd prijs, genoeg plek om je te verschansen (en uiteindelijk toch opgerold te worden).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog wat stiekeme raves in berlijn? of zit je daar niet meer
ik ben voorlopig nog wel even zoetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je trouwens nog eens een geweldig boek over Berlijn wil lezen, @:aTypisch, bestel eens Berlin Alexanderplatz van Alfred Döblin.
Leven op het randje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
visje in de avond ipv als lunch
we doen eens gek
@:caland @:drizzt
Wel sneu dat die man daar zo'n last van heeft gedaan, met onder andere bedreigingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen
Kenneth Perez zou hem ook niet bedankt hebben trouwens
Morgen nog even 4 uurtjes in de middag maar ik beschouw het ook als weekend.quote:
Is dit regionale spreektaal ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu dat die man daar zo'n last van heeft gedaan, met onder andere bedreigingen en dergelijke.
Maar werd die grens door dat incident bedreigd ja? Dat is wel een beetje gek, waarom dan?quote:
omdat hij er geen reet van kanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar werd die grens door dat incident bedreigd ja? Dat is wel een beetje gek, waarom dan?
Dat las/ hoorde ik ja, kan het zo snel niet vinden. Rechtsidioten wellicht, of supporters van Perez (zijn die er?) /Ajax die vonden dat hij zich 'aanstelde', geen idee. Zal even zoeken van het weekend ik weet zeker dat ik zoiets heb gelezen of gehoord want dat verbaasde mij ook nogal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar werd die grens door dat incident bedreigd ja? Dat is wel een beetje gek, waarom dan?
Oh geen ideequote:
ik ken het hele verhaal niet eensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh geen idee
Ga nu al zo’n 20 jaar naar eredivisiewedstrijden en buiten Kloeg ken ik de naam van geen enkele grensrechter.
* Dick van Egmondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dick Egmond lijkt mij ook een enorme autist ja.
Oke Typisch.quote:
Ach, een week later zijn ze weer tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het verkeerde vinkje gezet zeker?
Die serie heb ik wel als e-books, maar nog niet aan begonnen. Hoe vind je de boeken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef aTypisch het volgende:
ik ben Heaven's River: Bobiverse, Book 4 aan het lezen
@:grifte vindt dit leuk
Ik vind hem wel geinig, niet per se hoogstaand maar lekker luchtige sci-fi. Het concept is cool en er zitten veel geinige referenties in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die serie heb ik wel als e-books, maar nog niet aan begonnen. Hoe vind je de boeken?
weet je wat ook leuk is aan notes?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:37 schreef Zipportal het volgende:
Twee nieuwe COR notes zijn uit.![]()
![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
Belachelijk. Wanbeleid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet je wat ook leuk is aan notes?
dan staat er daar bijv ''Graag FAQ en FB serieus houden.'' als reacties op je post, maar dat krijg je niet te horen en is alleen te zien in de notes
MODGODEN
Dat snap ik als je bijtijds thuis bent??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Uurtje hardgelopen @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Net op tijd binnen voor de avondklok. MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Thug life maatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik als je bijtijds thuis bent??
Pics van je tietenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:24 schreef Cachie het volgende:
Niet tijdens de avondklok rennen om aan je intervallen te werken.
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik stond net om 21:15 aan het randje van mijn voortuin. Dat is zo'n 6 meter van mijn voordeur. Mag dat wel, of mag dat niet?
Mij kennende had ik me wel op artikel 45 kunnen beroepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.
[ afbeelding ]
Leuke review, maar had wel wat korter gekund. Die hele lap tekst was niet nodig. Ik snap dat het tegenvalt als je het een 6,5 geeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind Lupin eigenlijk een beetje tegenvallen 6.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Hoe kan iets tegenvallen als in alle kranten al heeft gestaan dat het een vrije simpele serie is vol plotholes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Tering, wat lang.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan iets tegenvallen als in alle kranten al heeft gestaan dat het een vrije simpele serie is vol plotholes?
Volgende keer dus eerst even blackfacen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaan
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaan
Tipje voor @Elan dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, bijna nieuwe afleveringen
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd hoe 1 van de beste series ooit hier zoveel haat krijgt altijd.
Het is inmiddels meer een soapserie toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd hoe 1 van de beste series ooit hier zoveel haat krijgt altijd.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een soapserie toch?
Ja, helemaal nu ik de seizoensafsluiter heb gezien heb ik besloten dat ik het vervolg niet ga kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!
GTST met zombies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een soapserie toch?
onana wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
Vannacht OvereemGenot Dopinggod
Hoelaat @:3rr0r
goed ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
Mokergrote pan snert staat op
Genoeg voor de komende ijstijd
snertgodquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
Mokergrote pan snert staat op
Genoeg voor de komende ijstijd
Geen teamsport dus dan heb je wel iets aan dopingquote:
Ga je dan wel naar buiten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme zin in de sneeuw goffetomme
Joahquote:
Klopt geen reet van.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig iets moois als buienradar
daar zou je het kunnen opzoeken!
globaal toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
globaal toch wel?
specifiek per uur zal het niet erg nauwkeurig zijn nee
maar allicht wat meer up to date dan het weerbericht van het 8 uur journaal
wel beter maar ik ben WOEST op Buienradar. Dag in, dag uit liegen ze dat het in de middag droog zal worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
globaal toch wel?
specifiek per uur zal het niet erg nauwkeurig zijn nee
maar allicht wat meer up to date dan het weerbericht van het 8 uur journaal
Die schijnen wel last te hebben van het geringe vliegverkeer heb ik me laten vertellen, minder waarnemingen daardoor.quote:
laat je geluk niet afhangen van een website die het weer voorspelt jongen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
wel beter maar ik ben WOEST op Buienradar. Dag in, dag uit liegen ze dat het in de middag droog zal worden.
Welk geluk?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laat je geluk niet afhangen van een website die het weer voorspelt jongen!
02:00 op SBS9quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
Vannacht OvereemGenot Dopinggod
Hoelaat @:3rr0r
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri gaat doodvriezen.
JALAJLALAJLAJLAJAJA ADO AMSTERDAM @:de_kraam
Doe toch eens een keer normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri gaat doodvriezen.
JALAJLALAJLAJLAJAJA ADO AMSTERDAM @:de_kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |