Wij hebben gewoon een dijk van een dijk maat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De waterkering is 10 jaar geleden nog dusdanig verhoogd dat de bewoners er verder geen last van hebben. Gewoon wat dijkjes plaatsen gaat wat lastig, het is geen platteland zoals dat Papendrecht.
@onlogisch lost gewoon even met een post op een forumpje het hele klimaatprobleem op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:15 schreef fetX het volgende:
Ik las dat het zeeniveau aan het stijgen is.
Kunnen we dan niet gewoon wat dijkjes plaatsen?
@onlogisch heeft een dikke huidquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind dat jullie @:onlogisch een beetje met rust moeten laten.
Geen idee wat je dan hebt misdaan, eigenlijk. Ik ben ook door die AZ-homo geblockt zonder dat ik hem ooit heb uitgedaagdquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik door ene Yorin ben geblokkeerd
Ken die hele gozer niet
Walgelijk @:el-stinho
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
En die AZ-'watcher' van het Noord-Hollands Dagblad heeft me ook geblockt.
Wie is dat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Als je dezelfde AZ tirades op twitter houdt als je hier doet snap ik best dat hij daar soms even geen zin in heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wat je dan hebt misdaan, eigenlijk. Ik ben ook door die AZ-homo geblockt zonder dat ik hem ooit heb uitgedaagd.
Het lijkt me stug dat ik op regelmatige basis in zijn timeline kom als ik hem niet volg en op vrij onregelmatige basis reageer op hem.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dezelfde AZ tirades op twitter houdt als je hier doet snap ik best dat hij daar soms even geen zin in heeft.
Dat zal je wel verdiend hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Geen idee mijn timeline bestaat ook volledig uit onzin die andere hebben geliked of op gereageerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat ik op regelmatige basis in zijn timeline kom als ik hem niet volg en op vrij onregelmatige basis reageer op hem.
Dit zal aankomen, er zullen weinig mensen zijn die bekender zijn met bannen op twitter dan jij.quote:
Dit was ook een (behoorlijk geestige) verwijzing naar hetgeen wat hij tegen mij zei, toen ik zei dat iemand mij geblokkeerd had. (ook een totaal onbekende voor me overigens)quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zal aankomen, er zullen weinig mensen zijn die bekender zijn met bannen op twitter dan jij.
Ik hou me sowieso in op Twitter in tegenstelling tot mijn terugkerende rubrieken hier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee mijn timeline bestaat ook volledig uit onzin die andere hebben geliked of op gereageerd.
Wie? Dan ga ik verhaal halenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:32 schreef Caland het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat ik door ene Yorin ben geblokkeerd
Ken die hele gozer niet
Walgelijk @:el-stinho
Oh bij mij is het juist andersom, op twitter gaan alle remmen los.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hou me sowieso in op Twitter in tegenstelling tot mijn terugkerende rubrieken hier.
Hier ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh bij mij is het juist andersom, op twitter gaan alle remmen los.
Als ik een beetje uit de bocht vlieg, of zie dat andere mensen een niet-massamening verkondigen krijg je wel vanzelf een lijst replies 'nou dat ervaar ik niet eigenlijk'. Daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh bij mij is het juist andersom, op twitter gaan alle remmen los.
Je moet niet bang zijn om gewoon voor je eigen mening te staanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een beetje uit de bocht vlieg, of zie dat andere mensen een niet-massamening verkondigen krijg je wel vanzelf een lijst replies 'nou dat ervaar ik niet eigenlijk'. Daar heb ik geen zin in.
Ik heb niet altijd zin in nuance.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niet bang zijn om gewoon voor je eigen mening te staan
Ik gedraag me zowel op het forum als op Twitter. Ik ben dan ook een heel fatsoenlijk mens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ook.
Als ik niet zo brutaal was geweest op Twitter had ik nooit een gesprek kunnen regelen tussen Peter BLACKED en El-stinho
Dat klopt ja!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gedraag me zowel op het forum als op Twitter. Ik ben dan ook een heel fatsoenlijk mens.
Je hoeft je niet altijd met harde hand naar een ander standpunt te laten dringen. Dat doen ze maar in een dictatuur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt ja!(zie ik heb ook wel eens geen zin in discussie)
Rabobank.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
Hoe zit het nu met die Haller, schuld van Ajax?
Those are rookie numbers.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:53 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch @:caland @:muskusboktor57 @:wateropmars
Misschien moet jij even zonder internet gaan leven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik een beetje uit de bocht vlieg, of zie dat andere mensen een niet-massamening verkondigen krijg je wel vanzelf een lijst replies 'nou dat ervaar ik niet eigenlijk'. Daar heb ik geen zin in.
We leggen mevrouw van Gent er wel weer voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien kunnen ze tegen die 3e golf ook dijken bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |