Ja. Zo lust ik er nog wel vier!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat die opmerking had ik makkelijk kunnen counteren met "Dat maakt het geen feit dat het niet gebeurd zou zijn als Onana geen tijd had gerekt"
Maar ik was er zo sterk van overtuigd dat je aan het trollen was dat ik het liet gaan
Is 'vloeg' een meme die ik niet ken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Buitendam het volgende:
Moderator Lenny grijpt snel in als ik de vloeg aanveeg met admin GGMM.
Toevallig
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij je proeftijd met vlag en wimpel doorkomt, vriendelijke vriend.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik schrok wel even van je reactie. Ik zit immers nog in mijn proeftijd.
En dat hoop ik ja. Anders hebben ze een GROOT probleem.
En dat op deze topdag. Maar, troost je, het is nog vloeg!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:58 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme dat is nou al de vierde spelfout van de dag.
Je dikke geschoren moederquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dat op deze topdag. Maar, troost je, het is nog vloeg!
Hij trolltquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is 'vloeg' een meme die ik niet ken?
Ongeschoren zou een betere impact hebben gehad op je belediging.quote:
Als ik kook zijn het louter referenties naar de oorlog die ik maak, vandaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ongeschoren zou een betere impact hebben gehad op je belediging.
Een dikke geschoren moeder is bijna een compliment.
Terechte referenties, heb ik ook weleens als ik in een Turkse stoombad zit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik kook zijn het louter referenties naar de oorlog die ik maak, vandaar.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IkDoeNietMeerMee.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IkDoeNietMeerMee.
Kan je nog eens goed naar dit stukje tekst kijken?quote:
Nee, dat was nog in het abo tijdperk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kan je nog eens goed naar dit stukje tekst kijken?
Oh ja, je wilde even aandacht voor het feit dat je geen abo meer hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, dat was nog in het abo tijdperk.
Definitief einde tijdperk @Zipportalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IkDoeNietMeerMee.
Mention niet ontvangen.quote:
quote:Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |