Wel sneu dat die man daar zo'n last van heeft gedaan, met onder andere bedreigingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gelachen
Kenneth Perez zou hem ook niet bedankt hebben trouwens
Morgen nog even 4 uurtjes in de middag maar ik beschouw het ook als weekend.quote:
Is dit regionale spreektaal ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel sneu dat die man daar zo'n last van heeft gedaan, met onder andere bedreigingen en dergelijke.
Maar werd die grens door dat incident bedreigd ja? Dat is wel een beetje gek, waarom dan?quote:
omdat hij er geen reet van kanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar werd die grens door dat incident bedreigd ja? Dat is wel een beetje gek, waarom dan?
Dat las/ hoorde ik ja, kan het zo snel niet vinden. Rechtsidioten wellicht, of supporters van Perez (zijn die er?) /Ajax die vonden dat hij zich 'aanstelde', geen idee. Zal even zoeken van het weekend ik weet zeker dat ik zoiets heb gelezen of gehoord want dat verbaasde mij ook nogal.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar werd die grens door dat incident bedreigd ja? Dat is wel een beetje gek, waarom dan?
Oh geen ideequote:
ik ken het hele verhaal niet eensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh geen idee
Ga nu al zo’n 20 jaar naar eredivisiewedstrijden en buiten Kloeg ken ik de naam van geen enkele grensrechter.
* Dick van Egmondquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dick Egmond lijkt mij ook een enorme autist ja.
Oke Typisch.quote:
Ach, een week later zijn ze weer tegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Het verkeerde vinkje gezet zeker?
Die serie heb ik wel als e-books, maar nog niet aan begonnen. Hoe vind je de boeken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef aTypisch het volgende:
ik ben Heaven's River: Bobiverse, Book 4 aan het lezen
@:grifte vindt dit leuk
Ik vind hem wel geinig, niet per se hoogstaand maar lekker luchtige sci-fi. Het concept is cool en er zitten veel geinige referenties in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die serie heb ik wel als e-books, maar nog niet aan begonnen. Hoe vind je de boeken?
weet je wat ook leuk is aan notes?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:37 schreef Zipportal het volgende:
Twee nieuwe COR notes zijn uit.![]()
![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
Belachelijk. Wanbeleid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet je wat ook leuk is aan notes?
dan staat er daar bijv ''Graag FAQ en FB serieus houden.'' als reacties op je post, maar dat krijg je niet te horen en is alleen te zien in de notes
MODGODEN
Dat snap ik als je bijtijds thuis bent??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
Uurtje hardgelopen @:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Net op tijd binnen voor de avondklok. MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Thug life maatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik als je bijtijds thuis bent??
Pics van je tietenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:24 schreef Cachie het volgende:
Niet tijdens de avondklok rennen om aan je intervallen te werken.
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik stond net om 21:15 aan het randje van mijn voortuin. Dat is zo'n 6 meter van mijn voordeur. Mag dat wel, of mag dat niet?
Mij kennende had ik me wel op artikel 45 kunnen beroepen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 01:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je komt goed weg dat WO2 voorbij is.
[ afbeelding ]
Leuke review, maar had wel wat korter gekund. Die hele lap tekst was niet nodig. Ik snap dat het tegenvalt als je het een 6,5 geeft.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind Lupin eigenlijk een beetje tegenvallen 6.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Hoe kan iets tegenvallen als in alle kranten al heeft gestaan dat het een vrije simpele serie is vol plotholes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Tering, wat lang.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan iets tegenvallen als in alle kranten al heeft gestaan dat het een vrije simpele serie is vol plotholes?
Volgende keer dus eerst even blackfacen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaan
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaan
Tipje voor @Elan dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, bijna nieuwe afleveringen
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd hoe 1 van de beste series ooit hier zoveel haat krijgt altijd.
Het is inmiddels meer een soapserie toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd hoe 1 van de beste series ooit hier zoveel haat krijgt altijd.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een soapserie toch?
Ja, helemaal nu ik de seizoensafsluiter heb gezien heb ik besloten dat ik het vervolg niet ga kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!
GTST met zombies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een soapserie toch?
onana wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
Vannacht OvereemGenot Dopinggod
Hoelaat @:3rr0r
goed ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
Mokergrote pan snert staat op
Genoeg voor de komende ijstijd
snertgodquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
Mokergrote pan snert staat op
Genoeg voor de komende ijstijd
Geen teamsport dus dan heb je wel iets aan dopingquote:
Ga je dan wel naar buiten?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme zin in de sneeuw goffetomme
Joahquote:
Klopt geen reet van.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig iets moois als buienradar
daar zou je het kunnen opzoeken!
globaal toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
globaal toch wel?
specifiek per uur zal het niet erg nauwkeurig zijn nee
maar allicht wat meer up to date dan het weerbericht van het 8 uur journaal
wel beter maar ik ben WOEST op Buienradar. Dag in, dag uit liegen ze dat het in de middag droog zal worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
globaal toch wel?
specifiek per uur zal het niet erg nauwkeurig zijn nee
maar allicht wat meer up to date dan het weerbericht van het 8 uur journaal
Die schijnen wel last te hebben van het geringe vliegverkeer heb ik me laten vertellen, minder waarnemingen daardoor.quote:
laat je geluk niet afhangen van een website die het weer voorspelt jongen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
wel beter maar ik ben WOEST op Buienradar. Dag in, dag uit liegen ze dat het in de middag droog zal worden.
Welk geluk?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
laat je geluk niet afhangen van een website die het weer voorspelt jongen!
02:00 op SBS9quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
Vannacht OvereemGenot Dopinggod
Hoelaat @:3rr0r
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri gaat doodvriezen.
JALAJLALAJLAJLAJAJA ADO AMSTERDAM @:de_kraam
Doe toch eens een keer normaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri gaat doodvriezen.
JALAJLALAJLAJLAJAJA ADO AMSTERDAM @:de_kraam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |