Jij hebt Bitcoin.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi dat je hier oprecht blij van kan worden
lekker man
Mooi hoe jij altijd een belediging weet te verpakken in een positief bericht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi dat je hier oprecht blij van kan worden
lekker man
hoezo belediging?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi hoe jij altijd een belediging weet te verpakken in een positief ogend bericht.
Like gegeven.
Ik heb het je niet verbodenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik mag daar niet meer over praten van rené
Prima boek ja erg sterk geschreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat brengt mij op het feit dat ik @:elan nog even moet bedanken voor de tip 'de paarden van Hitler'.
Voor mijn verjaardag gekregen en erg van genoten, topboek.
Graag een review houden bij een score (bijvoorbeeld 7/10) en 1 woord (bijvoorbeeld 'genoten')quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat brengt mij op het feit dat ik @:elan nog even moet bedanken voor de tip 'de paarden van Hitler'.
Voor mijn verjaardag gekregen en erg van genoten, topboek.
8,5/10 mand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag een review houden bij een score (bijvoorbeeld 7/10) en 1 woord (bijvoorbeeld 'genoten')
Vooral buiten de stad is het altijd prijs, genoeg plek om je te verschansen (en uiteindelijk toch opgerold te worden).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog wat stiekeme raves in berlijn? of zit je daar niet meer
ik ben voorlopig nog wel even zoetquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Als je trouwens nog eens een geweldig boek over Berlijn wil lezen, @:aTypisch, bestel eens Berlin Alexanderplatz van Alfred Döblin.
Leven op het randje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
visje in de avond ipv als lunch
we doen eens gek
@:caland @:drizzt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |