Op naar het Ajax topic!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Onana aan de doping dus. Die zag ik niet aankomen.
Dat liep voor Mitch anders afquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Waarvan twee voorwaardelijk. BLMED.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Onderbroekje fatsoenerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Waarvan twee voorwaardelijk. BLMED.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Totaal onterecht. Die opmerking was juist bedoeld om aan te tonen dat hetgeen waar ik op reageerde irrelevant was.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Snoeihard ingegrepen in Ajax-topic.
@:ggmm check dit!
[ afbeelding ]
en je nieuwe note is uit
Ik bespreek dit verder niet voor de schermen. Voor vragen kun je een mail sturen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal onterecht. Die opmerking was juist bedoeld om aan te tonen dat hetgeen waar ik op reageerde irrelevant was.
Ik ben woest.
Done.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik bespreek dit verder niet voor de schermen. Voor vragen kun je een mail sturen naar forum@fok.nl
Bedankt. Ik schrok wel even van je reactie. Ik zit immers nog in mijn proeftijd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Nee grapje boeit me niet bedankt voor de note
Zeer daadkrachtig die modbreakDie denken nu wel 2 keer na!
Wat die opmerking had ik makkelijk kunnen counteren met "Dat maakt het geen feit dat het niet gebeurd zou zijn als Onana geen tijd had gerekt"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Buitendam het volgende:
Moderator Lenny grijpt snel in als ik de vloeg aanveeg met admin GGMM.
Toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |