Belachelijk. Wanbeleid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet je wat ook leuk is aan notes?
dan staat er daar bijv ''Graag FAQ en FB serieus houden.'' als reacties op je post, maar dat krijg je niet te horen en is alleen te zien in de notes
MODGODEN
Dat snap ik als je bijtijds thuis bent??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Uurtje hardgelopen @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Net op tijd binnen voor de avondklok. MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Thug life maatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik als je bijtijds thuis bent??
Pics van je tietenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:24 schreef Cachie het volgende:
Niet tijdens de avondklok rennen om aan je intervallen te werken.
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik stond net om 21:15 aan het randje van mijn voortuin. Dat is zo'n 6 meter van mijn voordeur. Mag dat wel, of mag dat niet?
Mij kennende had ik me wel op artikel 45 kunnen beroepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.
[ afbeelding ]
Leuke review, maar had wel wat korter gekund. Die hele lap tekst was niet nodig. Ik snap dat het tegenvalt als je het een 6,5 geeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind Lupin eigenlijk een beetje tegenvallen 6.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Hoe kan iets tegenvallen als in alle kranten al heeft gestaan dat het een vrije simpele serie is vol plotholes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind Lupin eigenlijk een beetje tegenvallen 6.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |