Tering, wat lang.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind Lupin eigenlijk een beetje tegenvallen 6.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan iets tegenvallen als in alle kranten al heeft gestaan dat het een vrije simpele serie is vol plotholes?
Volgende keer dus eerst even blackfacen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaan
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik heb er weinig over gelezen eigenlijk. Hoorde er veel mensen over en ben er volledig blanco ingegaan
Tipje voor @Elan dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, bijna nieuwe afleveringen
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd hoe 1 van de beste series ooit hier zoveel haat krijgt altijd.
Het is inmiddels meer een soapserie toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd hoe 1 van de beste series ooit hier zoveel haat krijgt altijd.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een soapserie toch?
Ja, helemaal nu ik de seizoensafsluiter heb gezien heb ik besloten dat ik het vervolg niet ga kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon een matige b-serie en anders niets. Maar het is wel vrij gemakkelijk te volgen!
GTST met zombies.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is inmiddels meer een soapserie toch?
onana wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
Vannacht OvereemGenot Dopinggod
Hoelaat @:3rr0r
goed ideequote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
Mokergrote pan snert staat op
Genoeg voor de komende ijstijd
snertgodquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
Mokergrote pan snert staat op
Genoeg voor de komende ijstijd
Geen teamsport dus dan heb je wel iets aan dopingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |